Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Γιατί ο μπαμπάς του Ψινάκη τον αποκλήρωσε???


Μια εφ΄ όλης της ύλης αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε ο  Ηλίας Ψινάκης καλεσμένος στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου. Μιλώντας στην εκπομπή «Μίλα» ο υποψήφιος δήμαρχος Μαραθώνα μίλησε για την παιδική του ηλικία, τη σχέση του με τον πατέρα του, τη συνεργασία του με τον Σάκη Ρουβά,
αλλά και στην απόφασή του να είναι υποψήφιος δήμαρχος.
Αναφερόμενος στην παιδική του ηλικία είπε:«Δεν είχα εγώ θέματα με τον πατέρα μου, εκείνος είχε μαζί μου. Όλο με αποκλήρωνε, γιατί δεν του άρεσαν αυτά που έκανα. Ήμουν προχωρημένος για την εποχή μου, εγώ έπρεπε να είχα γεννηθεί τώρα- έτσι αισθάνομαι. Υπήρχε αποδοχή, αλλά ήταν λίγο αυταρχικός και ήθελε να γίνεται το δικό του. Ο πατέρας μου μια φορά με είχε αποκληρώσει δύο φορές την ίδια μέρα! Αλλά δεν με ένοιαζε, γιατί ζούσα μόνος μου στην Αμερική, έκανα modeling κι έβγαζα πολλά λεφτά. Γι’ αυτό με αποκλήρωνε, γιατί εκνευριζόταν».
Στην συνέντευξη του δεν δίστασε να αναφερθεί και στους πολιτικούς και συγκεκριμένα στις περιουσίες τους… λέγοντας χαρακτηριστικά «Είχαν όλα αυτά τα πλούτη από μικροί; Τα είχε η οικογένειά τους; Άμα τα απέκτησαν ξαφνικά, λογικό είναι να ψυλλιαστείς, δεν είμαστε παιδιά. Αφού λείπουν από παντού τα φράγκα γι’ αυτό είμαστε σε αυτήν την ξεφτίλα». Παράλληλα αποκάλυψε ότι ο ίδιος προέρχεται από ευκατάστατη οικογένεια: «Εγώ τι να σου κάνω, να το παίζω πρίγκηψ και φτωχός; Καταρχάς εγώ είμαι πάμφτωχος, προσωπικά. Δεν έχω κάτι στο όνομά μου, η οικογένειά μου έχει μία άνεση. Αλλά δεν πρόκειται να αλλάξω καθόλου το στιλ της ζωής μου. Να βοηθήσω, ναι, αλλά να υποκρίνομαι ότι είμαι κάποιος άλλος… ποιον κοροϊδεύεις;».


 http://blog.focuswebtv.gr/?p=269662

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html