Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Αστείες … ατάκες 2014 !




mini-smile_sexy_girl_1
  • Όταν καλείτε γυναίκα στο κινητό, να υπολογίζετε και τον χρόνο εύρεσης του τηλεφώνου της στην τσάντα…!!!
  • Βλέπω στο φανάρι συμμαθήτρια από το λύκειο. Με χαιρετάει. Χαθηκαμε μου λέει. Άστα τα της λέω και εγώ 40 λεπτά κύκλους κάνω…!!!
  • Με έδιωξε η κομπλεξικιά απ’ το φαρμακείο γιατί της ζήτησα να μου δείξει πως φοριέται το προφυλακτικό. Εμ,δεν κρατιέται η πελατεία έτσι μωρή αχλάδο…!!!
  • Μήνες παίρνω σε εταιρίες για δουλειά! Έχω καταντήσει βιογραφικός…!!!
  • Δείξε μου τις φίλες σου να σου πω ποιές θέλω…!!!

  • Είπα στην κοπέλα μου να αισθάνεται άνετα και να συζητάει μαζί μου όπως συζητάει με τις κολλητές της. Τι το ήθελα;;; Εδώ και μια ώρα αναλύουμε το πόσο μαλάκας είμαι…!!!
  • Καλή επιτυχία σε όσους έδωσαν εξετάσεις και περιμένουν τα αποτελέσματα! Δεν χρειάζεται άγχος! Περάσετε δεν περάσετε όλοι άνεργοι θα είστε…!!!
  • Βλέπω την μάνα μου με μια λεκάνη στο χέρι, λέω έχει γούστο, τελικά πήγαινε να απλώσει ρούχα…!!!
  • Με βλέπει ο άλλος στην τουαλέτα να κρατάω τα @@ μου και μου λέει “Κατουριέσαι φίλε;”. Όχι περιμένω να εκτελεστεί το φάουλ…!!!
  • Όταν οι γυναίκες παραπονιούνται ότι οι άντρες δεν φλερτάρουν, εννοούν συγκεκριμένο άντρα. Οι άλλοι που φλερτάρουν, είναι λιγούρια, πέφτουλες κτλ…!!!
  • Μόνο όταν κάτσει κουνούπι στα γεννητικά σου όργανα, καταλαβαίνεις ότι δεν λύνονται τα προβλήματα με βία…!!!
  • Η γυναίκα είναι γενετικά προγραμματισμένη να εκνευρίζεται όταν αντιληφθεί ότι έχει άδικο σε μια συζήτηση με άνδρα…!!!
  • Όταν ήμουν μικρός δεν με ένοιαζε τι θα φορέσω, κοιτάζοντας παλιές φωτογραφίες κατάλαβα πως ούτε την μάνα μου την ένοιαζε…!!!
  • Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που επιτρέπεται το κάπνισμα στις καφετέριες και απαγορεύονται τα τασάκια…!!!
  • Ζητείται γκόμενα ψυχοπαθής για να μην χαλάσω το σερι…!!!
  • Στην μόνη τράπεζα που δεν χρωστάω είναι στην τράπεζα σπέρματος…!!!
  • Αν θέλεις να δεις το πραγματικο πρόσωπο της αμηχανίας, χάιδεψε για λίγο το χέρι αυτού που σου δίνει ρέστα στα διόδια….
  • Γυρνάς σπίτι. Έχει γυρίσει πρώτη. Έχει γεμίσει την μπανιέρα. Έχει ανάψει κεριά. Σε περιμένει γυμνή. Σε έχει πιάσει τρελό κόψιμο….
  • Αν αγαπάς κάποιον, άσ’ τον να φύγει. Αν δεν γυρίσει, πάρε σκύλο! Αυτοί γυρνάνε πάντα…!!!
  • Έριξα μια σταγόνα fairy στην κοιλιά μου αλλά τίποτα, δεν αφαίρεσε τα λίπη μου. Απατεώνες…
  • Το γέλιο είναι το καλύτερο φάρμακο! Γελούσα συνέχεια! Τώρα μου έδωσαν φάρμακα…
  • Μετά από δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και μετα δεν έπαιρνε μπρος. Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό από την συγκίνηση…
  • Ξεπέρασα την κατάθλιψη, πλύθηκα, ξυρίστηκα, είδα τα μούτρα μου στον καθρέφτη και ξανακύλησα…!!!
  • Χάζευα στο φανάρι, άναψε πράσινο και ο πίσω δεν κόρναρε. Τράβηξα χειρόφρενο και έτρεξα έξω να δω αν ζει ο άνθρωπος…
  • Tο έχετε καταλάβει ότι στο μέλλον θα υπάρχουν παντού γιαγιάδες και παππούδες με τατουάζ;;;
  • Η άλλη 1.50 και μου λέει “παίζω βόλεϊ”. Σε τι γήπεδο μωρή; Του τέννις;;;
  • Το να είσαι δημοφιλής στο facebook, είναι σαν να είσαι πλούσιος στην monopoly…!!!
  • Το google earth μας δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε κάθε σημείο της γης κι εμείς πάμε και βλέπουμε το σπίτι μας. Τέρατα ιδιοφυίας…!!!
  • Κι εκεί που έπινα χαλαρά τον καφέ μου στην παραλία, βλέπω Γερμανούς τουρίστες και τρελάθηκα! Καλά, αυτοί δεν πρέπει να δουλεύουν για να μας δανείζουν;;;
  • Έφτιαξα φέτος το καλοκαίρι δύο μυγοσκοτώστρες, μια σιδερένια και μία ατσάλινη. Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι…!!!
  • Επιτέλους! Φέτος θα πάω διακοπές 9 με 15. Ξέρετε κανένα καλό μέρος για αυτές τις έξι ώρες;;;
  • Της είπα ότι δεν είχα προφυλακτικά. Μου είπε “Δεν πειράζει, είμαι έτοιμη να γίνω μάνα”. Τελικά είχα…!!!
  • Το να λες σε γυναίκα να ηρεμήσει ενώ έχει νεύρα είναι σαν να πετάς αγιασμό σε δαιμονισμένο…!!!
  • Παιζω Playstation. Περναει φουριοζο το ανηψακι μου, το σπαει. Δε πειραζει, ετσι κι αλλιως δε χρειαζομουν ανηψάκι…!!!
  • Άνθρωπος που κρατάει πάνω από δυο μέρες μερέντα, πίτσα, παγωτό, σοκολάτα έχει κάποιο πρόβλημα…!!!
  • Σκέφτομαι ότι η πυγολαμπίδα ήταν κάποτε ένα απλό ζουζούνι μέχρι που μια μέρα ρωτούσε επίμονα τον θεό “Θεούλη, πού να βάλω τη λάμπα;”…!!!
  • Χαζεύοντας εχθές τις βιτρίνες βλέπω “Πουκάμισο 2€, Παντελόνι 5€, Σακκάκια 7€, Μπουφάν 8€”. Τρελάθηκα από την χαρά μου! Μπήκα μέσα και ήταν καθαριστήριο ….!!!
  • Τελευταιες ερευνες εδειξαν οτι οι γυναικες με παραπανω κιλα ζουν περισσοτερο απο τους αντρες που το αναφερουν…!!!
  • Πολύ μου την σπάνε παρέες 4 ατομων που περπατανε στα πεζοδρόμια σαν τους νταλτον και πιάνουν όλο τον χώρο
  • Η γκόμενά μου, μου είπε πως αν αυτό το post χτυπήσει 200 likes θα δοκιμάσουμε πρωκτικό! Σας παρακαλώ μη πατήσετε like. Το strapon της είναι τεράστιο και με τρομάζει…!!!
  •  http://okokoras.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html