Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

“Μεγάλη ζημιά για τη Ρόδο η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων που δεν πρέπει να επιτραπεί”

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΈνα κίνημα κατά της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου ΔΙΑΓΟΡΑΣ της Ρόδου ξεκίνησε να ενεργοποιείται. Το μεσημέρι της Πέμπτης στο Εργατικό Κέντρο της Ρόδου πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συγκέντρωση με τη συμμετοχή του τ. Βουλευτή Τ. Καραμάριου  του προέδρου των εργαζομένων στην ΥΠΑ Βασίλη Αλεβιζόπουλου, του προέδρου του
ΕΚΡ Σάββα Χατζησάββα, του αντιδημάρχου Τ. Χατζηιωάννου του επικεφαλής της παράταξης ΡΟΠΟΑΝ Γ. Υψηλάντη κ.α.
Άκρως διαφωτιστικά τα όσα είπε ο τ. βουλευτής Τ. Καραμάριος για την ιδιωτικοποίηση του αεδρομίου:
«ΘΑ πρέπει αν γίνει αντιληπτό σε όλους και ιδιαίτερα σε αυτούς οι οποίοι τάσσονται υπέρ της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου μας ότι αυτή τη στιγμή δεν πρέπει να απεμπολήσουμε τα δικαιώματα μας στα έσοδα που προέρχονται και από επιβάτες της Ρόδου…
Υπάρχει νόμος για την αξιοποίηση των εσόδων του αεροδρομίου που προέρχονται από το αεροδρόμιο της Ρόδου για τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου… Από αυτά τα χρήματα έχουμε φτιάξει τις αερολιμενικές υποδομές στα Δωδεκάνησα κατά το 90%.
Αυτό που επιδιώκεται να γίνει καταρχήν δεν επιτρέπεται. Η ΥΠΑ δεν μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί. Αν θέλανε να δώσουν τη διαχείριση του αεροδρομίου-ότι έχει να κάνει με τη διαχείριση των καταστημάτων π.χ.-θα μπορούσαν να το είχαν κάνει με τη δημιουργία μίας υπηρεσίας…
Το να έλθει ένας επενδυτής και να διώξει την πολιτική αεροπορία από το αεροδρόμιο είναι κάτι που δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνει. Σημειώστε επιπλέον ότι το περίφημο Σπατόσημο έχει θεσμοθετηθεί με νόμο υπέρ των αεροδρομίων ο οποίος δεν μπορεί να καταργηθεί. Το ΤΑΙΠΕΔ δεν μπορεί να κρατήσει αυτά τα έσοδα για τον εαυτό του. Άλλωστε σύμφωνα με το άρθρο 1 του ΤΑΙΠΕΔ κάθε έσοδο από την αξιοποίηση όποιας περιουσίας αποδίδεται στην εξόφληση του χρέους. Αν το ΤΑΙΠΕΔ θέλει να υφαρπάσει αυτά τα έσοδα του Ροδιακού Λαού για την εξόφληση του χρέους, δεν πρέπει εμείς να το επιτρέψουμε. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να χάσουμε ένα έσοδο αποκλειστικά δικό μας».
Τέλος ο κ. Καραμάριος ανέφερε ότι το αεροδρόμιο της Ρόδου έχει κέρδη 77 εκατ. Ευρώ κάθε χρόνο που σημαίνει ότι με τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να είχαν χτιστεί επτά νοσοκομεία όπως αυτό της Ρόδου που κόστισε 11 εκατ. Ευρώ.
Β. Αλεβιζόπουλος: «Διεκδικούμε νομικά την ακύρωση της όλης διδικασίας»
«Είχα μία συνάντηση με τον δήμαρχο ο οποίος συμφωνεί με τις θέσεις μας. Του ζήτησα να υπάρξει μία απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που να είναι αρνητική με αυτή την προοπτική. Ο κ. Δήμαρχος επιφυλάχτηκε να απαντήσει και είπε ότι πιστεύει πώς το θέμα μπορεί να έλθει στο δημοτικό συμβούλιο. Θα ήθελα να έχω μία συνάντηση με τον κ. Περιφερειάρχη για να μας πει τις θέσεις του, καθώς πληροφορούμαστε ότι έχει εκφραστεί θετικά στην ιδιωτικοποίηση, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με ότι γίνεται σε όλη την Ελλάδα.
Από τους τις τρεις κοινοπραξίες που εξέφρασαν ενδιαφέρον για τις ιδιωτικοποιήσεις των αεροδρομίων πιστεύουμε ότι ο ένας θα φύγει από τη μέση-υπάρχει ένας αλλοδαπός σε μία από τις κοινοπραξίες ο οποίος πήρε 33 αεροδρόμια στην Αργεντινή και δεν υλοποίησε καμία από τις υποχρεώσεις του με αποτέλεσμα ο πρόεδρος της ΙΑΤΑ να ζητήσει από την κυβέρνηση της Αργεντινής να τον απομακρύνει… Σε αυτά δες τα αεροδρόμια η τιμολογιακή πολιτική ήταν αυξημένη κατά 300%.
Μένουν μετά δύο κοινοπραξίες και κατά τη γνώμη μας αυτό σημαίνει ότι θα πάμε σε μία απευθείας ανάθεση…
Εμείς έχουμε στήσει ένα νομικό μηχανισμό στον οποίο συντάσσονται όλοι… για την ακύρωση αυτής της διαδικασίας. Εμείς ζητούμε προσλήψεις στα αεροδρόμια, αναπτυξιακό πρόγραμμα και η ΥΠΑ θα έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει  και τα 39 αεροδρόμια. Αν συνεχίσουμε στην ίδια λογική, αν δεν πληρωθούν τα 250 εκατ. Ευρώ ετησίως που πληρώνει ο ελληνικός λαός, είμαι βέβαιος ότι θα κλείσουν τα 33 αεροδρόμια της χώρας…».
drasisnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html