Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Ο νόμος του Μέρφυ για τα Τεθωρακισμένα… αυστηρά για «Μαύρους»

Τα άρματα δεν επιπλέουν…
Του Ιωάννη Κάλυμνου και Χρήστου Τσιόλα
1. Το Βυτιοφόρο θα μείνει από καύσιμα λίγο πριν φτάσει στο δικό σου άρμα
1a. Εσύ θα μείνεις από καύσιμα λίγο πριν επιστρέψει
2. Τα άρματα δεν επιπλέουν
3. Εάν επιχειρήσεις να ξεκολλήσεις ένα κολλημένο στην λάσπη άρμα το αποτέλεσμα θα είναι να κολλήσεις και συ.
4. Ο κύριος σκοπός κάθε διαταγής μάχης είναι να εξασφαλίσει ότι το φταίξιμο θα βαρύνει αποκλειστικά τα
ασκούμενα τμήματα.
4a. Για τον παραπάνω λόγο οι διαταγές μάχης δεν εκδίδονται παρά μόνο αφού τελειώσει η άσκηση
5. Τα όργανα νυχτερινής σκόπευσης χαλάνε πάντα την νύχτα
5a. Θα δουλέψουν τέλεια με την ανατολή του ηλίου
6. Ο θερμαντήρας στο άρμα σου θα χαλάσει τον Οκτώβριο, το ανταλλακτικό θα φτάσει τον Απρίλιο
7. Όταν γεμίζετε το πυροβόλο να θυμάστε, η μυτερή άκρη μπαίνει πρώτα
8. Θα «πετάξεις» ερπύστρια μόνο και μόνο όταν:
α) σε νυχτερινή,
β) όταν βρέχει,
γ) επιστρέφοντας στον όρχο,
δ) μία ώρα αφού περάσεις καινούργιες
9. Η σταθεροποίηση θα πέσει σε αστάθεια μόνο όταν έχεις γεμίσει και είσαι στην εκκίνηση
10. Οι ράμπες θα κλείσουν ακριβώς μόλις επιστρέψεις από την άσκηση
11.  Η θυρίδα που ορκιζόσουνα ότι την ασφάλισες, απασφάλισε και σού ήρθε στο κεφάλι στην πρώτη ανηφόρα
12. Στην αλλαγή λαδιών μόλις ανοίξεις την τάπα, θα λουστείς γιατί κάτι δεν υπολόγισες καλά
13. Είναι μαθηματικά βέβαιο πως θα πάθεις ωτίτιδα, από την κάσκα γιατί δεν καθαρίστηκε ποτέ τις τελευταίες δεκαετίες
14. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην σου πέσει κλειδί η άλλο εργαλείο στο πιο απίθανο βάθος του άρματος, και θα πρέπει να γίνεις Μελισσανίδης για να το βγάλεις
15. Ένα ερώτημα που σχεδόν σίγουρα θα σε απασχολήσει: «ποιος βλάκας γράσαρε τα σημεία που πιάνεις για να ανεβείς στο άρμα»
16. Να δώσεις το παράγγελμα «εκρηκτικόν» και να βάλει διατρητικό.
17. Το μοναδικό βαρέλι που θα πατήσεις θα είναι αυτό που θα αγκαλιάσει την ερπύστρια
17a. Η προσπάθεια σου να το βγάλεις θα έχει ως αποτέλεσμα να μπλεχτεί στον κινητήριο
17b. Ο λοστός που θα χρειαστείς θα είναι το μοναδικό εργαλείο που θα σου λείπει
18. Το παράγγελμα «ΠΥΡΟΒΟΛΗΤΗ, ΔΙΑΤΡΗΤΙΚΟ, ΑΚΑΛΥΠΤΟ ΠΕΖΙΚΟ» δεν αντιστοιχεί σε ορθή χρήση πυρομαχικών
19. Η εγγύς αεροπορική υποστήριξη είναι ασφαλέστερη όταν είσαι μακριά
20. Η ακρίβεια της ταμπέλας για την κλάση της γέφυρας μπροστά σου επιβεβαιώνεται καλύτερα από το διπλανό σου άρμα
21. Η φράση «..τον πούλο» αμέσως μετά το «ΒΑΛΩ ΤΩΡΑ» σημαίνει ότι μάλλον δεν θα πάρεις εκείνη την τιμητική
22. Τα άλλα άρματα είναι πάντα ευδιάκριτα έκτος εάν κάνεις οπισθοπορεία και είσαι με θυρίδες κλειστές
16α. …Το ίδιο ισχύει και για τα κτίρια
16β. …και για το τζιπ του διοικητή
23. Οι απασφαλισμένοι πύργοι θα περιστραφούν ελεύθερα μόνο στην μέση ενός τούνελ του ΟΣΕ
24. Θα πάθεις αφλογιστία μόνο και μόνο όταν:
α) σε νυχτερινή και ενώ έχεις μέσα το τελευταίο σου πλήρωμα,
β) ο γεμιστής σου φοβάται να κάνει απογέμιση,
γ) αμέσως μετά την προηγούμενη αφλογιστία
25. Το διπλανό σου άρμα θα πάθει αφλογιστία μόνο όταν είσαι το μοναδικό άλλο άρμα στην περιοχή που μπορεί να κάνει βολή
26. Εάν είναι μέρα και τα βλέπεις όλα μαύρα από την TRP τότε μάλλον έχεις ξεχάσει να βγάλεις την καπότα…
 http://limitofadvance.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html