Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

AΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ η φωτογράφηση της Βίκυς Κουλιανού!!!



Ο Νίκος Μαστοράκης την έχει αποκαλέσει «Τζάγκουαρ» και όχι άδικα… Η Βίκυ Κουλιανού είναι μια πανέμορφη γυναίκα, από τις πολύ ψαγμένες και μυαλωμένες του χώρου – καμία σχέση με την εντύπωση που έχει κάποιος στο μυαλό του για τα μοντέλα. Έκανε διεθνή
καριέρα τα χρόνια που το μόντελινγκ ζούσε μεγάλες στιγμές, έχει γευτεί τα πάντα, ακόμα και γάμο έκανε στα 16 της… Και σήμερα, γεμάτη από όλα αυτά, μιλάει στο YOU για τη ζωή που περνά μπροστά της αλλά δεν την αφήνει να χάνεται…

_DSC7183
Όλες οι κοπέλες θέλουν κάποια στιγμή να φορέσουν νυφικό!
Δεν το πιστεύω, έχω πάρα πολλές φίλες και γνωστές και ειλικρινά οι γυναίκες δεν το θέλουν πια αυτό… Εάν μιλήσεις μαζί τους πραγματικά είναι το τελευταίο που σκέφτονται.
Τι σε κάνει να μην ονειρεύεσαι να ντυθείς νύφη;
Μου συνέβη μόνο μία φορά παλαιότερα και τότε πέρασε από το μυαλό μου γιατί η σχέση που είχα ήταν πολλά χρόνια, αλλά κάτι με φρέναρε, με τρόμαζε. Ήμασταν 7,5 χρόνια μαζί, όχι ότι οι άλλες σχέσεις που είχα ήταν μικρές, 3-4 χρόνια… Είμαι άνθρωπος των σχέσεων. Όταν σκέφτηκα το γάμο παράλληλα έτρεχαν στο μυαλό μου χιλιάδες άλλα πράγματα και σ” εμένα και στον σύντροφό μου. Δεν προλαβαίναμε, όμως, και μετά χωρίσαμε…(γέλια)
Ονειρεύεσαι τον παντοτινό έρωτα;
Αυτό είναι μια ουτοπία. Στους 4-5 μήνες πρέπει να αρχίσεις να παλεύεις για την σχέση και να κάνεις πράγματα. Πρέπει να συνεχίσεις να φλερτάρεις τον άνθρωπο με τον οποίο είσαι μαζί, πρέπει να τον εκπλήσσεις, δεν γίνονται αυτά, είναι μόνο στις ταινίες του σινεμά!
_DSC6950
Θεωρείς ότι όλες οι σχέσεις έχουν ημερομηνία λήξης;
Δεν με τρομάζει αυτό, αλλά έτσι είναι. Σε μια σχέση, ας πούμε, θα πρέπει να ανανεώνεσαι, να κάνεις πράγματα καινούρια για να ξεφύγεις από τη ρουτίνα. Δεν είναι πολύ εύκολο αλλά όταν βρεις κάποιον με τον οποίο αισθάνεσαι ότι είναι ο άνθρωπός σου εννοείται ότι μπορείς να κάνεις πολλά γι” αυτόν και χωρίς να παντρευτείς.
Στον πρώτο σου γάμο παντρεύτηκες σε εκκλησία;
Ναι, κανονικά. Όμως, μόνο αυτό έγινε κανονικά γιατί αντέξαμε 4 μήνες, μέναμε με τους γονείς μας, δεν έχω καταλάβει γάμο από αυτό το πράγμα. Ήμασταν δύο παιδάκια που πήγαν, έβαλαν ένα κοστούμι και ένα νυφικό…
Εσύ δεν βρήκες ποτέ το άλλο σου μισό;
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει το άλλο μου μισό. Μου κάνει πολύ παραμύθι. Έχω διαβάσει και ένα βιβλίο για το άλλο μας μισό που υποστηρίζει ότι είναι ο εντελώς αντίθετος άνθρωπος από εμάς, εξάλλου τα ετερώνυμα έλκονται. Σίγουρα έχω υπάρξει με ανθρώπους που πραγματικά ήταν άψογοι και περάσαμε τέλεια. Ίσως εγώ δεν είμαι τόσο πολύ του γάμου. Το έχω σκεφτεί, ΟΚ θα ήθελα να κάνω ένα μεγάλο πάρτι σε μια παραλία αλλά ποτέ δεν έχει μπει εμμονικά στο μυαλό μου. Ούτε πιο μικρή με απασχολούσε. Αν με ενδιέφερε τόσο πολύ, θα είχα παντρευτεί.
_DSC7416
Στο μυαλό μου κάνεις περισσότερο “η νύφη το “σκασε” παρά μια κλασική νοικοκυρά!
Νοικοκυρά είμαι, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο, μου αρέσει να καλώ σπίτι μου κόσμο και να μαγειρεύω από το πρωί μέχρι το βράδυ. Έμαθα από τη μαμά μου και τη γιαγιά μου που μαγειρεύουν τέλεια.
Στο μυαλό σου έχεις ότι θα γεράσεις μόνη ή ότι μπορεί να βρεις έναν σύντροφο;
Μην κάνεις ποτέ μια τέτοια ερώτηση σε έναν άνθρωπο που βλέπει πάντα το ποτήρι γεμάτο. (γέλια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html