Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Μαρία Τζομπανάκη: «Επιλέγω να κουνήσω αρνητικά το δάχτυλο. Αρνούμαι να ξεπουληθεί η Ελλάδα»!εύγε Ελληνίδα !!



Τις δύσκολες μέρες που περνάει η χώρα μας σχολίασε με ένα συγκλονιστικό κείμενο που δημοσίευσε στον λογαριασμό της στο facebook η Μαρία Τζομπανάκη, αποκαλύπτοντας παράλληλα πως τάσσεται υπέρ του «Όχι» στο
δημοψήφισμα.
«Δυο κουβέντες θα έλεγα… : Δεν ανέχομαι να μου λένε ξένοι πολιτικοί οι τεχνοκράτες, τι να επιλέξω για το “ΚΑΛΌ» της χώρας μου. Επιλέγω την φωνή της καρδιάς μου που βογγάει από την αδικία που βρήκε δυστυχώς έδαφος και στην Ελλάδα την χώρα που φώτισε με τις αρχές του Αριστου Μέτρου, το Ωραίον και το Αληθινόν των πολιτισμών της Ευρώπης..Επιλέγω και την λογική, που συνθέτει συμπεράσματα μετά από πολλά μαθήματα, και μου λέει, να εμπιστευτώ μια μοναδική ευκαιρία, να με σεβαστούν σαν Ελληνίδα και να κουνήσω αρνητικά το δάχτυλο σ’αυτούς που θέλουν οι επόμενες γενιές των Ελλήνων να γίνουν εργάτες της Ξενιτιάς. Επιλέγω τη σκληρή δουλειά, και την αξιοπρέπεια να’μαι εργάτης στον τόπο μου. Επιλέγω να είμαι Ελληνίδα , πολίτης, μιας χώρας της Ευρώπης αλλά με ίσους όρους μεταχείρισης.
Επιλέγω να έχω συνείδηση της ιστορίας μας και της μεγάλης γεωπολιτικής αξίας της χώρας μου και αρνούμαι να ξεπουληθεί. Επιλέγω να σκέφτομαι το καλό των παιδιών μας και όχι μόνο την πάρτη μου» έγραψε χαρακτηριστικά η ηθοποιός. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html