Με χαρα σας παρουσιαζω το τρειλερ που προσαρμοζεται σε ποδηλατα και μοτοποδηλατα δινοντας μια διεξοδο στο...
προβλημα των ιδιωτικων αλλα και των επαγγελματικων μικρομεταφορων .
Ενα εργαλειο που εξασφαλιζει αυταρκεια,οικονομικα ωφελη, διχως παγια και με ελαχιστη συντηρηση.
Το τρειλερ αυτο το εφτιαξα παρατηρωντας το προβλημα που δημιουργειτε, τωρα που ο κοσμος(μαζι και εγω) επιλεγει η αναγκαζεται να επιστρεψει στα ποδηλατα και στα μοτοποδηλατα ως βασικο μεταφορικο μεσο ,μην μπορωντας πλεον να συντηρησει καποιο αυτοκινητο και μαθαινοντας απο τις προσπαθειες του εξωτερικου στο πολυ χρησιμοi nstructables.
Η κατασκευη του σκελετου εγινε με στραντζαριστο γαλβανιζε 40χ20 με ροδες βιομηχανικες περαστες σε μασιφ αξονα 20χιλ, επενδυθηκε με λαμαρινα αλουμινιου 8/10 πατημενη στην στραντζα και κοντρα πλακε θαλλασης 10χιλ. για πατο, καπακι και πισω
πλευρα.
Οι διαστασεις του κουτιου ειναι 110 μηκος, 55 πλατος και 45 υψος.
Η συνδεση με το δικυκλο γινεται με ενα αρσενικο
ακρομπαρο Μ16 προσαρμοζμενο με παξιμαδι ασφαλειας σε σωληνα 1/2,παχους 2χιλ. πατημενου στην ακρη για να τρυπηθει και να μπορει να περαστει στον αξονα της ροδας και να βιδωθει.Το εξαρτημα αυτο που βιδωνει στην ροδα του ποδηλατου εχει ακομα ενα εξεχον μεταλλικο κομματι το οποιο κοντραρει στον σκελετο του ποδηλατου ετσι ωστε οταν δεχεται φορτια να μην ''κρεμαει''.
Το μπρατσο ελξης του τρειλερ ειναι απο σωληνα 1/2 κουρμπαρισμενο με το χερι και ηλεκτροκολλημενο στον σκελετο του τρειλερ.
Στην ακρη του μπρατσου εχει ηλεκτροκοληθει βιδα ωστε να περναει μεσα απο το ακρομπαρο και να βιδωνεται με παξιμαδι ασφαλειας επιτυγχανοντας μια ασφαλη και σταθερη συνδεση που επιτρεπει στο δικυκλο να πραγματοποιει στροφες και να παιρνει διαφορες κλισεις διχως να επηρεαζεται απο το τρειλερ.
Προσαρμοζομενο στο ποδηλατο το τρειλερ,μπορει να μεταφερει ανετα φορτιο 50κιλων σε δρομο με μηδενικη κλιση.
Με ηλεκτρικο ποδηλατο η ελξη του τρειλερ γινεται παιχνιδακι αλλα πρεπει να εχετε υποψιν σας να μην ξεπερνατε τα 30χλμ την ωρα για να μπορειτε να το ακινητοποιειτε αμεσα οταν πρεπει και δεν ειναι τοσο ευκολο με φρενα ποδηλατου.
Σε μοτοποδηλατο(σκουτερακι κτλπ) μπορει να μεταφερεται φορτια με ασφαλεια εως την ταχυτητα των 40χλμ. την ωρα,διοτι οι ελληνικοι δρομοι ειναι ολο εκπληξεις.
Η πρωτη του εργασια :)
Ο νομοθετης δεν ειχε φανταστει ουτε ειχε προβλεψει κατι αναλογο οπως εμαθα απο την τροχαια κορινθου ετσι δεν συνιστα παραβαση καποιου νομου η χρηση του.
Αν θελετε περισσοτερες πληροφοριες για να φτιαξετε και σεις το δικο σας τρειλερ θα χαρω να σας τις δωσω.
Αν θελετε να αποκτησετε ενα τρειλερ δικυκλων προσαρμοσμενο στις αναγκες σας
georgiou.costas@gmail.com
http://oikoautarkeia.blogsphttp://freepatentsgr.blogspot.gr/
προβλημα των ιδιωτικων αλλα και των επαγγελματικων μικρομεταφορων .
Ενα εργαλειο που εξασφαλιζει αυταρκεια,οικονομικα ωφελη, διχως παγια και με ελαχιστη συντηρηση.
Το τρειλερ αυτο το εφτιαξα παρατηρωντας το προβλημα που δημιουργειτε, τωρα που ο κοσμος(μαζι και εγω) επιλεγει η αναγκαζεται να επιστρεψει στα ποδηλατα και στα μοτοποδηλατα ως βασικο μεταφορικο μεσο ,μην μπορωντας πλεον να συντηρησει καποιο αυτοκινητο και μαθαινοντας απο τις προσπαθειες του εξωτερικου στο πολυ χρησιμοi nstructables.
Η κατασκευη του σκελετου εγινε με στραντζαριστο γαλβανιζε 40χ20 με ροδες βιομηχανικες περαστες σε μασιφ αξονα 20χιλ, επενδυθηκε με λαμαρινα αλουμινιου 8/10 πατημενη στην στραντζα και κοντρα πλακε θαλλασης 10χιλ. για πατο, καπακι και πισω
πλευρα.
Οι διαστασεις του κουτιου ειναι 110 μηκος, 55 πλατος και 45 υψος.
Η συνδεση με το δικυκλο γινεται με ενα αρσενικο
ακρομπαρο Μ16 προσαρμοζμενο με παξιμαδι ασφαλειας σε σωληνα 1/2,παχους 2χιλ. πατημενου στην ακρη για να τρυπηθει και να μπορει να περαστει στον αξονα της ροδας και να βιδωθει.Το εξαρτημα αυτο που βιδωνει στην ροδα του ποδηλατου εχει ακομα ενα εξεχον μεταλλικο κομματι το οποιο κοντραρει στον σκελετο του ποδηλατου ετσι ωστε οταν δεχεται φορτια να μην ''κρεμαει''.
Το μπρατσο ελξης του τρειλερ ειναι απο σωληνα 1/2 κουρμπαρισμενο με το χερι και ηλεκτροκολλημενο στον σκελετο του τρειλερ.
Στην ακρη του μπρατσου εχει ηλεκτροκοληθει βιδα ωστε να περναει μεσα απο το ακρομπαρο και να βιδωνεται με παξιμαδι ασφαλειας επιτυγχανοντας μια ασφαλη και σταθερη συνδεση που επιτρεπει στο δικυκλο να πραγματοποιει στροφες και να παιρνει διαφορες κλισεις διχως να επηρεαζεται απο το τρειλερ.
Προσαρμοζομενο στο ποδηλατο το τρειλερ,μπορει να μεταφερει ανετα φορτιο 50κιλων σε δρομο με μηδενικη κλιση.
Με ηλεκτρικο ποδηλατο η ελξη του τρειλερ γινεται παιχνιδακι αλλα πρεπει να εχετε υποψιν σας να μην ξεπερνατε τα 30χλμ την ωρα για να μπορειτε να το ακινητοποιειτε αμεσα οταν πρεπει και δεν ειναι τοσο ευκολο με φρενα ποδηλατου.
Σε μοτοποδηλατο(σκουτερακι κτλπ) μπορει να μεταφερεται φορτια με ασφαλεια εως την ταχυτητα των 40χλμ. την ωρα,διοτι οι ελληνικοι δρομοι ειναι ολο εκπληξεις.
Η πρωτη του εργασια :)
Ο νομοθετης δεν ειχε φανταστει ουτε ειχε προβλεψει κατι αναλογο οπως εμαθα απο την τροχαια κορινθου ετσι δεν συνιστα παραβαση καποιου νομου η χρηση του.
Αν θελετε περισσοτερες πληροφοριες για να φτιαξετε και σεις το δικο σας τρειλερ θα χαρω να σας τις δωσω.
Αν θελετε να αποκτησετε ενα τρειλερ δικυκλων προσαρμοσμενο στις αναγκες σας
georgiou.costas@gmail.com
http://oikoautarkeia.blogsphttp://freepatentsgr.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html