Εκτός απο την καταστροφή που επέφερε στον τουρισμό της Αθήνας, έτρεψε σε φυγή τις αεροπορικές εταιρείες προς όφελος του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης. Μονο παραφρονες ή μειοδότες θα υπέγραφαν την σύμβαση του Ελ. Βενιζελος που μετέτρεψε την Αθήνα απο παγκόσμιο κόμβο σε περιφερειακό αεροδρόμιο. Ενα αεροδρόμιο που θα χρησιμοποιούσαν μονον όσοι είχαν σκοπό να επισκεφθούν την Αθήνα και δεν μπορούσαν να το αποφύγουν. Οπως π.χ. το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
Ο όρος δε της απαγόρευσης λειτουργίας άλλου αεροδρομίου σε ακτίνα 150 χιλιομέτρων (σε ευθεία γραμμή) μονο κατοχικός θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί σε μια δήθεν "ελεύθερη" οικονομία. Απεδείχθη όμως καταστροφικός για Στερεά και Κεντρική - Ανατολική Πελοπόννησο. Δείχνει όμως και την κτηνώδη βουλιμία των δήθεν "επενδυτών" που δεν δίστασαν να καταστρέψουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διέθετε η Αθήνα, για να εισπράττουν εκβιαστικά απο όποιον δεν μπορούσε να αποφύγει τα Σπατα. Προς όφελος της Τουρκίας φυσικά, γεγονός που μπορεί να είναι τυχαίο. Όσο τυχαία ειναι η διαχρονική στήριξη της Γερμανίας στην Τουρκια με θύμα την Ελλαδα.
Αντί λοιπόν τωρα που ανακάλυψαν ολοι την αξία της ανταγωνιστικότητας, να διορθωθεί αυτη η εγκληματική στρέβλωση, τι κάνουν; Μα φυσικά την μεταδίδουν ως φορολογικό Έμπολα και στα υπόλοιπα αεροδρόμια που θα "ιδιωτικοποιηθούν". Με ολέθριες συνέπειες για τον Ελληνικο τουρισμό. Προς όφελος πάλι της Τουρκίας, η οποία μπορεί ακόμα και πριμοδοτεί τις αεροπορικές εταιρείες που της πηγαίνουν τουρίστες, πράγμα που η Ελλαδα απαγορεύεται να κανει λόγω της ΕΕ!
Φανταστείτε λοιπόν μια ξένη αεροπορική εταιρεία να θέλει να φέρει τουρίστες στην Ανατολική Μεσόγειο. Που την συμφέρει να τους παει;
Έγκλημα πρώτου μεγέθους.
http://olympia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html