Προσοχή: η ταινία είναι 24 ετών.
"Ζουν ανάμεσά μας", η Περίεργη ταινία, με το ισχυρό μήνυμα.μάτσο ανοησίες, το «Ζουν ανάμεσά μας » επικοινωνεί πραγματικά ένα ισχυρό μήνυμα για την ελίτ και η χρήση των μέσων μαζικής ενημέρωσης για να ελέγχει τις μάζες. Είναι η ταινία που περιγράφει αυτό που λέμε Ιλλουμινάτι; Αυτό το άρθρο εξετάζει το βαθύτερο και συναρπαστικό νόημα της περίεργης ταινίας του Τζών Κάρπεντερ (John Carpenter) , «Ζουν ανάμεσά μας».
Βλέποντας το «Ζουν ανάμεσά μας» ζούμε μία αντικρουόμενη εμπειρία. Είναι ένας περίεργος συνδυασμός με μηνύματα που άνοίγουν τα μάτια μας, με ανιαρή δράση, ισχυρά κοινωνικά σχόλια με B-movie ειδικά εφέ του 1950 και πιασάρικη σάτιρα με περίεργες ατάκες. Συνεχώς κάνει τους θεατές να ταλαντεύονται μεταξύ του "Πω πω, ήταν ιδιοφυΐα!» και του «Πω πω, ήταν κακής ποιότητος!", Είναι δύσκολο να αξιολογήσεις σωστά την ταινία από κινηματογραφικό άποψη. Ωστόσο, από την άποψη του "μηνύματος" , το «Ζουν ανάμεσά μας» είναι χρυσός. Βασισμένο στο διήγημα του Ray Νέλσον “Eight O’Clock in the Morning”, η ταινία είναι μία από εκείνες τις σπάνιες ανατρεπτικές ιστορίες που αναγκάζει τους θεατές να αμφισβητήσουν τον κόσμο που ζουν και το περιβάλλον τους. Διότι, παρά το γεγονός ότι η ταινία περιγράφει μακάβριους εξωγήινους, επικοινωνεί αλήθειες για τους θεατές που αναφέρθηκε μόνο σε υπαινιγμούς στις άλλες ταινίες. Στην πραγματικότητα, όποιοι μπούν βαθύτερα στην ιστορία, θα μπορούσαν να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχει ίσως περισσότερη "επιστήμη" από ότι "φαντασία" στην ιστορία του «Ζουν ανάμεσά μας» ... ειδικά όταν κάποιος έχει τα "γυαλιά ηλίου με τα οποία βλέπει την αλήθεια".
Ο ήρωας της ταινίας, ενσαρκώνεται από τον παλαιστή Rowdy Roddy Pipper, είναι ένας περιπλανόμενος προφανώς ανώνυμος. Στη σύντομη ιστορία του βιβλίου και την περιγραφή της ταινίας, αναφέρεται ως Νάντα (Nada), που σημαίνει στα ισπανικά, «τίποτα». Ενώ αυτό το ανώνυμο τίποτα που είναι απένταρος και άστεγος, καταφέρνει να εκθέσει κρυφή κυριαρχία του κόσμου από τους “εξωγήινους”. Πώς το πέτυχε αυτό; Με το μόνο πράγμα που είχε ποτέ ανάγκη: την αλήθεια. Ω, και επίσης και με τα όπλα. Χρησιμοποίησε πολλά όπλα. Το πιο σημαντικό είναι, το γεγονός ότι ο Νάντα μπήκε στον πειρασμό αρκετές φορές να κλείσει το στόμα του σε αντάλλαγμα μία «γενναιόδωρη αποζημίωση», συνέχισε στηριζόμενος στην ακεραιότητά του και ποτέ δεν συμφώνησε να ξεπουληθεί στους εξωγήινους. Τώρα, αυτό είναι ένα μοντέλο πρότυπο. Για να το ολοκληρώσει , λέει τα πράγματα καλύτερα από ποτέ.
"Είμαι εδώ για να σας κόψω το κώλο και να μασάω τσίχλα ... και είμαι όλος από τσίχλα".
Η παραδοχή
__________________________________________________________________
Από την αρχή, βλέπουμε τον Νάντα να περπατά γύρω από το Λος Άντζελες με το σακίδιο του, και η ταινία θέτει μία συγκεκριμένη διάθεση: Κάτι δεν πάει καλά. Ενώ ο Νάντα φαίνεται να είναι ένας ευτυχισμένος και τυχερός τύπος, η πόλη δεν είναι ευτυχής και δεν είναι τόσο καλή για αυτού του είδους τα παιδιά. Μάλλον το αντίθετο, υπάρχει μια αίσθηση της επικείμενης καταστροφής στον αέρα: Η φτώχεια είναι ανεξέλεγκτη, ελικόπτερα πετούν γύρω από την πόλη και κήρυκες του δρόμου μιλούν για άψυχα όντα που κυβερνούν τον κόσμο.
"Το δηλητήριο των φιδιών είναι κάτω από τα χείλη τους. Τα στόματά τους είναι γεμάτα από πίκρα και κατάρες. Και στα μονοπάτια τους, άλλο τίποτα από καταστροφή και δυστυχία. Και ο φόβος του Θεού δεν είναι μπροστά στα μάτια τους! Έχουν πάρει τις καρδιές και τα μυαλά των ηγετών μας. Έχουν στρατολογήσει τους πλούσιους και τους ισχυρούς, και μας έχουν τυφλώσει και δεν βλέπουμε την αλήθεια! Και ανθρώπινο πνεύμα μας είναι κατεστραμμένο. Γιατί λατρεύουμε την απληστία; Διότι η εκτός των ορίων της όρασης μας, τρέφεται από μας, σκαρφαλωμένη στην κορυφή, από τη γέννηση μέχρι το θάνατο είναι ιδιοκτήτες μας. Οι ιδιοκτήτες μας - μας κατέχουν. Μας ελέγχουν. Είναι οι αφέντες μας. Ξυπνήστε. Είναι όλα για εμάς, όλα γύρω μας! ".
Καθώς ακολουθούμε την άσκοπη περιπλάνηση του Νάντα σε όλη την πόλη, η κάμερα συχνά εστιάζει σε ανθρώπους που ατενίζουν με άδειο βλέμμα σε τηλεοπτικές οθόνες, απερίσκεπτα να απορροφούν τα ανούσια μηνύματα που μεταδίδουν. Κοινοί πολίτες φαίνεται να απολαμβάνουν τις τηλεοπτικές εκπομπές τους ... μέχρι που μια σκοτεινή οργάνωση μπαίνει στα ραδιοκύματα και μεταδίδει ανατρεπτικά μηνύματα για τους κρυμμένους κυρίαρχους του κόσμου.
"Παρορμήσεις μας ανακατευθύνονται. Ζούμε σε μία τεχνητά προκαλούμενη κατάσταση συνείδησης που μοιάζει με τον ύπνο. (...) Οι φτωχοί και η κατώτερη τάξη αυξάνονται. Η φυλετική δικαιοσύνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι ανύπαρκτα. Έχουν δημιουργήσει μια κατασταλτική κοινωνία, και είμαστε ακούσιοι συνένοχοι τους. Η πρόθεσή τους να κυβερνήσουν στηρίζεται στον αφανισμό της συνείδησης. Εφησυχάζουμε γιατί βρισκόμαστε σε έκσταση. Έχουμε γίνει αδιάφοροι για τους εαυτούς μας και για τους άλλους. Είμαστε συγκεντρωμένοι μόνο στο δικό μας κέρδος. Παρακαλούμε να το κατανοήσετε. Ότι είναι ασφαλείς, εφόσον δεν έχουν ανακαλυφθεί. Αυτή είναι η κύρια μέθοδος επιβίωσής τους. Να μας κρατούν κοιμησμένους, να μας κάνουν εγωιστές, να μας κρατούν σε καταστολή. "
Μπορεί η παραπάνω δήλωση να εφαρμοστεί στους Ιλλουμινάτι; Πιστεύω πως ναι.
Ο μέσος πολίτης που παρακολουθεί αυτήν την πειρατική τηλεοπτική μετάδοση αισθάνεται έναν τεράστιο πονοκέφαλο - η καθαρή αλήθεια είναι πράγματι πάρα πολύ βαρειά για τους περισσότερους ανθρώπους για να την αντέξει. Ένας τέτοιος θεατής αλλάζει το κανάλι και λέει μετά ο τύπος αυτός στην τηλεόραση: «Βγάλε απ' έξω τον κώλο σου". Ακριβώς όπως και σήμερα, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν να ακούσουν για αυτό το είδος του πράγματατος ... απλά θέλουν να πάνε πίσω στην ανόητη την τηλεθέαση τους.
Ο Νάντα συνειδητοποιεί ότι ο ιεροκήρυκας του δρόμου και ο άνθρωπος στην τηλεόραση συνδέονται μέσω μιας τοπικής εκκλησίας. Όταν γλιστρά μέσα στην εκκλησία, ανακαλύπτει ότι είναι στην πραγματικότητα η έδρα μιας παράνομης οργάνωσης.
Ο Νάντα μαθαίνει ότι η αντάρτικη οργάνωση προσπαθεί να προσλάβει ανθρώπους για να ανατρέψει τους κυβερνήτες. Ωστόσο, λίγες μέρες αργότερα, ο Νάντα ανακαλύπτει τι συμβαίνει σε όσους συνωμοτούν ενάντια στην εξουσία.
Ελικόπτερα, μπουλντόζες και η αστυνομία επεμβαίνει στις ταραχές με επιδρομή , με στόχο να καταστρέψουν τα πάντα στην χώρα και να συλλάβουν βίαια τα μέλη της παράνομης οργάνωσης. Έτσι η ελίτ ανταποκρίνεται στις αντίθετες απόψεις.
Μετά την βίαιη αστυνομική καταστολή, ο Νάντα αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι κάτι δεν πάει καλά στην Αμερική. Ο αμέριμνος Νάντα που πίστευε πως εργάζεται σκληρά και σύμφωνα με τους κανόνες, αρχίζει να πιστεύει ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ.
Αποφασισμένος να μάθει περισσότερα, ο Νάντα εισέρχεται εκ νέου στην εκκλησία και βρίσκει μερικά ενδιαφέροντα πράγματα.
Το πιο σημαντικό, ο Νάντα ανακαλύπτει ένα κουτί γεμάτο γυαλιά ηλίου που του επιτρέπει να δει τον κόσμο όπως είναι. Ένα πρόσθετο μπόνους: Δείχνουν επίσης αρκετά μοντέρνα.
Βλέποντας την αλήθεια
_________________________________________________________________
Ενώ τα γυαλιά ηλίου που βρέθηκαν από τον Νάντα φαίνονται να είναι άχρηστα, στην πραγματικότητα δίνουν το μεγαλύτερο δώρο απ ' όλα: η αλήθεια. Όταν Νάντα βάζει για πρώτη φορά τα γυαλιά ηλίου, η εμπειρία είναι συγκλονιστική.
Όταν φορά τα γυαλιά ηλίου, ο Νάντα βλέπει μέσα από τον καπνό και τους καθρέφτες που προβάλλουν η διαφήμιση και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Βλέπει μόνο τον πυρήνα του μηνύματός τους και τον μόνο λόγος για τον οποίο υπάρχουν.
Δεν έχει σημασία ποιο περιοδικό ο Νάντα ανοίγει. Βλέπει τα ίδια υποσυνείδητα μηνύματα, κάτι που λέει πολλά για την πραγματική λειτουργία των περιοδικών της «διασημότητας» και «της μόδας». Παρά το γεγονός ότι είναι όλα διαφορετικά, όλα τελικά εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό: Να ενισχύσουν τα μηνύματα από την ελίτ στις μάζες.
Ο Νάντα κατανοεί επίσης γρήγορα την αλήθεια για τα χρήματα.
“In God We Trust”? ("Έχουμε εμπιστοσύνη στο Θεό";)
Η πιο συγκλονιστική ανακάλυψη του Νάντα αφορά τους ανθρώπους γύρω του.
Μερικοί άνθρωποι δεν είναι άνθρωποι. Είναι από μια άλλη φυλή που έχει διεισδύσει κοινωνία.
Ο Νάντα συνειδητοποιεί ότι είναι παντού και ότι κατέχουν θέσεις εξουσίας, όπως αυτός ο πολιτικός που δίνει μία τυπική «πολιτική» ομιλία στην τηλεόραση. Είναι αυτός ένας τρόπος για να αναδείξετε το Ιλλουμινάτι;
Μετά την ανακάλυψη αυτής της αλήθειας, ο Νάντα τσαντίζεται. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τσαντίζεται. Πώς αντιδρά στην κατάσταση; Δεν πάει στο σπίτι για να γράψει ένα ποίημα γι' αυτό. Όχι, αρπάζει ένα όπλο και αρχίζει να πυροβολεί τους εξωγήινους.
Όταν οι εξωγήινοι συνειδητοποιούν ότι ο Νάντα μπορεί να δει μέσα από την μεταμφίεση τους, ενημερώνουν αμέσως τις αρχές λέγοντας ότι «έχω εδώ έναν που μπορεί να δει". Να είσαι σε θέση να «δείς» αυτό προφανώς δεν αρέσει στους εξωγήινους - δεν τους αρέσει να εκτεθούν. Ο Νάντα γρήγορα γίνεται ένας κοινωνικός παρίας και οι εξωγήινοι ξεκινούν να τον πολιορκούν . Αντιμέτωπος με αυτή την κατάσταση, ο Νάντα λέει τα διαχρονικά λόγια: «Δεν μου αρέσει αυτό καθόλου".
Πολλοί εξωγήινοι αποτελούν μέρος της αστυνομικής δύναμης καθώς αποκλειστικός σκοπός τους είναι να εξασφαλίσουν ότι ο νόμος των εξωγήινων δεν θα διαταραχθεί. Οι περισσότεροι αστυνομικοί είναι όμως κοινοί άνθρωποι και απλώς ακολουθούν τις εντολές, γιατί αυτή είναι η δουλειά τους ... μοιάζουν λίγο σαν τους πραγματικούς αστυνομικούς που κάνουν το έργο των Ιλλουμινάτι.
Ο Νάντα και ο καθένας στην πόλη βρίσκονται υπό συνεχή παρακολούθηση από ιπτάμενες κάμερες παρακολούθησης που είναι παραδόξως παρόμοιες με τα νέα τηλεκατευθυνόμενα αεροσκάφη που εμφανίζονται σήμερα σε όλο τον κόσμο.
Οι ιπτάμενες κάμερες παρακολούθησης θεωρήθηκαν επιστημονική φαντασία το 1988. Είναι όμως η πραγματικότητα σήμερα.
Μια πραγματική, σύγχρονη μη επανδρωμένη κάμερα με μια βιντεοκάμερα.
Η έννοια των γυαλιών ηλίου που βλέπουν την αλήθεια , είναι ένας ενδιαφέρων τρόπος για να τονίσει ο δημιουργός τη σημασία της γνώσης της παγκόσμιας τάξης. Δύο άνθρωποι μπορούν να κοιτάζουν το ίδιο ακριβώς πράγμα και να αντιληφθούν δύο πολύ διαφορετικές πραγματικότητες, ανάλογα με το επίπεδο της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που διαθέτει κάθε άτομο. Τα γυαλιά ηλίου του Νάντα μπορεί να αντιπροσωπεύουν τη γνώση της αλήθειας ενός ατόμου, η οποία επιτρέπει μια σαφή αντίληψη της πραγματικότητας.
Ψάχνοντας για τους άλλους που γνωρίζουν την αλήθεια.
_________________________________________________________________
Μετά την εκμάθηση της συγκλονιστικής αλήθειας για τον κόσμο, ο Νάντα αισθάνεται την ανάγκη να μοιραστεί αυτή τη ζωτικής σημασίας πληροφορία με τον φίλο του Frank Armitage. Ο Νάντα όμως γρήγορα συνειδητοποιεί πως μερικοί άνθρωποι δεν θέλουν να ακούσουν γι 'αυτό. Στην πραγματικότητα, πολλοί πραγματικά θυμώνουν και προσβάλονται από την απλή αναφορά σε κάτι που παραπέμπει σε αυτό. Όταν ο Νάντα ζητά από τον Φρανκ να βάλει τα γυαλιά ηλίου , ώστε να μπορεί να δει ό, τι βλέπει, ο Φρανκ, αρνείται σταθερά και τον αποκαλεί ένα "τρελό ...". Ο Νάντα απαντά με μια άλλη κλασική απάντηση "Ή βάζεις αυτά τα γυαλιά ηλίου ή αρχίζεις να τρώς αυτόν τον κάδο σκουπιδιών".
Στη συνέχεια ακολουθεί μία από τις μεγαλύτερες σκηνές πάλης που έχω ποτέ δει (οκτώ λεπτά με γροθιές και κλοτσιές), μια σκηνή τόσο μακρόσυρτη που γίνεται εντελώς παράλογη, ακόμη και κωμική. Ενώ η σκηνή ίσως φαίνεται γελοία, λέει κάτι για τη δυσκολία που έχει κανείς να πείσει, τον άνθρωποι με μέσο όρο και τα τον ξυπνήσει από την άγνοιά τους.
Ο Φρανκ βλέπει επιτέλους την αλήθεια. Χρειάστηκε απλά να κολλήσει τα γυαλιά ηλίου στο πρόσωπό του παρά τη θέλησή του και να τον αναγκάσει να κοιτάξει γύρω του. Ναι, το να πείσεις τους άλλους ανθρώπους για την αλήθεια μπορεί να είναι ένα πολύ δύσκολο έργο.
Χρειάζεται πολλή προσπάθεια από την πλευρά του Νάντα, αλλά ο Φρανκ βλέπει επιτέλους τους εξωγήινους να ελέγχουν τον κόσμο. Τα δύο φιλαράκια καλούνται στη συνέχεια σε μια μυστική συνάντηση της υπόγειας οργάνωσης που προσπαθεί να απαλλάξει τη γη από τους εξωγήινους.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, δίνονται στον Νάντα και τον Φρανκ, φακοί επαφής της αλήθειας. Τα γυαλιά ηλίου που έδωσαν στους αναζητητές της αλήθειας ένα δυσάρεστο πονοκέφαλο. Όταν εκτεθεί κανείς για πρώτη φορά την αλήθεια, η προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα μπορεί πράγματι να είναι δύσκολη, ακόμη και επίπονη. Ωστόσο, μετά από λίγο, γίνεται μέρος του ατόμου. Σαν να φοράει φακούς επαφής.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Νάντα και ο Φρανκ μαθαίνουν ότι οι άνθρωποι στρατολογούνται από τους εξωγήινους με αντάλλαγμα τον πλούτο και τη δύναμη. Καθώς ο ηγέτης της υπόγειας οργάνωσης λέει: «Οι περισσότεροι από εμάς μόλις ξεπουληθήκαμε". Είναι μάλλον εύκολο να γίνει μια συσχέτιση μεταξύ των ταινιών και των πραγματικών πολιτικών και διασημοτήτων που έχουμε δει, που εύκολα ξεπουλιούνται στους Ιλλουμινάτι, σε αντάλλαγμα τον πλούτο, τη δύναμη και διασημότητα.
Η συνάντηση δεν κράτησε πολύ, καθώς, η αστυνομία εισέβαλε στον τόπο και να αρχίσει τα γυρίσματα όλοι εκεί. Έχουν χαρακτηριστεί ως "τρομοκρατική οργάνωση" από την ελίτ. Ο Νάντα και ο Φρανκ καταφέρνουν να ξεφύγουν και κατά λάθος να βρεθούν πίσω από τις εχθρικές γραμμές, στην υπόγεια βάση του αλλοδαπού.
Πίσω από τις γραμμές του εχθρού.
______________________________________________________________
Ενώ εξερευνούσαν την υπόγεια βάση των εξωγήινων, ο Νάντα και ο Φρανκ βρέθηκαν σε μία ομάδα που δημιουργήθηκε από τους εξωγήινους για τους ανθρώπους συνεργάτες τους για να τους ευχαριστήσουν για την «συνεργασία» τους. Αν και οι άνθρωποι δεν πρόκειται ποτέ να θεωρηθούν ίσοι με τους εξωγήινους, όσοι εξαγοράζονται αποκτούν χρηματικά οφέλη ... μοιάζει πολύ με εκείνους που δεν είναι μέρος της σημερινής ελίτ που, ωστόσο, ξεπουλούνται να προωθήσουν τη νέα Παγκόσμια Ατζέντα της Παγκόσμιας Τάξης της ελίτ.
"Οι εκτιμήσεις μας δείχνουν ότι μέχρι το έτος 2025, όχι μόνο η Αμερική, αλλά και ολόκληρος ο πλανήτης θα είναι υπό την προστασία και την κυριαρχία της συμμαχίας αυτής της δύναμης. Τα κέρδη ήταν σημαντικά, τόσο για τους εαυτούς μας όσο και για εσάς, την ανθρώπινη ελίτ της εξουσίας. "
Ο Φράνκ και ο Νάντα, στη συνέχεια, ανακάλυψαν την πηγή των σημάτων πλύσης εγκεφάλου των εξωγήινων: ένα τηλεοπτικό στούντιο. Οι εξωγήινοι χρησιμοποιούν το δίκτυο για τη μετάδοση υπνωτικών και υποσυνείδητων μηνυμάτων για τους ανθρώπους, που τους τυφλώνει από την αλήθεια σχετικά με τους κυβερνήτες τους και τον κόσμο.
Το μήνυμα που κοινοποιείται εδώ: Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι το αγαπημένο εργαλείο της ελίτ που διαπαιδαγωγούν τις μάζες και τους κρατούν στη δουλεία.
Ο τηλεοπτικός σταθμός «Cable 54» χρησιμοποιείται από τους εξωγήινους για να υπνωτίζουν ανθρώπους. Είναι αυτό επιστημονικής φαντασίας; Ίσως.
Ο Νάντα συνειδητοποιεί ότι ο μόνος τρόπος για να σώσει την ανθρωπότητα από τις παγιδεύσεις των εξωγήινων, είναι να πάει στην οροφή του κτιρίου του τηλεοπτικού σταθμού και να ρίξει κάτω τον πομπό των υποσυνείδητων μηνυμάτων, που μεταμφιέζεται ως ένα δορυφορικό πιάτο. Πράγματι, χωρίς να ελέγχονται από τις ελίτ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ιδεολογικά οι μάζες, θα είναι πολύ πιο δύσκολο. Έτσι ο Νάντα και ο Φρανκ ξεκίνησαν το δρόμο τους προς την οροφή, και δεν είναι εύκολο έργο.
Η Παραπληροφόρηση
______________________________________________________________
Ενώ αυτή η κυρία φάνηκε να είναι καλή στην αρχή, προσπάθησε να παραπλανήσει, να εξαπατήσει και να σκοτώσει ακόμη τον Nada κατά τη διάρκεια της αναζήτησής του. Εκείνη καταλήγει να πυροβολήσει τον φίλο του Φρανκ στο κεφάλι.
Ο Νάντα συναντήθηκε με την Χόλλυ Τόμσον (Holly Thomspon), ένα στέλεχος του καλωδιακού δικτύου 54, κατά την έναρξη της άγριας έξαλλης συμπεριφοράς του. Ενώ ο Νάντα φαίνεται να είναι κάπως ερωτευμένος μαζί της, αυτή φέρνει πάντα προβλήματα. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης "τρομοκρατική οργάνωση", Χόλι διεισδύσει την ομάδα, θέτοντας ως συμπαθών και υποστηρίζοντας ότι το καλωδιακό 54 "ήταν καθαρό» και δεν ήταν η πηγή του σήματος των εξωγήινων», κάτι που ήταν ψευδές και παραπλανητικό. Σήμερα, η παραπληροφόρηση χρησιμοποιείται ευρέως από την ελίτ για να μπερδέψουν και να παραπλανήσουν όσους προσπαθούν να ανακαλύψουν την αλήθεια για τον κόσμο.
Κατά τη διάρκεια της επίθεσης του Νάντα προς την οροφή του κτιρίου του δικτύου, η Holly εμφανίζεται ξανά, υποστηρίζοντας ότι θέλει να τον βοηθήσει. Ωστόσο, αυτή απλά προσπαθεί να τον σκοτώσει πριν επιτύχει η αποστολή του. Είναι, επομένως, ένας άλλος άνθρωπος που ξεπουλήθηκε στους και χρησιμοποιείται για να αποτρέψει τους μη κατεστραμμένους ανθρώπους που προσπαθούν να απελευθερώσουν τον εαυτό τους και τους άλλους.
Νικώντας τους εξωγήινους.
_________________________________________________________
Εδώ είναι η μεγαλύτερη επιτυχία σε όλα αυτά: Ο Νάντα καταφέρνει να ρίξει τον πομπό των εξωγήινων και σώζει την ανθρωπότητα. Αυτή η ηρωική κίνηση όμως τον σκοτώνει, ωστόσο, καθώς ένας αστυνομικός μέσα από ένα ελικόπτερο τον πυροβολεί και τον σκοτώνει. Ως εκ τούτου, ο Nada γίνεται η πεμπτουσία του ήρωα. Θυσίασε τη ζωή του για το καλό της ανθρωπότητας και γίνεται μάρτυρας για την ανθρώπινη ελευθερία από τους άψυχους άρχοντες.
Ακόμα κι αν κοστίσει τη ζωή του, ο Νάντα εμφανώς δεν μετανιώνει για την αποκάλυψη των εξωγήινων στον κόσμο. Με τις τελευταίες του δυνάμεις, ο Νάντα δίνει στους αλλοδαπούς ένα μοναδικά ανθρώπινο αποχαιρετιστήριο δώρο: το μεσαίο του δάχτυλο.
Μόλις το δορυφορικό πιάτο των εξωγήινων πέφτει κάτω, οι μάζες είναι πλέον σε θέση να δουν τον κόσμο όπως είναι: τα άσχημα πρόσωπα των αλλοδαπών εκτίθενται στον κόσμο.
Τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο συνειδητοποιούν τώρα ότι όσοι λένε τις ειδήσεις καθημερινά, ήταν επίσης εκείνοι που τους ελέγχουν.
Συμπέρασμα
_________________________________________________________________
Το "Ζουν ανάμεσά μας" συνήθως περιγράφεται ως «μια ταινία επιστημονικής φαντασίας που επικρίνει την καταναλωτική κουλτούρα», το πεδίο εφαρμογής του μηνύματός της πηγαίνει πραγματικά πολύ πιο πέρα από το συνηθισμένο σλόγκαν "ο καταναλωτισμός είναι κακός" . Το "Ζουν ανάμεσά μας" μπορεί πράγματι να ερμηνευθεί ως μια πραγματεία για την ενδελεχή και συστηματική προετοιμασία της ανθρώπινης εμπειρίας, προκειμένου για μία κρυφή ελίτ να κρατά συγκεκαλυμμένα τον έλεγχο, το χειρισμό και την αξιοποίηση των μαζών. Στην ταινία, οι κυβερνήτες παρουσιάζονται ως μια εντελώς διαφορετική φυλή που αντιλαμβάνονται τους ανθρώπους ως κατώτερους - κάτι που μπορεί εύκολα να συσχετιστεί με την στάση τους σχετικά με τις γραμμές αίματος των Ιλλουμινάτι. Η παρουσία αυτών των ισχυρών μηνυμάτων στην ταινία είναι ένας από τους λόγους που έκανε το "Ζουν ανάμεσά μας" μία λατρεμένη κλασική ταινία, παρά το γεγονός ότι φιλτραρίστηκε από τους κριτικούς του κινηματογράφου. Καθώς τα χρόνια περνούν, το μήνυμα της ταινίας έχει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία ... και τρομακτικά ρεαλιστικό.
ΑΦΑΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html