καθηγητηςΕπίσης κατηγορείται για παρενόχληση καθηγήτριας συναδέλφου του
Ενώπιον του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού
 Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας 
Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, που εδρεύει 
στη Σύρο, θα εξεταστεί τη Δευτέρα η
 υπόθεση με καταγγελλόμενο για

 σεξουαλική παρενόχληση τεσσάρων ανήλικων μαθητριών και μιας συναδέλφου του,
 εκπαιδευτικό που υπηρετούσε στο 1ο ΕΠΑΛ Καλύμνου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της «δημοκρατικής» χθες ολοκληρώθηκε και υποβλήθηκε 
αρμοδίως στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου η Ενορκη Διοικητική 
Εξέταση που διενεργήθηκε σε βάρος του από τον Διευθυντή του 1ου ΕΠΑΛ Καλύμνου.
Το πόρισμα του διενεργούντος την πειθαρχική έρευνα είναι επιβεβαιωτικό των 
καταγγελλομένων σε βάρος του εκπαιδευτικού, ο οποίος κινδυνεύει με απόλυση.
To ιστορικό της πρώτης υπόθεσης έχει ως εξής:
Την 4η Μαρτίου 2015 εκπαιδευτικός στο ΕΠΑΛ Καλύμνου υπέβαλε αναφορά στον 
διευθυντή του σχολείου σε βάρος συναδέλφου του, αναπληρωτή καθηγητή, με την 
οποία υποστήριξε ότι από το κινητό τηλέφωνό του αποστέλλονται μηνύματα 
με σεξουαλικό περιεχόμενο σε μαθήτρια της Γ’ Λυκείου.
Την 6η Μαρτίου 2015 ο διευθυντής του σχολείου απομάκρυνε τον καθηγητή από τα 
καθήκοντά του, αφού πρώτα μελέτησε την υπόθεση και ταυτόχρονα υπέβαλε ιεραρχικά
 αναφορά σε βάρος του.
Ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός, φέρεται να είχε αποστείλει κατ’ εξακολούθηση 
μηνύματα σεξουαλικού περιεχομένου δια κινητού τηλεφώνου, του οποίου φέρεται να
 είναι κάτοχος, καθώς και μέσω της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης facebook,
 σε μαθήτρια της Γ’ τάξης του σχολείου, σε χρονικό διάστημα που τοποθετείται το 
ενωρίτερο το Δεκέμβριο 2014 έως και την 3η Μαρτίου 2015, ημερομηνία κατά την οποία η μαθήτρια προέβη στη σχετική καταγγελία.
Επίσης φέρεται να έχει στείλει μηνύματα με σεξουαλικά υπονοούμενα μέσω της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης facebook σε δύο μαθήτριες της Β’ τάξης του ΕΠΑΛ Καλύμνου και σε μια μαθήτρια Α’ τάξης του ίδιου σχολείου και μηνύματα σεξουαλικού περιεχομένου διά 
κινητού τηλεφώνου σε έγγαμη εκπαιδευτικό του 1ου ΕΠΑΛ Καλύμνου πριν την
 5η Μαρτίου 2015, ημερομηνία κατά την οποία γνωστοποιήθηκαν τα ανωτέρω στον
 διευθυντή του σχολείου.
Ο καθηγητής φέρεται συγκεκριμένα να προσφέρθηκε αρχικώς να βοηθήσει την μαθήτρια
 της Γ’ τάξεως στο μάθημα των μαθηματικών και όταν εκείνη αρνήθηκε να ξεκίνησε να 
της αποστέλλει μηνύματα, να την ενοχλεί στα διαλείμματα αλλά και εκτός του σχολείου 
μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2015, που τον απείλησε ο αδελφός της.
Το συγκεκριμένο περιστατικό φέρεται να είχε περιέλθει σε γνώση των γονέων της οι 
οποίοι δεν κινήθηκαν με μήνυση σε βάρος του, διότι ο πατέρας της αντιμετωπίζει 
προβλήματα υγείας.
Σύμφωνα πάντα με την αναφορά του διευθυντή του σχολείου ο καθηγητής ομολόγησε 
ενώπιόν του τα όσα του καταμαρτυρούνται και ισχυρίστηκε ότι βρέθηκε σε μια στιγμή
 αδυναμίας, διότι είχε χωρίσει μετά από έναν μακροχρόνιο δεσμό, ενώ ταυτόχρονα η 
μητέρα του πάσχει από σοβαρή ασθένεια. Φέρεται μάλιστα να ζήτησε και συγγνώμη.
Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου, που ενημερώθηκε αυθημερόν, προχώρησε 
στην έκδοση απόφασης για την αναστολή των καθηκόντων του καθηγητή, ενώ τον 
κάλεσε και σε ακρόαση για την 16η Μαρτίου 2015.
Σχετικά ενημερώθηκε και το Υπουργείο Παιδείας που ζήτησε την άμεση σύγκληση του 
πειθαρχικού συμβουλίου καθώς συντρέχει σπουδαίος λόγος.
Την 16η Μαρτίου 2013 συνεκλήθη σε συνεδρίαση το ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου, 
που απέρριψε την από 9 Μαρτίου 2015 αίτηση παραίτησης του καθηγητή και 
γνωμοδότησε υπέρ της καταγγελίας της σύμβασης εργασίας του.
Απολογούμενος στο πλαίσιο της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, που διενεργήθηκε, 
χαρακτήρισε αβάσιμα, ψευδή και ανυπόστατα τα όσα του αποδίδονται.
Ισχυρίστηκε συγκεκριμένα ότι τα μηνύματα στην πρώτη μαθήτρια ήταν φιλικού 
περιεχομένου, ενώ όσα είχαν σεξουαλικό περιεχόμενο αυτά απεστάλησαν εν είδει
 αστεϊσμού.
Διατείνεται συγκεκριμένα ότι η 17χρονη μαθήτρια τον είχε προσεγγίσει πρώτη και του
ζήτησε το τηλέφωνο του για να την βοηθήσει στα μαθηματικά. Εκτοτε ξεκίνησε μια 
επικοινωνία μαζί του και όταν περί τα τέλη Δεκεμβρίου 2014 διαπίστωσε, όπως λέει, 
ότι η επικοινωνία είχε ξεφύγει από τα φιλικά όρια διέκοψε.
Ισχυρίζεται ότι η ανήλικη προσπάθησε να τον προσεγγίσει και ότι την απέφευγε.
 Διατείνεται μάλιστα ότι και η μαθήτρια του έστελνε μηνύματα ανάλογου περιεχομένου,
 ενώ αρνείται κατηγορηματικά ότι οι συνομιλίες τους διεκόπησαν μετά από απειλές του 
αδελφού της.
Ισχυρίζεται παραπέρα, ότι μια μαθήτρια της Β’ τάξης, που υποδείχτηκε από την πρώτη ως
 παρανοχληθείσα με ανάλογα μηνύματα, αρνήθηκε ενώπιον του διευθυντή του σχολείου
 ότι την ενοχλούσε.
Σε ό,τι αφορά τη συνάδελφο του, υποστήριξε, ότι έκαναν παρέα και ότι δεν είχε 
αντιληφθεί ότι είχε ενοχληθεί από τις εκφράσεις του.
Για έτερη μαθήτρια της Β’ Λυκείου ισχυρίστηκε ότι του έκανε αιτήματα φιλίας στο 
facebook τα οποία δεν αποδέχτηκε και ότι δεν υπήρξε ποτέ επικοινωνία μαζί τους.
Για την μαθήτρια της Α’ Λυκείου ισχυρίστηκε ότι την βοήθησε να διαγράψει κάποια 
δυσφημιστικά σχόλια για την ίδια από το Facebook.
Για άλλη μαθήτρια της Β’ τάξης υποστήριξε ότι προσπάθησε να την βοηθήσει στα 
μαθήματα, όπως και τους υπολοίπους μαθητές, δείχνοντας επιείκεια.
Υποστηρίζει ότι υπήρξαν κάποια κομπλιμέντα από την ίδια για την εμφάνισή του, 
ενώ υποστήριξε ότι σε μια περίσταση «φλέρταρε» μαζί του χωρίς να δώσει σημασί
α