Στη φωτογραφία που δημοσιεύουμε σήμερα φαίνεται ο γερμανός ανώτατος αξιωματικός Φον Σάντερς να επιθεωρεί στρατεύματα στην Καλλίπολη μαζί με τον Μουσταφά Κεμάλ.
Ο Φον Σάντερς ήταν αυτός που ουσιαστικά νίκησε τους συμμάχους.
Ο ίδιος ο Κεμάλ φορούσε με περηφάνεια στη στολή του, τους δύο γερμανικούς χριστιανικούς σταυρούς, χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα.
Η φ ω τ ο γ ρ α φ ί α
αφιερώνεται στους φανατικούς οπαδούς του στην Ελληνική Θράκη.
ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΠΟΛΗ
Η περίφημη νίκη των Τούρκων στην Καλλίπολη το 1915 κατά των συμμαχικών δυνάμεων Αγγλίας, Γαλλίας, Αυστραλίας κλπ δεν ήταν παρά μια νίκη η οποία σχεδιάσθηκε κατά 100% από τους Γερμανούς επιτελικούς αξιωματικούς, οι οποίοι απλά χρησιμοποίησαν τους Τούρκους. Οι Τούρκοι ήταν τα εκτελεστικά όργανα και πάλι όχι εξολοκλήρου, διότι οι Γερμανοί δεν είχαν εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους. Πολλοί γερμανοί αξιωματικοί ανώτερης, μεσαίας και κατώτερης βαθμίδας πολέμησαν στην Καλλίπολη στο πεζικό και στο ναυτικό, μαζί με τους Τούρκους.
Η προπαγάνδα των Τούρκων κρύβει ΠΑΝΤΕΛΩΣ την τεράστια συμβολή της Γερμανίας στη νίκη κατά των συμμάχων.
ΚΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΑΚΟΜΗ 10 ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΕΚΡΟΙ ΣΤΟ ΤΣΑΝΑΚΚΑΛΕ! Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...
Αν κάτι μας ξεχωρίζει ως εφημερίδα είναι η επιμονή μας στην επίτευξη των στόχων που θέτουμε. Όσα χρόνια και αν περάσουν δεν εγκαταλείπουμε το πεδίο της μάχης, όπως αυτό της ...Καλλίπολης.
Σήμερα προσθέτουμε ακόμη μία σελίδα στις αποκαλύψεις μας για τη συμμετοχή των Ελλήνων οθωμανών υπηκόων στις μάχες της Καλλίπολης το 1915.
Όπως ξαναγράψαμε, μία άθλια απόκρυψη εκ μέρους της Τουρκίας, είναι αυτή της συμμετοχής και Ελλήνων οθωμανών υπηκόων στο τουρκικό στρατό, οι οποίοι πολέμησαν στο πλευρό των Τούρκων.
Η τουρκική προπαγάνδα θέλει να εξαλείψει παντελώς αυτή την πραγματικότητα, γιατί θεωρούν ότι η συμμετοχή Ελλήνων στρατιωτών θα μειώσει την ...αίγλη της νίκης του ...τουρκικού έθνους!
Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική. Αν και δεν έχουμε ακριβή στατιστικά στοιχεία για τους Έλληνες, εν τούτοις αυτοί πρέπει να έφθαναν σε αριθμό, κάποιες χιλιάδες στρατιώτες.
Πριν από λίγο καιρό, για πρώτη φορά, ο τουρκοκρητικός δήμαρχος Μουδανιών Τουρκγιλμάζ Χαϊρί, παρουσίασε στην κάμερα της δημοσιογράφου Σουζάνας Καζάκα, κατάσταση με 92 νεκρούς στρατιώτες με καταγωγή από τα Μουδανιά.
Από αυτούς οι 10 ήταν Έλληνες των Μουδανιών. Μερικά από τα ονόματα Ελλήνων που περιείχε η λίστα, η οποία συνετάγη το 2010 από υπέργηρο Τούρκο των Μουδανιών, ήταν ο στρατιώτης Χαράλαμπος, ο Αποστόλης γιος του Κωστή, ο Αρίστος, ο Σάββας κ.ά.
Η συνέντευξη περιλαμβάνεται στην εκπομπή ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ η οποία προβλήθηκε στις 1.12.2014 από ιδιωτικά περιφερειακά κανάλια και είναι μέχρι σήμερα αναρτημένη στο διαδίκτυο.
Για να θυμηθούν οι αναγνώστες μας το ιστορικό του ζητήματος, αναπαράγουμε ένα από τα σχετικά δημοσιεύματά μας (φύλλο 40, Απρίλιος 2010):
Λόγω του πανελλήνιου ενδιαφέροντος που παρουσίασε η αποκάλυψη της ΖΑΓΑΛΙΣΑ στο τεύχος 39, Μάρτιος 2010, για τον Δημητρογιάτη, τον Έλληνα λοχαγό/γιατρό του περίφημου Οθωμανικού -και παρασημοφορημένου από τον Σουλτάνο-, 57ου Συντάγματος, ο οποίος σκοτώθηκε στον πόλεμο των Δαρδανελίων (Τσανάκκαλέ) το 1915, συνεχίζουμε σήμερα το αφιέρωμα με περισσότερες αποκαλύψεις.
Τονίσαμε ότι το Τσανάκκαλέ, μας ενδιαφέρει διότι έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια υποκινούμενος τουριστικός προορισμός για τους τουρκόφρονες της Ελληνικής Θράκης, οι οποίοι παρασύρουν και νεαρούς Πομάκους με σκοπό να αλλοιώσουν την συνείδησή τους και να τους φέρουν πιο κοντά στην...ηρωϊκή τουρκική ταυτότητα.
Όλο και πιο πολλά δημοτικά μειονοτικά σχολεία, διοργανώνουν επισκέψεις στα πεδία της μάχης και στα μνημεία που έχουν στηθεί εκεί με προφανείς σκοπούς...
Οι Τούρκοι εθνικιστές επί 18 χρόνια, από τότε δηλαδή που κατασκευάστηκε το κενοτάφιο προς τιμήν του 57ου Συντάγματος, «αναγούλιαζαν» βλέποντας την επιτύμβια πλάκα με το όνομα ενός Έλληνα λοχαγού ήρωα στον πόλεμο των Οθωμανών εναντίον των Ευρωπαίων συμμάχων το 1915 και έψαχναν τρόπο να την καταστρέψουν. Η καταστροφή της συγκεκριμένης επιτύμβιας πλάκας όμως, θα έφερνε αντίθετα αποτελέσματα, διότι χιλιάδες Τούρκοι επισκέπτες πήγαιναν κατευθείαν στον τάφο αυτό, ο οποίος ως θέαμα τους προξενούσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Το ίδιο έκαναν και οι ντόπιοι ξεναγοί οι οποίοι έδειχναν ως κάτι το ξεχωριστό τον τάφο του Έλληνα Κωνσταντινουπολίτη λοχαγού και γιατρού, ο οποίος πέθανε πολεμώντας στο πλευρό των Οθωμανών.
Οι Τούρκοι σκέφτηκαν κάτι «έξυπνο». Με υποκίνηση του εθνικιστή καθηγητή Burhan Sayılır, ανέθεσαν σε «ιστορική επιτροπή» να ελέγξει την ...ορθότητα του γεγονότος!
Έτσι, μια επιτροπή με άγνωστα στο περιεχόμενό τους ιστορικά δεδομένα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο Δημητρογιάτης ήταν μεν υπαρκτό πρόσωπο και γιατρός με βαθμό λοχαγού στον Οθωμανικό στρατό, αλλά σκοτώθηκε σε ...άλλο στρατιωτικό μέτωπο και όχι στο Τσανάκκαλέ!
Αμέσως, με απόφαση της Επιτροπής Διαφύλαξης της Πολιτιστικής και Φυσικής Κληρονομιάς του Τσανάκκαλέ η πλάκα με το όνομά του αφαιρέθηκε (14 Μαρτίου 2010) και πλέον στο κενοτάφιο του 57ου Συντάγματος, θα υπάρχουν μόνο τουρκικά ονόματα.
Τέτοια προσβολή και εξευτελισμό σε δικό τους νεκρό ήρωα, μόνο οι Τούρκοι μπορούν να διαπράξουν. Εάν, ο Δημητρογιάτης που έδωσε τη ζωή του για την υπεράσπιση της οθωμανικής Τουρκίας, γνώριζε πως θα του συμπεριφερόταν ένα αιώνα μετά, μάλλον δεν θα θεράπευε κανέναν οθωμανό τραυματία στην μάχη...
Η επίσημη εξάτομη έκδοση του Τουρκικού Γενικού Επιτελείου Στρατού που κυκλοφόρησε μερικά χρόνια πριν, αναφέρει ξεκάθαρα την ιδιότητα, το όνομα και τον ηρωϊκό θάνατο του Έλληνα γιατρού Δημητρογιάτη στο Τσανάκκαλέ. Σήμερα, οι Τούρκοι διαπίστωσαν ότι το δικό τους Γενικό Επιτελείο Στρατού είχε κάνει...λάθος!
Είναι δε γνωστό από οθωμανικές πηγές ότι, ο λοχαγός Δημητρογιάτης τραυματίστηκε σοβαρά από οβίδα Αγγλικού πολεμικού πλοίου, το οποίο έπληξε το αντίσκηνό του και το ανασήκωσε ψηλά στον αέρα.
Όταν διαισθάνθηκε τον επερχόμενο θάνατό του, είπε στον συμπολεμιστή του λοχία Αλή : «Εγώ μάλλον πεθαίνω, σε παρακαλώ δεν θέλω να με θάψετε ξεχωριστά από τους δικούς σας λέγοντας ότι αυτός είναι γκιαούρης».
Ο Οθωμανός δεσμεύτηκε να τηρηθεί η τελευταία του επιθυμία και έτσι πράγματι έγινε, έως ότου η σύγχρονη Τουρκία έδειξε το αποτρόπαιο πρόσωπό της.
Στην κηδεία του λοχαγού Δημητρογιάτη, παρέστησαν εκτός από τον παπά, και χριστιανοί στρατιώτες αλλά και πολλοί μουσουλμάνοι στρατιώτες και βαθμοφόροι, τους οποίους ο γιατρός Δημητρογιάτης είχε θεραπεύσει στο πεδίο της μάχης και γι αυτό τον αγαπούσαν ιδιαίτερα. Ακόμα και ο στρατιωτικός ιμάμης έψαλε δέηση υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του!
Δυστυχώς, η αφαίρεση της πλάκας του κενοταφίου δεν είναι μια ατομική πρωτοβουλία κάποιου ανεγκέφαλου φανατικού, αλλά έχει επίσημο χαρακτήρα με τη συμφωνία στρατού και κυβέρνησης. Μάλιστα, ο νυν Υπουργός Περιβάλλοντος και Δασών Veysel Eroğlu, ο οποίος επισκέφθηκε την περιοχή στις 17 Μαρτίου 2010, ερωτηθείς σχετικά από Τούρκο δημοσιογράφο, δήλωσε: «Εάν πραγματοποιήθηκε ένα ιστορικό σφάλμα, τώρα αποκαταστάθηκε!», ενώ ο νομάρχης του Τσανάκκαλέ Abdülkadir Atalık δήλωσε ...άγνοια!
Η ΖΑΓΑΛΙΣΑ ερεύνησε περαιτέρω το ζήτημα και σε επιτόπια επίσκεψη στο Τσανάκκαλέ διαπίστωσε την απουσία του τάφου.
Πάντως, Τούρκοι κάτοικοι της περιοχής μας δήλωσαν ότι «η ενέργεια αυτή είναι μεγάλη ντροπή και προσβολή σε νεκρό, που απαγορεύεται και από το ισλάμ και από το ιερό Κοράνιο.
Αφού ο Έλληνας αυτός πολέμησε για την Τουρκία πρέπει να θεωρείται ήρωας και να τον τιμάμε».
Υπενθυμίζουμε ότι το 30% περίπου του οθωμανικού πληθυσμού εκείνη την εποχή, ήταν μη μουσουλμάνοι. Επομένως, και οι στρατεύσιμοι, κατ αναλογίαν, θα ήταν και αυτοί κατά 30% μη μουσουλμάνοι, καθώς η στράτευση ήταν υποχρεωτική. Θα ήταν λοιπόν λογικό μέσα στους δεκάδες χιλιάδες νεκρούς στρατιώτες του οθωμανικού στρατού να υπήρχαν και χιλιάδες Έλληνες, Αρμένιοι αλλά και Εβραίοι.
Τι έγιναν όλοι αυτοί, που είναι οι τάφοι τους; Και δεν αναφερόμαστε φυσικά στους επίσης χιλιάδες μουσουλμάνους Κούρδους, στους Τσερκέζους και στους Λαζούς. Η συνεισφορά αυτών είναι ένα άλλο κεφάλαιο!
Τούρκος πολίτης του Τσανάκκαλέ δήλωσε στην ΖΑΓΑΛΙΣΑ: «γιατί αποφάσισαν να κάνουν ιστορική έρευνα μόνο για τον Δημητρογιάτη; Επειδή είχε χριστιανικό όνομα;
Γιατί δεν κάνουν έρευνα και για τους χιλιάδες άλλους που ονομάζονται Αλή, Μεχμέτ, Χουσείν κλπ. Πώς ξέρουμε ότι όλα τα μουσουλμανικά ονόματα είναι αληθινά;».
Και εμείς με τη σειρά μας ως ΖΑΓΑΛΙΣΑνα συμπληρώσουμε το ερώτημα: «Τα δύο-τρία ονόματα μουσουλμάνων που υπάρχουν πάνω σε τάφους στο Τσανάκκαλέ, πώς αποδεικνύεται ότι κατάγονται από την Κομοτηνή και την Ελληνική Θράκη;
Εμείς δεν το πιστεύουμε και θα θέλαμε και γι αυτούς να γίνει έρευνα από ανεξάρτητη ιστορική επιτροπή. Εμείς πιστεύουμε ότι είναι μαϊμού ονόματα που μπήκαν πολύ πρόσφατα για να δείξουν την δήθεν συμμετοχή των μουσουλμάνων της Ελληνικής Θράκης στον μεγάλο τουρκικό πολεμικό άθλο.
Πιστεύουμε ότι πρόκειται για ιστορική-προπαγανδιστική αθλιότητα. Από τη μια αφαιρούν ονόματα υπαρκτών Ελλήνων αγωνιστών και από την άλλη προσθέτουν φανταστικά ονόματα μουσουλμάνων από την Ελληνική Θράκη».
Πάντως, υπάρχουν και Τούρκοι οι οποίοι καταδίκασαν την μεθόδευση αυτή. Ο διευθυντής Τουρισμού και Κουλτούρας της περιοχής Τσανάκκαλέ Şinasi Haznedar, δήλωσε: «θλίβομαι γι αυτή την μεθόδευση», ενώ ο επίσημος ξεναγός του χώρου, όπου και ο τάφος του Δημητρογιάτη, Mehmet Alı Geray, δήλωσε «πώς θα βγεί από τη συνείδηση εκατομμυρίων ανθρώπων που επισκέφθηκαν το κενοτάφιο η μνήμη του Δημητρογιάτη; Πώς μπορεί να έγινε τέτοιο λάθος;».
O πρόεδρος του Συλλόγου Ξεναγών της περιοχής Τσανάκκαλέ Ercan Yavuz: «Ο Δημητρογιάτης σκοτώθηκε εδώ ...συχνά εμάς τους ξεναγούς μας πίεζαν να μετατρέψουμε το Τσανάκκαλέ σε σύμβολο καθαρής Τουρκικής νίκης, την οποία πέτυχαν μόνο μουσουλμάνοι Τούρκοι... Μία μικρή αντικειμενική έρευνα θα αποδείξει ότι ο Δημητρογιάτης σκοτώθηκε εδώ και όχι στο Ερζουρούμ, όπως μας λένε τώρα...».
Ο βετεράνος ξεναγός της περιοχής Emel Akbay: «Μόλις είδα στη θέση του Δημητρογιάτη άλλο όνομα, σοκαρίστηκα...
Συχνά διατυπώνονταν αρνητικές κριτικές επειδή εδώ υπήρχε το όνομα ενός Έλληνα...αρχικά σκέφτηκα να ξηλώσω την πλάκα...αλλά δεν το θεώρησα σωστό τη στιγμή που ο άνθρωπος αυτός πολέμησε μαζί μας και ήθελε να ενταφιαστεί μαζί μας...
Μια τέτοια συμπεριφορά θα ήταν ντροπή μας... Μετά είπαν ότι θα την σηκώσουν με άλλη αιτιολογία...όπως και να έχει αυτά δεν είναι αποδεκτά πράγματα...πού είχαν το μυαλό τους τόσα χρόνια αυτοί που τώρα λένε ότι δεν σκοτώθηκε εδώ;»
Η ΖΑΓΑΛΙΣΑ δεν θα εγκαταλείψει το θέμα και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα σε πολλά επίπεδα (μη ανακοινώσιμα επί του παρόντος)!
Θα επανέλθουμε εν καιρώ...
Π.Κ.
Τεύχος 80, Αύγουστος - Σεπτέμβριος 2015
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html