1. Δέχονται την αδιάσπαστη ιστορική συνέχεια της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας από την απώτατη αρχαιότητα έως την εποχή που αυτή υποχρεώθηκε λόγω της χριστιανικής καταδίωξης να περάσει συντεταγμένα στην αφάνεια και την παρανομία και από εκεί έως την εποχή της πρώτης δημόσιας ανάδυσής της την εποχή του Πλήθωνος και μετά έως τις δικές μας ημέρες.
2. Δέχονται ως ιερές και σέβονται τις παραδόσεις μας, όπως αυτές διασώθηκαν μ...έσα από τους αιώνες της αφάνειας και μας παραδόθηκαν ώστε να μπορεί έγκυρα να αναδυθεί ξανά στις ημέρες μας δημόσια η Ελληνική Εθνική Θρησκεία.
3. Δεν ενδιαφέρονται για φωτογραφική αναπαράσταση κάποιου ανεπίστρεπτου παρελθόντος, ούτε για μία αυθαίρετη νεοπαγανιστική "αναβίωση" (νεκρανάσταση) των Εθνικών μας λατρευτικών τύπων, οι οποίοι είναι ζώντες και συνεξελισσόμενοι με τον πολιτισμό.
4. Θεωρούν πρώτη προτεραιότητα την Επανελλήνιση, δηλαδή την παλινόρθωση της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, του Ελληνικού Εθνισμού και του Ελληνικού αξιακού συστήματος που εδράζεται στην έννοια της Αρετής.
5. Κατανοούν ότι όλες οι πολιτικές ιδεολογίες της Νεωτερικότητας που τυχόν ασπάζονται σε προσωπικό επίπεδο οι Έλληνες Εθνικοί, μπαίνουν αυτομάτως σε δεύτερη μοίρα ως προς το μεγάλο συλλογικό όραμμα της Επανελλήνισης.
https://youtu.be/UpVuPycJcTk
Στο βίντεο, η παρουσίαση του Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ), όπως έγινε στις 9 Ιουλίου "2014" στην Βίλνα της Λιθουανίας, στο Λιθουανικό Κοινοβούλιο, στα πλαίσια του 16ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου των Εθνικών Θρησκειών (ECER - European Congress of Ethnic Religions). Το ΥΣΕΕ θα συμμετάσχει και στο 17ο Συνέδριο στην Πράγα της Τσεχίας, τον Ιούλιο του "2016".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html