Η οικογένεια του δημιούργησε τον χριστιανισμό!
Αυτό το ιστορικά σημαντικό βιβλίο γράφτηκε από έναν συγγραφέα ο οποίος αναρωτιόταν γιατί οι σιγομίλητοι πρώην Εβραίοι μπήκαν και έκαναν επιχείρηση τους το ευαγγέλιο και λάδωσαν χριστιανούς από τα χρήματά τους, όλα στο όνομα του Ιησού.
Η 35χρονη έρευνά του έχει αποκαλύψει ολόκληρη την φρικτή αλήθεια, δηλαδή ότι
ο Χριστιανισμός δημιουργήθηκε από τον Καλπέρνιο Πείσσων της Ρώμης.
Ο Χριστιανισμός είναι μια φανταστική ιστορία που χρησιμοποίησαν οι Πείσσωνες για να πάρουν τη Ρώμη, την οποία πήραν τελικά μετά από 136 π.μ.
Αναγκάστηκαν επίσης οι Εβραίοι να εισαγάγουν στα θρησκευτικά τους βιβλία πολλά από τα έργα του Πείσου για να δημιουργήσουν προφητείες για τον ερχομό του φανταστικού του χαρακτήρα, του Ιησού.
Αυτό το ιστορικά σημαντικό βιβλίο γράφτηκε από έναν συγγραφέα ο οποίος αναρωτιόταν γιατί οι σιγομίλητοι πρώην Εβραίοι μπήκαν και έκαναν επιχείρηση τους το ευαγγέλιο και λάδωσαν χριστιανούς από τα χρήματά τους, όλα στο όνομα του Ιησού.
Η 35χρονη έρευνά του έχει αποκαλύψει ολόκληρη την φρικτή αλήθεια, δηλαδή ότι
ο Χριστιανισμός δημιουργήθηκε από τον Καλπέρνιο Πείσσων της Ρώμης.
Ο Χριστιανισμός είναι μια φανταστική ιστορία που χρησιμοποίησαν οι Πείσσωνες για να πάρουν τη Ρώμη, την οποία πήραν τελικά μετά από 136 π.μ.
Αναγκάστηκαν επίσης οι Εβραίοι να εισαγάγουν στα θρησκευτικά τους βιβλία πολλά από τα έργα του Πείσου για να δημιουργήσουν προφητείες για τον ερχομό του φανταστικού του χαρακτήρα, του Ιησού.
Εδώ αποκαλύπτεται όλο το παραμύθι του Χριστιανισμού και του Εβραίου μαραγκού!!Το είχαμε γράψει ότι είναι πιο πιθανό να υπήρξε η
Σταχτοπούτα παρα ο Ναζωραίος!!Έτσι εξηγείτε το γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένα στοιχείο
που πιστοποιεί ότι υπήρξε έστω και ένας από τους πρωταγωνιστές της Καινής Διαθήκης!!
"The true authership of the new testement" "Οι πραγματικοί συγγραφείς της καινής διαθήκης"
Σταχτοπούτα παρα ο Ναζωραίος!!Έτσι εξηγείτε το γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένα στοιχείο
που πιστοποιεί ότι υπήρξε έστω και ένας από τους πρωταγωνιστές της Καινής Διαθήκης!!
"The true authership of the new testement" "Οι πραγματικοί συγγραφείς της καινής διαθήκης"
http://trueauthorship.blogspot.gr/
Την χριστιανική ιστορία των πρώτων τριακοσίων χρόνων καταγράφει ο μοναδικός ιστορικός της εκκλησίας, ο Ευσέβιος επίσκοπος της Καισάρειας. Όποιος θέλει να γνωρίσει την χριστιανική ιστορία δεν έχει παρά να διαβάσει αυτούς τους δύο ιστορικούς. Φυσικά υπήρξαν και άλλοι ιστορικοί εκτός από αυτούς αλλά η χριστιανική εξουσία δεν επέτρεψε τα βιβλία τους να φτάσουν ως εμάς.
Ο Ιουδαίος ιστορικός Ιώσηπος ισχυρίζεται ότι έγραψε την ιστορία του για να αντικρούσει τα βιβλία των Ελλήνων ιστορικών που δεν γνώρισαν τα γεγονότα, όπως εκείνος που ήταν αυτόπτης μάρτυρας. Το ίδιο δηλαδή που ισχυρίζεται και ο ευαγγελιστής Λουκάς, ότι άκουσε τις διηγήσεις του από αυτόπτες μάρτυρες.
Δεν υπάρχουν όμως τα κείμενα του Νικολάου του Δαμασκηνού, δικηγόρου του Μεγάλου Ηρώδη, ο οποίος ήταν γνωστός μελετητής του Αριστοτέλη. Δεν υπάρχουν και τα κείμενα του φιλέλληνα ιστορικού Ιούστου της Τιβεριάδος, ο οποίος ήταν εχθρός του Ιουδαίου ιστορικού Ιώσηπου. Κατά τον ίδιο τρόπο δεν έχουμε τις ιστορίες αρχαίων χριστιανών, όπως παράδειγμα του Ηγήσιππου και άλλων τους οποίους αναφέρει ο Ευσέβιος της Καισάρειας.
Σε αυτή την δημοσίευση δεν θα αναφερθώ στα ιστορικά γεγονότα που διαπραγματεύονται αυτοί οι δύο ανθέλληνες ιστορικοί. Μια εισαγωγή θα κάνω στην αμέσως επόμενη δημοσίευση. Εδώ έχω σκοπό να παραδώσω τα βιογραφικά τους στοιχεία και να αποκαλύψω ότι ήταν και οι δύο προδότες και κόλακες των Ρωμαίων αυτοκρατόρων
Ο πρώτος, ο Φλάβιος Ιώσηπος, ήταν προδότης του Ισραήλ και συνειδητά παρέδωσε την Ιερουσαλήμ στα χέρια των Ρωμαίων, προφητεύοντας μάλιστα ότι ο Ρωμαίος Βεσπασιανός θα γίνει ο άρχων όλου του κόσμου, με ότι συνειρμούς μπορεί να προκαλεί μια τέτοια προφητεία την εποχή εκείνη.
Ο Ιώσηπος από τα δεκαεννιά του χρόνια ακολούθησε την αίρεση των Φαρισαίων, όπως αναφέρει στην αυτοβιογραφία του.
«ἐννεακαιδέκατον δ' ἔτος ἔχων ἠρξάμην τε πολιτεύεσθαι τῇ Φαρισαίων αἱρέσει κατακολουθῶν, ἣ παραπλήσιός ἐστι τῇ παρ' Ελλησιν Στωϊκων λεγομενων.» Η οποία είναι παραπλήσια με την φιλοσοφία των Στωικών.
Ο Φλάβιος Ιώσηπος έγραψε δύο βιβλία για τον λαό του. Λίγο μετά το 70 μ.Χ. τελείωσε τον Ιουδαϊκό πόλεμο στα αραμαϊκά, και είκοσι χρόνια αργότερα την Ιουδαϊκή αρχαιολογία, όταν μεταφράστηκαν τα βιβλία του ελληνικά.
Τα βιβλία του Ιώσηπου έχουν εκδοθεί από τις εκδόσεις Κάκτος.
Τα βιβλία Ιωσήπου κυκλοφόρησαν τον δεύτερο αιώνα διορθωμένα σύμφωνα με τις χριστιανικές ιδέες, γράφει ο Ερνέστος Ρενάν στο βιβλίο του για τον Ιησού, προσθέτοντας: «Εν πάση περιπτώσει, εκείνο που αποτελεί μεγάλο ενδιαφέρον των βιβλίων του Ιωσήπου για το αντικείμενο που μας απασχολεί, είναι το ζωηρό φως που χύνουν πάνω στα γεγονότα της εποχή του. Χάρη στον Ιουδαίο ιστορικό, ο Ηρώδης, η Ηρωδιάς, ο Αντύπας, ο Φίλιππος, ο Άννας, ο Καϊάφας, ο Πιλάτος είναι πρόσωπα χειροπιαστά για μας, μπορούμε να πούμε, και που τα βλέπουμε να ζουν μπροστά μας με μια χτυπητή πραγματικότητα». Μια χτυπητή πραγματικότητα η οποία απουσιάζει από τις διηγήσεις των ευαγγελίων.
Ο Ιώσηπος στην Αρχαιολογία γράφει την ιστορία των Ιουδαίων από τον Αδάμ μέχρι τον βασιλιά Αγρίππα Β΄, περίπου το 90 μ.Χ.. Ο βασιλιάς Αγρίππας Β΄ ήταν δισέγγονος της βασίλισσας Μαρίας, της μητέρας του Αλεξάνδρου. Στον Ιουδαϊκό πόλεμο αναφέρει όλη την ιστορία των Ασαμωναίων βασιλιάδων από τον δεύτερο αιώνα προ Χριστού και διηγείται αναλυτικά τα περιστατικά του πολέμου μεταξύ των Ιουδαίων και των Ρωμαίων, ο οποίος ξεκίνησε κατά την διάρκεια της βασιλείας του Νέρωνα, το 66 μ.Χ.
Η καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τον γιο του Βεσπασιανού, τον μετέπειτα αυτοκράτορα Τίτο, είναι το θλιβερό τέλος της ιστορίας του Ιώσηπου. Όλες οι προφητείες περί της κυριαρχίας των παιδιών του Αβραάμ πάνω στην γη κατέληξαν στην καταστροφή και την ισοπέδωση της Ιερουσαλήμ. Όπως είχε προφητεύσει ο Ιησούς, στα ποταπά κτήρια της Ιερουσαλήμ, δεν έμεινε πέτρα πάνω στην πέτρα.
Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΙΩΣΗΠΟΥ
Σπουδαιότερο απ΄ όλα είναι, να λάβει κανείς υπ΄ όψιν τις θέσεις του Ιώσηπου, οι οποίες δεν είναι μόνο θέσεις ενός ιστορικού επιστήμονα αλλά και ενός επαναστάτη που πολέμησε εναντίον των Ρωμαίων και εναντίον εκείνων των Ιουδαίων που είχαν ελληνική παιδεία.
Όπως αναφέρει ο Ιώσηπος στην βιογραφία του, όταν κατά την διάρκεια του Ιουδαϊκού πολέμου έφτασαν διαταγές από την Ιερουσαλήμ να παραιτηθεί από την θέση του στρατηγού της Γαλιλαίας, ο Ιώσηπος τις αψήφησε και παρατηρώντας πως οι απεσταλμένοι είχαν κοινή την ελληνική παιδεία, πολέμησε με ζήλο τους Γαλιλαίους αντιπάλους του. Προκάλεσε τότε ένα εμφύλιο πόλεμο και κυριάρχησε τελικά με τον στρατό του, περιμένοντας τον στρατηγό του Νέρωνα, τον γέρο Βεσπασιανό, ο οποίος κατέφτανε με τις Ρωμαϊκές λεγεώνες για να καταπνίξει την επανάσταση.
Όμως εκείνος που πολέμησε με ζήλο τους αντιπάλους του ελληνιστές Ιουδαίους, παραδόθηκε στον Φλάβιο Βεσπασιανό και τελικά τον κολάκεψε και τον υπηρέτησε σε όλη του την ζωή, παίρνοντας μάλιστα και το όνομα Φλάβιος. Αυτό που φανερώνει πόση εμπιστοσύνη μπορεί να έχει κανείς στον ιστορικό Φλάβιο Ιώσηπο, είναι η διήγηση του, για το πως παραδόθηκε στον εχθρό.
Όταν ο Βεσπασιανός νίκησε τον στρατό του Ιώσηπου κι άρχιζε να σφάζει και να σκοτώνει τους επαναστάτες στην Γαλιλαία, ο ίδιος ο Ιώσηπος δεν βρισκόταν πουθενά. Είχε με την βοήθεια του θεού βρει μια τρύπα όπου χώθηκε και κατέληξε σε ένα σπήλαιο μ,,,,,,,,Περισσότερα για τον παραμυθά Ιώσηπο στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://eleusisdiagoridon.blogspot.com/2018/10/blog-post_17.html
Η Καινή Διαθήκη, η Εκκλησία, και ο Χριστιανισμός, ήταν όλα δημιούργημα της οικογένειας των Καλπουρίνων Πεισσώνων1, που ήταν Ρωμαίοι αριστοκράτες. Η Καινή Διαθήκη και όλοι οι χαρακτήρες που περιέχονται σ'άυτήν - Χριστός, όλοι οι Ιωσήφ, όλες οι Μαρίες, όλοι οι μαθητές, οι απόστολοι, ο Παύλος και ο Ιωάννης ο Βαπτιστής- είναι όλοι φανταστικοί. Οι Πείσσωνες δημιούργησαν την ιστορία και τους χαρακτή-
ρες, σκηνοθέτησαν την ιστορία σ'έναν συγκεκριμένο χώρο και χρόνο και την συνέδεσαν με κάποια γνωστά υπαρκτά πρόσωπα , όπως ο Ηρώδης, οι Ρωμαίοι διοικητές κτλπ. Αλλά ο Χριστός και όσοι σχετίζονται μαζί του είναι χαρακτήρες δημιουργημένοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html