Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

ΣΠΑΛΙΑΡΑΣ 4.000 Μόνο στη Μέρκελ θα έλεγα «ΟΧΙ»


ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΡΔΑ

Απαντά στους επικριτές του, κάνει διευκρινίσεις σχετικά με το «αστρονομικό» σεξουαλικό νούμερο των 4.000 γυναικών με τις οποίες έχει συνευρεθεί ερωτικά και αποκαλύπτει ποια γυναίκα δεν θα έριχνε στο κρεβάτι του! Ο 40χρονος «Αδωνις» του μόντελινγκ σκανδαλίζει εκ
νέου με τη δήλωση «Η πρώτη γυναίκα που πή@@ξα ήταν η μαία μου» προκαλώντας σάλο στο διαδίκτυο και «τροφή» για ατελείωτο τρολάρισμα.
Ο γόης ηθοποιός απολαμβάνει όσα χιουμοριστικά γράφονται γι' αυτόν στο twitter τις τελευταίες ώρες, καθώς βρίσκεται στην Κύπρο για τα γυρίσματα της σειράς «Ρουά ματ». Για όσους λοιπόν επιμένουν ότι ο αριθμός των 4.000 γυναικών δεν «βγαίνει», απαντάει: «Μόνο εγώ πη@@ω σε αυτή τη χώρα; Τι έγινε ξαφνικά; (γέλια). Μπορεί να μην είμαι και ο καλύτερος στα μαθηματικά, αλλά έβαλα και τη λέξη "περίπου" πριν από τον αριθμό. Τι να πουν όσοι εργάζονται σε μπαρ στα νησιά, που κοιμούνται με δύο και τρεις διαφορετικές τουρίστριες κάθε βράδυ;» τονίζει. «Γέλασα με πάρα πολλά tweets που ήταν και καυστικά. Εχω κάνει like σε αρκετά! Αλλά διάβασα και κάποιους ταλαίπωρους που τους λυπάμαι». Γι' αυτό και έγραψε στο facebook: «Χάρηκα που στη χώρα μου που έχει τόσα προβλήματα ο λαός ξεχάστηκε λίγο. Κράζουν τον Σπαλιάρα, επειδή σε μια στιγμή ειλικρίνειας τόλμησε να πει αλήθεια. Υπάρχει δάκτυλος από τη Γερμανία για να αποπροσανατολιστεί ο κόσμος και να περάσει το Μνημόνιο. Θα διαθέσω το σώμα μου για λιθοβολισμό στο Σύνταγμα σε ημερομηνία που θα οριστεί σύντομα. Και δεν σας είπα όλη την αλήθεια: είμαι ο Batman»!
Μιλώντας για το αν το «κοντέρ» συνεχίζει να γράφει, μας αποκάλυψε: «Σταμάτησε πριν από τρεις μήνες! Είμαι σε σχέση πλέον», εννοώντας με τη σύντροφό του Ζωή Τζάνη. Με τη μόνη γυναίκα που δεν θα ξάπλωνε ούτε σε... διπλανό κρεβάτι είναι η Ανγκελα Μέρκελ, όπως δηλώνει, ενώ κάνοντας μια αναδρομή στο ερωτικό παρελθόν του αποκαλύπτει ότι δεν θυμάται αριθμητικά αν οι γυναίκες που τον «κυνήγησαν» ήταν περισσότερες απ' όσες «έριξε» ο ίδιος.
Ο Γιάννης Σπαλιάρας με το ασύγκριτο six pack αυτοσαρκάζεται: «Ολες με θέλουν για το μυαλό μου»! Αρνείται ότι αγοράζει προφυλακτικά... χονδρική και αστειευόμενος δηλώνει ότι έχει «συμβόλαιο» με μεγάλη εταιρία τέτοιων προϊόντων. Νιώθει ανταγωνιστικά με τον Πέτρο Τατσόπουλο; «Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε συμπέσει με κάποιες παρτενέρ. Τη μισή Αθήνα εκείνος, 4.000 εγώ... ε, δεν μπορεί, όπως λέει και το τραγούδι "Κάπου την έχουμε πατήσει"! Πάντως γέλασα στο twitter με το post "Σπαλιάρα, 4.000 γυναίκες δεν είναι ούτε η μισή Τρίπολη" με φόντο τη φωτογραφία μου». Εξομολογείται πως δεν κάνει ό,τι του ζητάνε οι γυναίκες στο σεξ, πως δεν έχει περίεργα γούστα και ότι δεν γνωρίζει τη στάση «κατακόρυφο» του Kama Sutra.
Απολαμβάνει το σεξ με νεαρές κοπέλες, αλλά έχει συνευρεθεί και με μεγαλύτερές του. «Σίγουρα κρύβουν χρόνια και εγώ δεν έχω ηλικιόμετρο να μετράω». Από τη «γυναικο-κοινότητα Σπαλιάρα» πέρασαν επώνυμες κυρίες, γνωστά μοντέλα και πασίγνωστες παρουσιάστριες, χωρίς το μοντέλο να αναφέρει ονόματα.

«Θα αποκαλύψω μόνο μία: η πρώτη γυναίκα που π@@@ξα ήταν η μαία μου, λίγα λεπτά αφότου γεννήθηκα» λέει με χιούμορ. «Επίσης να σημειώσω ότι δεν είμαι Greek kamaki και απεχθάνομαι τις Αγγλίδες. Ευχαριστώ, δεν θα πάρω»!
Και η «βόμβα» έπεσε στο τέλος μιλώντας για τη γυναίκα με την οποία έκανε το καλύτερο σεξ: «Δεν είναι μία. Είναι δύο, διότι ήταν δίδυμες!» λέει και σκάει στα γέλια. Ο Γιάννης Σπαλιάρας, εκτός από τις τηλεοπτικές υποχρεώσεις του, λέγεται ότι δέχτηκε πρόταση για την εκπομπή «Σπίτι μου σπιτάκι μου».

Επίσης είναι και επιχειρηματίας. Διατηρεί κατάστημα με συμπληρώματα διατροφής και βιολογικές τροφές για αθλητές και όσους θέλουν να τρέφονται σωστά. Το Energy club στη Γλυφάδα διαθέτει απίστευτη γκάμα από super foods μικρών παραγωγών απ' όλη την Ελλάδα.
ΦΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΑ SOCIAL MEDIA
Μέρα γιορτής ξημέρωσε για το διαδίκτυο μόλις κυκλοφόρησε η συνέντευξη του Γιάννη Σπαλιάρα. Στο twitter πρώτη φορά καταγράφηκε τέτοιος συνωστισμός. Από τα πιο επιτυχημένα ήταν οι δήθεν δηλώσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου «Με εμένα γιατί δεν πήγες, ρε;», το «Εγώ του ξέφυγα του Σπαλιάρα πάντως» και το κορυφαίο «Πες του Σπαλιάρα να έρθει στη Βουλή. Εχω 300 κομμάτια».

Εως και η Κριστίν Λαγκάρντ φέρεται να είπε «Ρε συ, ωραίο μωρό ο Σπαλιάρας. Κάτσε να του κάνω μια αξιολόγηση»! Από τα πολύ επιτυχημένα είναι το σχόλιο πάνω σε μια φωτογραφία του ηθοποιού με τη δήλωση:

«Στις 6.000 γυναίκες τερματίζω. Κρεμάω σώβρακο και αποσύρομαι» όπως και το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου, αλλά με την ερώτηση: «Εχεις πάει με τον Σπαλιάρα;» και δίπλα τα κουτάκια με το «Ναι» και το «Οχι». Με αφορμή τον καβγά του Χρήστου Θηβαίου με ραδιοφωνική παραγωγό, ο δημιουργός του απίστευτου troll έγραψε πάνω στη φωτογραφία του τραγουδιστή: «Σταμάτα να γ@@άς, ρε μ@@@κα και κατέβα στα χωράφια».

Το διαδίκτυο πραγματικά σείεται και δεν λέει να σταματήσει ο ντόρος. Εως και η Αντζελα Δημητρίου υποτίθεται ότι πήρε θέση: «Εγω δεν πήγα με τον Σπαλιάρα. Δεν μου αρέσουν οι εγχώριοι. Προτιμώ τους ντόπιους». Αλλα έξυπνα σλόγκαν ήταν το μπλουζάκι με το μήνυμα «I slept with Spaliaras» και «Στις 4.500 θεμελιώνει σύνταξη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html