Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος
Kύριε Ροΐδη,
Σ
πριν λίγο καιρό είχε τρομοκρατήσει τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, εξαναγκάζοντάς τον να αναβάλει την προγραμματισμένη αναχώρησή του από τα Καλάβρυτα, για να τον ακούσει πειθήνια να τον βρίζει μπροστά του και ο Μέγας Άρχων Σταυροφόρος κλπ των πατριαρχείων κ.Γρ.Μιχαλόπουλος (φυλάκιση για απόπειρα εκβιασμού), φίλος του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, φίλου του κ.Τσίπρα. Θέλω να παρατηρήσω ότι δεν άκουσα κάποιος μητροπολίτης από αυτούς που συμμετείχαν στο «επιστημονικό» συνέδριο «Αριστερά και Εκκλησία» να αποδοκιμάσει τον κ.Αμβρόσιο, που υμνεί τον ψυχρό σαδιστή και αμετανόητο δολοφόνο ενός αθώου νέου. Αναρωτιέμαι τι είδους επίσκοποι είναι αυτοί που δεν αγαπούν την «ευπρέπειαν του Οικου Του», δεν σέβονται το Χριστό και δεν καταδικάζουν τον Αρχιερέα, που μέσα στο ναό υμνεί τον εγκληματία. Ο ίδιος ο θερμός φίλος του κ.Τσίπρα, ο κ.Ιερώνυμος, έχει τη δυνατότητα να στείλει τον Αντίχριστο μητροπολίτη σπίτι του, με βάση τον ισχύοντα «Νόμο Κακλαμάνη» (1984), που δίνει στον Αρχιεπίσκοπο αυτήν την εξουσία και που χρήση του έγινε το 2005 οπότε ο Χουντόδουλος αναγκάστηκε άθελά του να βάλει σε διαθεσιμότητα το στενό του φίλο, το ροζ κλέφτη μητροπολίτη Αττικής. Δεν τολμάει ο κ.Ιερώνυμος, είτε γιατί συνεχίζει να τρέφει τα φιλοχουντικά αισθήματα που είχε επί επταετίας (παίρνοντας τιμητικά το όνομα του τότε πανάθλιου βασιλοχουντικού Αρχιεπισκόπου), είτε γιατί δεν θέλει να κλείσει ολότελα τις πόρτες στη ‘Χρυσή Αυγή’, είτε γιατί ο Αμβρόσιος γνωρίζει πολλά ιερά μυστικά και δεν διστάζει να ανοίξει το στόμα του. Δεν τολμάει και ο κ.Τσίπρας να το απαιτήσει, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ ποτέ δεν παίρνει την ευθύνη να σηκώσει τη λύση συγκεκριμένων ζητημάτων, πάντα αρέσκεται σε ανώδυνες γενικολογίες για μνημόνια και τρόικες, οι οποίες στριφογυρίζουν και ταλαντώνονται ανάλογα με το ακροατήριο ή το συνομιλητή. Κρίμα γιατί όπως δήλωσε (16.6.2012) στον κ.Τράγκα (αγανακτισμένο παλαιό προνομιακό τρόφιμο κρατικών διαφημίσεων, που διαβάζω τώρα-‘Εφημ.Συντακτών’ Σαββάτου- πως βρήκε ξανά το δρόμο για τα παλιά του λημέρια) ο κ.Τσίπρας: «έχω μια πολύ ανθρώπινη και θερμή σχέση με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, τον οποίο θεωρώ πολύ σοβαρό και μελετημένο άνθρωπο». Περιέργως αυτός ο πολύ σοβαρός άνθρωπος δεν θεωρεί το να εκτελείται άδικα ένας νέος τόσο κακό, ώστε να εγκαλέσει, έστω και προφορικά μόνο, το μητροπολίτη που ασύστολα υμνεί το δράστη και αυτής της ανόσιας πράξης και πολλών άλλων και μάλιστα μέσα στην εκκλησία. Παραδίδω και τον κ.Τσίπρα και τον άγιο Ιερώνυμο στη χλεύη των αναγνωστών μας και σημειώνω πως η ίδια η ζωή θα αποδεικνύει συνεχώς ότι η λυκοφιλία ΣΥΡΙΖΑ-Εκκλησίας δεν αντέχει στο παραμικρό φύσημα της αλογοουράς του κ.Κουράκη. Οποτεδήποτε θα τίθεται, από κάποιον τολμηρό, ένα πραγματικό ζήτημα, ο καραγκιοζομπερντές των Ιερώνυμου-Τσίπρα θα τρίζει συθέμελα. Παρεμπιπτόντως να παραπέμψω και στις διαμαρτυρίες των αριστερών Χριστιανών που δεν κλήθηκαν στο πονηρό συνέδριο: «Ταυτόχρονα σε ένα επιστημονικό συνέδριο είναι δυνατόν να απουσιάζουν τα πρόσωπα της διπλής πράξης, δηλ. Όσα βιώνουν την προσπάθεια της εκκλησιαστικής συνείδησης και ζωής και ταυτόχρονα την «αριστερή» προσωπική και συλλογική δράση; Και ανάποδα: Είναι δυνατόν να υπάρχει ολική εκκλησιαστική προσέγγιση μόνο με θεολόγους ακαδημαϊκούς και επισκόπους, όπου το σύνηθες – παρά κάποιες εξαιρέσεις – επικρατεί ο βυζαντινός και οθωμανικός δεσποτισμός; Γι’ αυτό ανησυχούμε σφόδρα..».Σ
την κηδεία Ντερτιλή, έλαμψαν με την παρουσία τους δυο ανώτεροι εκπρόσωποι της Εκκλησίας, ο άγιος Αμβρόσιος, παλιός υβριστής της Αριστεράς και του κ.Τσίπρα, που
—-Ο ΣΥΡΙΖΑ έχοντας χάσει την εντιμότητά του και τους στόχους του, είναι υποχρεωμένος να απολογείται συνεχώς στα εμφυλιοπολεμικά επικοινωνιακά επιτελεία της ΝΔ, αφού δεν τολμάει να υπερασπιστεί τις θέσεις του αλλά προσπαθεί να βολέψει ασύμβατες καταστάσεις. Σε πολλά κοινωνικά θέματα βρίσκεται πολύ πιο πίσω από την ευρωπαϊκή σοσιαλδημοκρατία και συμπεριφέρεται-ειδικά ο αρχηγός του-σα λαϊκή Δεξιά, πράγμα όχι ανεξήγητο, αφού εκτός από το Διάβολο ο κ.Τσίπρας οραματίζεται συνεργασία και με τον κ.Καμμένο και την παρέα του. Αντί για την αντεπίθεση στις ακροδεξιές πολιτικές της κυβέρνησης, έχει επιλεγεί η άμυνα, δηλαδή μια κλασσική συνταγή αποτυχίας. Κι όμως ποτέ άλλοτε η Αριστερά δεν είχε τόσο τεράστιες δυνατότητες επικοινωνίας με τους πολίτες και δεν της φταίει κανείς αν οι συντηρητικές της μεταμφιέσεις και η ανικανότητα του αρχηγού και των στελεχών της την καθίζουν κάθε τόσο στο εδώλιο του κατηγορούμενου.
—-Από το μέτωπο των ιερών Μεταμορφώσεων του ΣΥΡΙΖΑ έχουμε δυο νέα επεισόδια. Το πρώτο με τον κ.Τατσόπουλο (Δ.Χρυσικόπουλος, ‘Free Sunday’, 2-2), o οποίος μπερδεύοντας τις επιθυμίες του αρχηγού του με την πραγματικότητα, αποφαίνεται πως για το Κράτος και την Εκκλησία «Εμείς απέχουμε πάρα πολύ από το διαχωρισμό τους και η κοινή γνώμη δεν είναι καθόλου εξοικειωμένη με την ιδέα αυτή». Επίσης διαπιστώνει ότι: «Ο κακός χρονισμός (bad timing) του Κουράκη είναι ότι αυτό είναι ένα μέτρο που το λαμβάνεις αφού έχεις καταλήξει, μετά από σειρά καλόπιστων και νηφάλιων διαπραγματεύσεων, στο διαχωρισμό κράτους-Εκκλησίας – είναι για μετά…Είμαστε πολύ μακριά από αυτό, οπότε αυτό που θεωρώ λάθος του κ. Κουράκη είναι το bad timing».Ο κ.Τατσόπουλος δεν διστάζει να λέει ψέματα για να συγκαλύψει την αμαρτωλή στάση του αρχηγού του που για καθαρά προσωπικούς του λόγους έχει πολύ πριν την εκλογική άνοδο τoυ ΣΥΡΙΖΑ, σε χρόνο ανύποπτο, ανατρέψει χωρίς να ρωτήσει κανέναν πάγιες θέσεις του κόμματός του. Αυτές οι μεγαλόστομες διακηρύξεις για ‘εσωκομματική Δημοκρατία’, ‘κόμμα των μελών του’, ‘το κόμμα είσαι εσύ’ κλπ πάνε περίπατο σε δεκάδες περιπτώσεων, όπου ο αρχηγός και η παρέα του σχεδιάζουν προσωπικές διαδρομές. Αναρωτιέμαι ποια συνδιάσκεψη, ποιο συνέδριο ποιο συλλογικό όργανο ανέτρεψε την θέση της Αριστεράς για χωρισμό Κράτους-Εκκλησίας και ανέθεσε και στον κ.Τατσόπουλο να το ανακοινώσει; Μια σειρά δημοσκοπήσεων έχουν δείξει πως η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων θέλει χωρισμό, αλλά ο κ.Τατσόπουλος που παριστάνει το ριζοσπάστη και αντικομφορμιστή, προκαλώντας το μέσο άνθρωπο με αισχρές δηλώσεις, κάνει πως δεν το ξέρει και φοράει την προβιά του συντηρητικού: Το 60% τάσσεται υπέρ του χωρισμού της Εκκλησίας από το κράτος και εντύπωση προκαλεί ότι το 47% των εκκλησιαζομένων τάσσεται υπέρ ενώ κατά, το 44% (Δημοσκόπηση της εταιρείας Public issue Γ. ΚΑΡΕΛΙΑΣ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ-10/10/2008). Όσο για τη φορολόγηση της Εκκλησίας την οποία ο κ.Τσίπρας είχει θάψει στα αζήτητα, τα πράγματα εκθέτουν ακόμη περισσότερο τον αρχηγό και το κόμμα του, διότι δημιουργούν το αυτονόητο ερώτημα γιατί θυσιάζουν ψήφους, ηθική υπόσταση, πολιτική καθαρότητα και το συμφέρον της χώρας χωρίς εμφανές όφελος; Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης στο ερώτημα εάν η Εκκλησία της Ελλάδας θα πρέπει να φορολογηθεί περαιτέρω. Με συντριπτική πλειοψηφία 84% οι πολίτες εμφανίζονται υπέρ της περαιτέρω φορολόγησης της Εκκλησίας έναντι ποσοστού 15,1% που δηλώνει αντίθετο (Δημοσκόπηση της MRB δημοσίευσε η εφημερίδα REAL NEWS 6.4.2010). Τέλος ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ξεχάσει και την προγραμματική του δέσμευση για σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων, για να μην δυσαρεστήσει την Εκκλησία, που στρατολογεί τα στελέχη της από καταπιεσμένους ομοφυλόφιλους και έχει κάθε συμφέρον να διατηρείται αυτό το νοσηρό υποκριτικό καθεστώς, που την εφοδιάζει με θύματα. Κι όμως το σύμφωνο συμβίωσης ήταν στο προεκλογικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ στην τελευταία νικηφόρα προεκλογική του μάχη, άρα πέρασε άνετα τις εξετάσεις της λαϊκής ψήφου, αν δηλαδή δεχθούμε πως πρέπει να ρωτιέται ο λαός σε θέματα αδιαπραγμάτευτων ατομικών δικαιωμάτων.
—-H K.E. του ΣΥΡΙΖΑ στην τελευταία Σύνοδό της νομιμοποίησε το δικαίωμα της στενής παρέας του κ.Τσίπρα να κάνει του κεφαλιού της, απορρίπτοντας πρόταση της φατρίας του «Αριστερού ρεύματος», που ζητούσε το αυτονόητο προαπαιτούμενο των συλλογικών αποφάσεων, προκειμένου για σημαντικές πρωτοβουλίες της ηγεσίας πριν από την ανάληψή τους. Βεβαίως τον κ.Λαφαζάνη και τους φίλους του απασχολούν οι δικές τους εμμονές και όχι το θέμα της Εκκλησίας, όπου καταπίνουν σιωπηρά κάθε μεταμόρφωση του ΣΥΡΙΖΑ. Στο μεταξύ σαν να μην μας έφταναν οι πρόσφατες αξιοθρήνητες δηλώσεις και ομιλίες των φίλων του κ.Τσίπρα (Παππάς, Καρίτζης, Βίτσας) σχετικά με την Εκκλησία, ο κ.Τσίπρας ξαναχτύπησε: «Ο στόχος του συνέδριου ήταν να φέρει κοντά την Αριστερά με την Εκκλησία που χρόνια τώρα έχουν παράλληλες διαδρομές, διαφορετικές κοσμοθεωρίες αλλά ένα κοινό παρονομαστή: την αγάπη για τον συνάνθρωπο, που ιδίως σε αυτή την δύσκολη περίοδο της κρίσης δεν πρέπει να μείνει κανείς μόνος του. Όμως δεν προβλήθηκε.» (31.1.tvxs Στ. Κούλογλου).
—-Ομολογώ ότι ποτέ δεν φανταζόμουν ότι οι διώξεις των ‘αιρετικών’ αλλά και πολλών αριστερών διανοούμενων και γενικά ανθρώπων του πνεύματος στη χώρα μας, όπως και ο απίστευτος πλουτισμός πολλών επισκόπων, η φοροκλοπή, οι αγυρτίες, οι δεισιδαιμονίες, οι ρατσιστικές προκαταλήψεις, η θρησκευτική μισαλλοδοξία, οι ευλογίες στη Χ.Α. η συνεργασία με τη Δικτατορία των Ελλήνων Χριστιανών, πάγια χαρακτηριστικά της αμετανόητης ελλαδικής Εκκλησίας, ονομάζονται «αγάπη για τον άνθρωπο».
—-Αν ο κ.Τσίπρας στερείται προφανέστατα γνώσεων, ήθους, ευφυΐας και δημοκρατικής συνείδησης, δεν του λείπουν το θράσος και η κουτοπονηριά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html