Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

ΝΕΟΣ ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΕΗΔΕ ΡΟΔΟΥ-ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Δ.Ε.Υ.Α.Ρ


Η ΔΕΗ πήγε να κόψει το ρεύμα στην ΔΕΥΑΡ???

Δεν έχουν τελειωμό…οι περιπέτειες της ΔΕΥΑΡ αυτή την περίοδο αφού πέραν των όσων άλλων μετώπων έχει ανοιχτά (βλ. άλλες στήλες), χθες το πρωί, συνεργείο της ΔΕΗ μετέβη στις...
εγκαταστάσεις της άλλοτε κραταιάς Επιχείρησης για να κόψει το ρεύμα λόγω της οφειλής που έχει η Επιχείρηση και που συνολικά αγγίζει τις 300 χιλιάδες ευρώ περίπου! 

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΔΕΥΑΡ, η οποία αυτή την περίοδο αντιμετωπίζει ποικίλες δυσκολίες που, βέβαια, φθάνουν μέχρι τους καταναλωτές, οφείλει στη ΔΕΗ περί τις 300 χιλιάδες ευρώ και επειδή, προφανώς, πέρασε η καταληκτική ημερομηνία για καταβολή της ληξιπρόθεσμης οφειλής βάσει του διακανονισμού που έχει γίνει, μετέβη εκεί το συνεργείο. 

Από τα όσα έγιναν γνωστά, χθες το πρωί, η Διοίκηση της Επιχείρησης ενημερώθηκε ότι έχει μεταβεί συνεργείο της ΔΕΗ για να κόψει το ρεύμα. Αμέσως, υπήρξε επικοινωνία με τη Διοίκηση της ΔΕΗ τοπικά οπότε και έγινε συνεννόηση με τη δέσμευση για να καταβληθούν κάποια χρήματα έναντι, όπερ και έγινε. 

Έτσι, από τα διαθέσιμα χρήματα της ΔΕΥΑΡ, δόθηκε ένα μεγάλο ποσό ως έναντι και απεφεύχθη το…«μοιραίο»… 

ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ Η ΔΕΥΑΡ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ 
Με ανακοίνωσή της η ΔΕΥΑΡ παραδέχεται το λάθος που έχει γίνει στους λογαριασμούς, εξαιτίας των οποίων ταλαιπωρείται ο κόσμος. 

Αναφέρονται σ’ αυτήν τα εξής: 
«Τον τελευταίο μήνα παρατηρούνται στους λογαριασμούς της Επιχείρησης προβλήματα τα οποία αν και δεν είναι προβλήματα ουσίας παρόλα ταύτα δημιουργούν μια δικαιολογημένη αναστάτωση στους Πελάτες μας. 

Τα προβλήματα αυτά κυρίως είναι εμφάνιση του προηγούμενου λογαριασμού που πιθανά να έχει ήδη πληρωθεί καθώς και η μικρή προθεσμία εξόφλησης των λογαριασμών που εκδόθηκαν σε μικρό χρονικό διάστημα μεταξύ τους. Η εμφάνιση του υπολοίπου του λογαριασμού ο οποίος έχει πληρωθεί στην πραγματικότητα δεν ισχύει, αφού το ποσό που πληρώθηκε έχει ήδη πιστωθεί στο λογαριασμό του πελάτη και το οφειλόμενο ποσό είναι μόνο το ανεξόφλητο ποσό. 

Η μη “φυσιολογική” εξόφληση του τιμολογίου επιτρέπει την “Ειδοποίηση Διακοπής” να τυπωθεί στο τιμολόγιο, αφού το μηχανογραφικό πρόγραμμα βλέπει δύο τιμολόγια ανεξόφλητα. 
Αυτό το χρονικό διάστημα η Επιχείρηση ευρίσκεται στην διαδικασία αλλαγής του λογισμικού της προγράμματος και η προσαρμογή από το παλαιό στο νέο είναι αιτία δημιουργίας παρόμοιων προβλημάτων. 

Για τα παραπάνω ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση των πελατών μας, οι οποίοι ως ευσυνείδητοι και τακτικοί στις υποχρεώσεις τους Πολίτες δικαιολογημένα αναστατώθηκαν. 
Τα παραπάνω προβλήματα θα διορθωθούν στις επόμενες τιμολογήσεις. 

Η Διοίκηση και η Διεύθυνση της Επιχείρησης είναι στην διάθεσή σας για την επίλυση των παραπάνω προβλημάτων, καθώς και κάθε άλλου προβλήματος που πιθανό θα έχετε με τις προσφερόμενες υπηρεσίες της ΔΕΥΑΡ. 
ΠΗΓΗ:http://rodos-island-news.blogspot.gr/2013/03/blog-post_14.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html