Για την 3η Φεβρουαρίου 2016 προσδιορίστηκε από την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου η εκδίκαση, ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου, της πολύκροτης υπόθεσης, παράνομης διαμετακόμισης πυρομαχικών με κατηγορούμενο τον πλοίαρχο του φορτηγού
πλοίου “Nour M”.
Το ιστορικό της υπόθεσης, σύμφωνα με τη δικογραφία που έχει σχηματιστεί έχει ως εξής:
Την 8η Νοεμβρίου 2013, ο M. Y. του C., υπήκοος Τουρκίας, κάτοικος Hatay Iskenderoum Τουρκίας και προσωρινά Ρόδου, κατελήφθη να πλέει με το Φ/Γ πλοίο «NOUR-M» σημαίας Sierra Leone, μήκους 75,42 μέτρων, ιδιοκτησίας της τούρκικης εταιρίας με την επωνυμία «TSS Silah ve Savunma Sanayi dis Ticaret Limited Sirketi», σε απόσταση δώδεκα περίπου ναυτικών μιλίων από τις δυτικές ακτές της Σύμης, εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων.
Το πλοίο κρίθηκε ύποπτο για τη μεταφορά απαγορευμένου φορτίου και οδηγήθηκε, με σύμφωνη γνώμη και του πλοιάρχου, στο λιμάνι της Ακαντιάς για έλεγχο.
Από τον έλεγχο των φορτωτικών εγγράφων του πλοίου προέκυψε ότι μετέφερε 55 εμπορευματοκιβώτια που περιείχαν πυρομαχικά, ήτοι φυσίγγια διαφόρων διαμετρημάτων, τα οποία και μετέφερε από την Ουκρανία με προορισμό τη Λιβύη και παραλήπτη το Υπουργείο Άμυνας της Λιβύης.
Ωστόσο, καθώς το φερόμενο ως έγγραφο του Υπουργείου Άμυνας της Λιβύης δεν ενείχε στοιχεία γνησιότητας, αφού δεν έφερε το διακριτικό σήμα-λογότυπο-έμβλημα του Υπουργείου Άμυνας της Λιβύης, ο Πρόεδρος της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, με τη με αριθμό 5/12-11-2013 Διάταξή του, διέταξε τη δέσμευση των εμπορευματοκιβωτίων, την ασφαλή αποθήκευση αυτών με μέριμνα και ευθύνη των αρμοδίων τελωνειακών αρχών, και τη διενέργεια λεπτομερούς πραγματογνωμοσύνης για το περιεχόμενό τους.
Ο πλοίαρχος και το πλήρωμα του πλοίου ουδέποτε συνελήφθησαν από τις Λιμενικές Αρχές δεδομένου ότι δεν ακολουθήθηκε η αυτόφωρη διαδικασία. Καθώς όμως από τον έλεγχο του σκάφους προέκυψε ότι, λόγω σοβαρών ελλείψεων και μετά τη διαπίστωση είκοσι έξι αντικανονικοτήτων, δεν ήταν αξιόπλοο, κατόπιν ολοκλήρωσης και της διενεργηθείσας σχετικής επιθεώρησης, το πλοίο δεσμεύτηκε από τη Λιμενική Αρχή σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 16/2011, μέχρι την αποκατάσταση των αντικανονικοτήτων που παρουσίαζε από τον πλοίαρχο και το πλήρωμά του.
Κατόπιν ολοκλήρωσης της,,, περισσότερα ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html