Τρίτη 24 Μαΐου 2022

«Κεκτημένο» το δικαίωμα της Εκκλησίας να συναποφασίζει με την Πολιτεία της ΑριστεροΑκροΔεξιάς


«Υπήρξαν ρητές διαβεβαιώσεις τόσον του κ. υπουργού, όσον και του Προέδρου του ΙΕΠ, σε όλες τις συναντήσεις, ότι δεν υφίσταται κανένα ζήτημα ως προς την υποχρεωτικότητα του ΜτΘ, τις ώρες διδασκαλίας του και την ονομασία του, ενώ θα παραμείνει στον κορμό των μαθημάτων στην Β’ καί Γ΄ Λυκείου, χωρίς να γίνει
επιλεγόμενο» -Μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης, Εφραίμ ]



Δεν θα υποστηρίξω ότι η χώρα μας είναι Θεοκρατική Πολιτεία. Δεν είναι. Εν τούτοις, και σε αντίθεση με άλλες χώρες της Ευρ. Ένωσης δεν έχει πραγματοποιηθεί ο χωρισμός της εκκλησίας από το κράτος. Το πρόβλημα της διδασκαλίας των «θρησκευτικών» (βλ. 90% Ορθοδοξία) συναρτάται από τις αντιφάσεις, τις αγυρτείες και τις εκάστοτε ψηφοθηρικές αγοραίες πρακτικές των κυβερνώντων.

Ας δούμε τι λέει θριαμβικά (και με το δίκιο του) ο εισηγητής μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης, Εφραίμ: «Πρέπει εδώ εξ αρχής να δεχθούμε ότι διάλογος, μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας για την διδακτέα ύλη των θρησκευτικών στην εκπαίδευση έγινε για πρώτη φορά. Και μάλιστα ετονίσθη ότι η Εκκλησία συναποφασίζει με την Πολιτεία διά θέματα αφορώντα εις αυτήν, ως τούτο απορρέει εκ του Συντάγματος και του Καταστατικού αυτής Χάρτου (Ν. 590/1977). Τούτο πλέον αποτελεί ένα κεκτημένο για την Εκκλησία μας».

Απαντάμε. Το Σύνταγμα της χώρας μας εγγυάται την ελευθερία της συνείδησης των πολιτών. Το άρθρο 2 κατοχυρώνει την ίση μεταχείριση των Ελλήνων, ανεξαρτήτως του αν ανήκουν ή όχι στην επικρατούσα θρησκεία. Το Σύνταγμα εγγυάται το απαραβίαστο της συνείδησης. Κατά συνέπεια το κράτος (θα όφειλε να) είναι θρησκευτικά ουδέτερο.

Τι λέει ο πονηρός και έμπειρος αρχ. Ιερώνυμος: Το Σύνταγμα της χώρας στην παράγραφο 2 του άρθρου 16 προβλέπει τα εξής: «Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες»… Μέσω αυτής της παραγράφου, η εκκλησία μέσω του πολύπειρου και πονηρού Ιερώνυμο ουσιαστικά αντικαθιστά και επιβάλει στο άρθρο 16 (που μιλά για «θρησκευτική συνείδηση» γενικώς και όχι ‘ορθόδοξη’ ειδικώς) τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας ορίζει στο άρθρο 9, παρ. Ε΄ τα εξης: «παρακολουθεί (η Δ.Ι.Σ.) το δογματικόν περιεχόμενον των διά τα σχολεία της Στοιχειώδους και Μέσης Εκπαιδεύσεως προοριζομένων διδακτικών βιβλίων του μαθήματος των Θρησκευτικών». Αυτό ο αρχ. Ιερώνυμος το εξήγγειλε  δημοσίως κι ανερυθρίαστα (και μπράβο του), και δεν εδέχθη καμία αντίδραση από κ α ν έ ν α κόμμα (ούτε το τιμημένο ΚΚΕ είπε κουβέντα), εκτός του Ποταμιού.

Το ζήτημα επομένως είναι πολύ σοβαρό και τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα απ΄ όσο αρχικώς φαίνονται.

O Μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης, Εφραίμ –μέλος της επιτροπής διαλόγου μεταξύ υπουργείου και Εκκλησίας δήλωσε : «Πρέπει εδώ εξ αρχής να δεχθούμε ότι διάλογος, μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας για την διδακτέα ύλη των θρησκευτικών στην εκπαίδευση έγινε για πρώτη φορά. Και μάλιστα ετονίσθη ότι η Εκκλησία συναποφασίζει με την Πολιτεία διά θέματα αφορώντα εις αυτήν, ως τούτο απορρέει εκ του Συντάγματος και του Καταστατικού αυτής Χάρτου (Ν. 590/1977). Τούτο πλέον αποτελεί ένα κεκτημένο για την Εκκλησία μας» […]«Ως προς τις γενικές παρατηρήσεις της Ι. Συνόδου επί των νέων Προγραμμάτων και της “φιλοσοφίας” αυτών, καταθέτομεν, εν συνεχεία προς την Σεπτήν Ιεραρχίαν, το σχετικόν κείμενον – απάντησιν των Συντακτών των νέων ΠΣ, τά οποία παρέχουν κατάλληλες εξηγήσεις καί διευκρινίσεις και “εκάλυψαν” τις θέσεις μας». Για τα θρησκευτικά: «Υπήρξαν ρητές διαβεβαιώσεις τόσον του κ. υπουργού, όσον και του Προέδρου του ΙΕΠ, σε όλες τις συναντήσεις, ότι δεν υφίσταται κανένα ζήτημα ως προς την υποχρεωτικότητα του ΜτΘ, τις ώρες διδασκαλίας του και την ονομασία του, ενώ θα παραμείνει στον κορμό των μαθημάτων στην Β’ καί Γ΄ Λυκείου, χωρίς να γίνει επιλεγόμενο».

Και πιστέψτε τώρα εσείς τον πρώην υπουργό της σφοδρής αγωνιστικότητας του μήνας-μπαίνει-μήνας-βγαίνει-ο-μισθός-να-πέφτει-Ναι-σε-Όλα, σύνδροφο Φίλη όταν λέει: «Όσα ισχυρίζεται ο κ. Ιερώνυμος και τινές περί αυτόν περί «συναπόφασης» και «διαλόγου από μηδενική βάση» ανήκουν στη σφαίρα των ευσεβών τους πόθων[…] Η ουσία δεν αλλάζει. Το νέο μάθημα των Θρησκευτικών ήρθε για να μείνει»

Απαντάμε: Η τυχοδιωκτική συμμορία που μας κυβερνά ήρθε και θέλει να μείνει στην εξουσία, παραβιάζοντας εμφανώς, και σε πολλά ακόμη άλλα ζητήματα εκτός των θρησκευτικών, το Σύνταγμα.

Το μάθημα λοιπόν «των Θρησκευτικών που ήρθε για να μείνει»  είναι ομολογιακό. Δεν πανηγυρίζουν ποτέ χωρίς λόγο οι της Ιεράς Συνόδου, πολύπειροι ιεράρχες είναι, όχι κορόϊδα.

Μερικό συμπέρασμα: Δεν είμαστε βεβαίως Θεοκρατική Πολιτεία μεν, αλλά δεν είμαστε και κοσμικό κράτος. Είμαστε μια σχετικά εκσυγχρονισμένη Θεοκρατική Πολιτεία η οποία, μέσα από αντιφάσεις προσπαθεί(;) να προσαρμοστεί στην νεωτερικότητα. Το κράτος παραβιάζει συνεχώς τον καταστατικό του χάρτη και σε αντίθεση με το περιεχόμενό του, μέσω της προμετωπίδα του Συντάγματος: «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος». Δηλαδή το ίδιο το Σύνταγμα αυτοπαραβιάζεται, αφήνοντας ανοικτές τις δυνατότητες για άλλες παραβιάσεις. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα νομοθετήματα και τα «παραθυράκια»τους. Όπως συμβαίνει με τις φωτογραφικές διατάξεις προς εξυπηρέτηση ημετέρων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Ο προσηλυτισμός απαγορεύεται ρητά από το Σύνταγμα (άρθρο 13, παρ. 2), εν τούτοις ο νόμος 1566/85 κατατάσσει ανάμεσα στους σκοπούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα «γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης«…

Να υπογραμμίσω ότι οι αντισυνταγματικές παρεμβάσεις της εκκλησίας δεν περιορίζονται στον σχολείο. Ακόμα και βουλευτές εκβιάζονται (τώρα λιγότερο) να δώσουν θρησκευτικό όρκο. Μέχρι και τελετή ορκωμοσίας του Προέδρου της Δημοκρατίας έχει καθιερωθεί.

Το τι και ποιος είναι «προοδευτικός» καταγράφεται από τις πράξεις του. Τα λεγόμενα αριστερά και κομμουνιστικά κόμματα και μορφώματα σε όλα αυτά προτιμούν τη σιωπή. Δικαιολογούνται  μόνο οι Αντι»εξουσιαστές» που είναι πάντα έτοιμοι να «τα σπάσουν», λόγω αμορφωσιάς-κυρίως βλακείας.

ΥΓ1:

Ας θυμηθούμε το 2008, τότε που ο Συνήγορος του Πολίτη ύστερα από προσφυγές πολιτών ζήτησε να εξαιρούνται από το μάθημα των Θρησκευτικών όσοι θέλουν, χωρίς να γνωστοποιούν το θρήσκευμά τους. Υπενθυμίζεται πως ο τότε υπ. Παιδείας όταν ήταν στο υπουργείο Εξωτερικών χρηματοδότησε αφειδώς την «Αλληλεγγύη» του κ. Φουρλεμάδη (την πρώην μη Κυβερνητική Οργάνωση – σκάνδαλο της Εκκλησίας). Και η απόφασή του για τα θρησκευτικά αποτελεί «copy paste» της σχετικής απόφασης της «Ιεράς» Συνόδου.

ΥΓ2:

Το «πακέτο»θρησκευτικά δεν τελειώνει εδώ, υπάρχει και η ομαδοποιημένη σχολική προσευχή. Θα επανέλθουμε.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html