Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

Εταιρία θαυμάτων



καλημερα και ο ΘΕΟΣ μαζι σας.....

τελικα η ευρηματικοτητα για αποκτηση πελατων δεν εχει ορια......
νεα μοδα τα θαυματα σε διαφορα ατομα " πχ ειμαι ο παναγιωτης 41 ετων απο την θασο και επασχα απο αυτη την ασθενεια πηγα στο ταδε μοναστηρι-Εκκλησια-μαγαζι και εγινα καλα απο
την θαυματουργη εικονα την ταδε"!!!!...
....καλα πατερ θα μου πεις αποκλειεται ο ΘΕΟΣ να εκανε θαυμα; ο ΘΕΟΣ παντα βοηθαει οταν ο αλλος παει με πιστη θερμη και ζητηση κατι...... ομως επειδη εγω ειμαι απιστος Θωμας και φειδωλος και γνωριζοντας τους ανθρωπους των μαγαζιων και τα "θαυματα" που κανουν..... λεω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να εχει γινει θαυμα εκει και μαλιστα κατα παραγγελια......
ολα για την τσεπη και τιποτα προς Δοξα Θεου.....για το θεαθηναι δηλαδη.......
βουκινο κανουν μια εικονα και βουκινο κανουν ενα "θαυμα".....
το αγιο ορος τι να πει;; η πατμος;; η Αγια Γη;; οταν λοιπον κανω βουκινο ενα θαυμα ενα σκοπο εχω στο μυαλο μου....τα λεφτα που θα αφησουν οι ανθρωποι που απο περιεργεια η απο αναγκη θα αφησουν.....
νομιζεται οτι σκεφτονται τον ΘΕΟ χααχαχχα με εκανα και γελασα.....μικρο απατεωνες ειναι που ψαχνουν θυματα σε μια ελλαδα που παραπαιει οικονομικα ηθικα θρησκευτικα.....αυτοι νομιζουν οτι εχω θεο ιχ και οτι του ζητησουν το κανει!!!!......
 
πατερ θα μου πεις εισαι κακος και σκληρος και και και ......
απαντηση....προτιμω να ειμαι κακος φειδωλος σκληρος γελοιος παρα εσεις κοροιδα στον καθε απατεωνα τυχαρπαστο θαυματοποιο που προσπαθει οχι να διδαξει ορθοδοξια αλλα να σας παρει τα λεφτα.......
η μεθοδος γνωστη θαυματα και σε λιγο να η εικονα μυροβλυζει να ο αγιος η αγια στην εικονα που εκλεισε το ματι κτλ......
θαυμα γινεται αλλα οχι σε οικους θου Κυριε.......με παπαδες σοβαρους οχι τωρα μικρα παιδια που παιζουν τους παπαδες που μπροστα στον κοσμο ειναι πατερικοι και πισω απο την κουρτινα ειναι ΘΕΟΠΜΑΙΧΤΕΣ.......
στο κειμενακι που βαζω απο κατω δειχνει τον προσηλυτισμο που γινεται και την υποταγη που θελουν αυτα τα ατομα.....Ξ Υ Π Ν Α Τ Ε .......

ακολουθει ο επιλογος του "θαυματος" που ειναι και το ζουμι στην υποθεση αυτη.......

ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΟ ΘΑΥΜΑ.
ΜΑ ΠΙΟΤΕΡΟ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ.
Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ.
ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΟ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟ.
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΕΚΕΙ.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1480996592188968&set=a.1399095530379075.1073741828.100008359244482&type=1&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html