[Με αφορμή τη δήλωση Ιερώνυμου στη Βουλή: «Παιχνιδίσματα για να σκορπάμε την ώρα μας», για το νομοσχέδιο της ταυτότητας φύλου]
του Αναγνώστη Λασκαράτου
Δεν θα έγραφα το παρόν,αν δεν υπήρχε μια έκρηξη υποκρισίας από την κρατική Εκκλησία γύρω από το Νομοσχέδιο αλλαγής
φύλου, σε βάρος δυστυχισμένων αθώων ανθρώπων, που η φύση τους αιχμαλώτισε σε λάθος σώματα. Η Εκκλησία έχει ορθάνοιχτες τέτοιες πληγές στο σώμα του κλήρου της και είναι η τελευταία σε αυτήν την κοινωνία που δικαιούται να μιλάει για αυτά. Για πολλοστή φορά η ίδια και οι συμφεροντολόγοι εγκάθετοί της, προσπαθούν να σηκώσουν εμπόδια στον εξανθρωπισμό της κοινωνίας. Δεν αρκούσαν οι μητροπολίτες, ηθικολόγησε και η προδοτική ναζιστική εγκληματική συμμορία των Εωσφοριστών.Δεν θα έγραφα το παρόν,αν δεν υπήρχε μια έκρηξη υποκρισίας από την κρατική Εκκλησία γύρω από το Νομοσχέδιο αλλαγής
Δεν πιστεύω πως υπάρχει κανείς που να θεωρεί τους μητροπολίτες πρότυπα ανδρικής συμπεριφοράς. Δεν είναι μόνο οι ρόμπες και τα χρυσαφικά που φοράνε. Ο νωθρός τους βίος, η προσποιητή φωνή τους, η «αγαμία» και η «παρθενία» τους, οι μωροφιλοδοξίες τους, οι γυναικουλίστικοι καυγάδες τους, οι μηχανορραφίες τους, η αγάπη τους για την πολυτέλεια και για τα κοσμήματα, η άνανδρη συνεργασία τους με τη Δικτατορία της 21ης, δεν είναι χαρακτηριστικά αυτού που θα ονομάζαμε άνδρας. Ο μακαρίτης αρχιμανδρίτης Χριστόφορος Καλύβας, ένας πραγματικά πολύ αυστηρών ηθών ασκητικός ιερωμένος, που είχε αρχικά συνεργαστεί και με το ΕΑΜ, περιέγραψε πως «Οι τοιούτοι που παρ’ελπίδα έγιναν Επίσκοποι, φροντίζουν διά την τακτοποίησιν της γενειάδος, το στίλβωμα των υποδημάτων, την ποιότητα του ράσου, την φαντασίαν των αμφίων, την ποικιλίαν των σταυρών και των εγκολπίων, το μέγεθος και το πάχος του δεσποτικού μπαστουνιού, την αλλαγήν της φωνής κατά την λειτουργίαν και τον εσμόν των κολάκων» («Έτσι σπουδάζουν οι φτωχοί», 1954. Αναδημοσίευση στο «Ρασοφόροι – Συμφορά του Έθνους» – ‘Scribd’, του Γ.Καρανικόλα, σελ.187, μπορείτε να βρείτε και τις 303 σελίδες του στον σύνδεσμο).
Αρκεί να δει κάποιος τα πολυάριθμα σκάνδαλα της ιερής ομοφυλοφιλίας των δήθεν ομοφοβικών κληρικών, τα οποία έχουν, παρά την οργανωμένη συλλογική συγκάλυψη, βγει στο φως και πολύ χειρότερα να μελετήσει τα αποκρουστικά κακουργήματα της ιερής παιδοφιλίας, που κι αυτά συστηματικά συγκαλύπτονται, συχνά με τρόπο τόσο προκλητικό, που αποδεικνύει τις επιδημικές διαστάσεις αυτής της αθλιότητας, για να φρίξει αφ’ενός για το μέγεθος της υποκρισίας, αφ’ετέρου για καθαρά εγκληματικές συμπεριφορές. Το κακό έχει γιγαντωθεί σε τέτοιο βαθμό, που κανείς να μην εγκαλεί τον μητροπολίτη του Πειραιά για τη σιωπή του σχετικά με τον εξομολόγο του ευσεβούς Κολαστηρίου «Σπίτι του Παιδιού», που κάρφωνε τα παιδάκια στον σαδιστή παιδεραστή Θεολόγο-Ορφανοτρόφο, Λαλαούνη. Από αυτό και μόνο, μπορεί κανείς να αντιληφθεί την τρομακτική έκταση του προβλήματος. Ο Αρχιεπίσκοπος, η Σύνοδος, η Ιεραρχία και ο ηθικολόγος της πλάκας μητροπολίτης Μεντζελόπουλος (που απέλυσε τον πολίτη-οδηγό του «επειδή» πήρε διαζύγιο!), υποκρίνονται πως δεν έχουν πληροφορηθεί πως: «Από τη στιγμή που ερχόταν στο ίδρυμα παπάς για να μας εξομολογήσει και την εξομολόγησή μας την έλεγε χαρτί και καλαμάρι στον Λαλαούνη και μας έβαζε τιμωρία μετά, σε ποιον να μιλήσουμε και τι να του πούμε; («Πρώτο Θέμα»-Ρομίνα Ξύδα, 4/9/2017). Το χειρότερο είναι πως κανείς δεν τους εγκαλεί γι’αυτό (Βλ. «To ελληνικό Spotlight: 50 χρόνια βιαστής ανηλίκων στον Πειραιά»). Αναρωτιέμαι, δεν θα φιλοτιμηθεί κανείς να απαιτήσει να διερευνηθεί το συγκεκριμένο σκέλος της υπόθεσης που κουκουλώθηκε, μέρα μεσημέρι, σιωπηρά;
Δεν χρειάζεται για να βγάλει κανείς συμπεράσματα, να δει τις θλιβερές φωτογραφίες του ρεπορτάζ: «ΣΟΚ! Αρχιμανδρίτης ντυμένος γυναίκα! Το απόλυτο σοκ!» (sportdog-27.11.2013). «Αρχιμανδρίτης της Πελοποννήσου ποζάρει στο φακό με νάζι φορώντας κραγιόν, σκουλαρίκια, μάσκαρα, γουνάκι και στρας. Πρόκειται για κληρικό ο οποίος φέρεται να είναι πνευματικό παιδί του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου». Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που το φερόμενο ως περιβάλλον του κ.Ιερώνυμου κατηγορείται για τέτοια περιστατικά. Το έχει κάνει και το ευσεβές μπλογκ Olympia, του έμμισθου συμβούλου στο Υπ.Εθ.Α. του κ.Καμμένου, το οποίο πριν σουλουπωθεί κάπως λόγω της συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ, επιδιδόταν στο γνωστό σπορ των ροζ ιερών αποκαλύψεων των ευσεβών ακροδεξιών δημοσιογράφων (διατηρώ την ορθογραφία του πατριώτη): «Συνεργάτης του αρχιεπισκόπου «ψάρευε» παλ ικάρια στο διαδίκτυο» (9.7.2011) & «Πως οι πακιστανοί επιβήτορες χρησιμοποιούνται για να εκβιάζουν αξιωματούχους με «αδυναμίες». Για τον μητροπολίτη μάθαμε…» (21.9.2012). Αρκεί να διαβάσει κάποιος τα κουτσομπολίστικα άρθρα του ευλαβέστατου υπόδικου για το δεύτερο ιερό δικαστικό επικοινωνιολόγου του Χριστόδουλου και τ.πολιτευτή της καραμανλικής (του junior) ΝΔ «Σφηνάκια που Τζούζουν»– Εξάψαλμος», ή τα πιο εκλεπτυσμένα σχόλια του«Νεωκόρος – Romfea», της λίγο ασύντακτης ιστοσελίδας ευσεβούς νεαρού μπον βιβέρ («Από τις πίστες στο Ιερό …κι από το ιερό στις πίστες ..».- Alldaynews.gr (1.7.2016), που τόσο τον συμπαθούν ο Αρχιεπίσκοπος και οι μητροπολίτες, σε βαθμό που να έχει επισύρει φθονερές (και επίσης ανορθόγραφες) επιθέσεις εναντίον του («Ομολογία: Απαντησι στο …. της ΡΟΜΦΑΙΑΣ», 22.2.2015), για να συλλάβει κάποια ανάλαφρη ατμόσφαιρα που κυκλώνει το ανώτερο ράσο, η οποία δεν συνάδει με τις μεγαλοπρεπείς ιερές γενειάδες. Πιο πολύ ταιριάζει ίσως στο κλίμα «Η Ντοντώ, η Φωφώ, η Λουλού και η Μπέμπα… – ΤA EIΣ ΕΑΥΤΟΝ» (6.2.2005) ή «Μια Σουλτάνα στο αιγαίο»- 24grammata.com.
Θα αναφερθώ εδώ σε τρεις έγκυρες και αδιάψευστες μαρτυρίες για μητροπολίτες και αρχιμανδρίτες που ήθελαν να είναι γυναίκες, πιστεύοντας πως συνεισφέρω να ανοίξει ο δρόμος ώστε να καμαρώσουμε επισκόπους που δεν θα κρύβουν τα γυναικεία ονόματά τους και που θα φορέσουν επιτέλους τη στολή της Μεγάλης Ηγουμένης, συμβάλλοντας έτσι σε μια κοινωνία χωρίς συλλογική υποκρισία. Περιττό να πω πως έτσι θα καταργηθεί στην πράξη το Άβατο του Αγίου Όρους, σε πείσμα της υποκρισίας του υιού Κατσίκη των ΣΥΡΙΖΕΛ. Φοβάμαι μόνο μήπως προκύψει ένα Άβατο ανδρών.
Α. ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ / ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ. Η μεταφορά σε βιβλίο (1979) της πολύκροτης έρευνας της «Ελευθεροτυπίας», με πρόλογο του δάσκαλου της Δημοσιογραφίας Σεραφείμ Φυντανίδη, η οποία έγινε για: «….να ερευνήσει τις ζωές και τα έργα αυτών που βάλθηκαν να γίνουν φύλακες και τιμητές της ηθικής των κοινών θνητών…Η έρευνα προχωρούσε στα ιδιαίτερα των μεγαλόσχημων ρασοφόρων, στις μεταξύ τους σχέσεις, στην ιδιωτική τους ζωή. Και βγήκαν στη φόρα πράγματα και θαύματα που έκαναν και τους πιο πιστούς ακόμα να αγανακτήσουν… Πιστεύω ότι το βιβλίο αυτό θα συμβάλει σημαντικά στην ικανοποίηση του πανεθνικού πια αιτήματος για κάθαρση στην Εκκλησία-κάθαρση από τα στοιχεία εκείνα που προσβάλλουν το θρησκευτικό αίσθημα των πιστών και την νοημοσύνη όλων». Στη σελ.62 βρίσκουμε τη: «Σπυριδούλα που ήταν Σπύρος». Πρόκειται για καταγγελία εκθρονισμένου μητροπολίτη («Για τον αείμνηστο κανονικό μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνο»), που χολωμένος για το διωγμό του από τον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, βγάζει τα άπλυτα του διαδόχου του ιερού Κλεόπα, σχετικά με τον πανοσιότατο αρχιμανδρίτη Σπυρίδωνα Τσιλιμιδό, που εκτελούσε και «χρέη πόρνης» (η ορολογία είναι του μητροπολίτη) ως εφημέριος στα λουτρά του Σμοκόβου.
Β. Μαρτυρία του Βασίλη Α. Λαμπρόπουλου, φίλου και συνεργάτη του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ, μέλους της ΕΣΗΕΑ, μέλους της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών, του Συνδέσμου Ιστορικών Συγγραφέων, δημοσιογράφου από το 1964 ως το 1992 στις εφημερίδες ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΑΘΗΝΑΪΚΗ, ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, στο περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ και στους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς ΕΡΤ, ΥΕΝΕΔ, Αθήνα 9,84 και ‘Ωχ FM’, ειδικού συμβούλου του υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, του ΟΤΕ, της Τράπεζας Αθηνών, της Γενικής Γραμματείας Δασών και Περιβάλλοντος, της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και μέλους της Συνοδικής Επιτροπής Τύπου της Εκκλησίας της Ελλάδος: «Σκάνδαλα, Εκκλησία της Ελλάδος»-Kalami.net. «..Μερικά ερωτήματα που δεν έχουν πάρει απάντηση…. Όσο για τα λεγόμενα ροζ σκάνδαλα από τις εκκλησιαστικές σχολές τα παιδιά «εκπαιδεύονται» στην αρσενοκοιτία! Πηγαίνετε σε μία εκκλησιαστική σχολή και δείτε μαζεμένα τα παιδιά. Είναι εύκολο να διαπιστώσετε πόσα απ΄ αυτά είναι κουνιστοί. Τα παιδιά αυτά οδηγούνται στην ιεροσύνη και στις κρεβατοκάμαρες υψηλόβαθμων στελεχών της Εκκλησίας, είτε για παθητική είτε για ενεργητική ομοφυλοφιλία. Ως παλαιός, και επί 28 χρόνια, εκκλησιαστικός συντάκτης, που παρακολουθεί και τα τωρινά τεκταινόμενα έχουμε να πούμε ότι: Τίποτε απ΄ αυτά δεν ήταν άγνωστα στο εσωτερικό της Εκκλησίας. Όλα είναι γνωστά και τα συζητούσανε μεταξύ τους οι μητροπολίτες. Όλοι ξέρανε για την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα, το Χωροφύλακα κ.λπ. ..».
Γ. Μαρτυρία του μητροπολίτη Μεσολογγίου Θεόκλητου, προκατόχου του σημερινού δεσπότη Κοσμά, που παριστάνει τον «αγανακτισμένο»: «Οργισμένη επιστολή Μητροπολίτη για την αλλαγή φύλου». Ο Θεόκλητος, απειλούμενος το 2003 από το Χριστόδουλο με υποχρεωτική αποστράτευση για λόγους υγείας, μέσα στην απελπισία του που θα έχανε το ζηλευτό χαλιφάτο της λιμνοθάλασσας που το πολιορκούσε ο Κοσμάς, για να ξεμπροστιάσει τους συναδέλφους του και για να εκδικηθεί, αποκάλυψε την έκταση της διαφθοράς και της συνενοχής της Ιεραρχίας, με γράμμα του προς τον Αρχιεπίσκοπο, το οποίο και δημοσιοποίησε: «Αυτήν τη στιγμή έρχεται εις τον νούν μου κάποιο περιστατικό που έχει σχέσιν με τον αείμνηστον προκάτοχόν μου Κυρόν Ιερόθεον, … άνδρα και λεβέντη συνάμα (σημ.Λασκ.: Πρόκειται για πραγματικό ναζιστή, διεφθαρμένο και κτηνάνθρωπο: «Σαδιστής και φασίστας μητροπολίτης, βασανιστής σκύλων»). Εγένετο λοιπόν συνεδρία της Ιεράς Συνόδου. Αρχικά εξεφωνούντο τα ονόματα των συνέδρων. Όταν λοιπόν εξεφωνήθη το όνομα μακαριστού αδελφού, ο αείμνηστος Ιερόθεος φώναξε «Παρούσα». Αναστάτωση εις την αίθουσαν. Φωνές, διαμαρτυρίες, σάλος, σχόλια… Το συμβάν όμως απεσιωπήθη εντός της αιθούσης. Κανείς δεν εκινήθη εναντίον του Ιεροθέου. Όλοι δάγκωσαν τη γλώσσα τους, ένοχοι και συνένοχοι» («Η διαφθορά ενδημεί στην Ιερά Σύνοδο»- Θ.Τσάτσης, ‘Ελευθεροτυπία’-17.3.2003).
Αυτά τα πολύ λίγα, γιατί ο φαρισαϊσμός που αρνείται το αναφαίρετο δικαίωμα όλων των ανθρώπων στην ευτυχία, πρέπει να παίρνει απάντηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html