ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΝΙΚΩΝ Ο ΜΕΤΑΝΟΙΤΕ!
της πόλης Οσίου Νίκωνα του «μετανοείτε».Οπως αναφέρει η
Ο «όσιος» Νίκων μεταφέρει τον λόγο του Ναζωραίου στους Έλληνες Εθνικούς της Λακωνίας (σχέδιο του Αποστόλου Βούλγαρη, 2001).
Μητρόπολη Σπάρτης σε ανακοίνωσή της: «Με την πρέπουσα μεγαλοπρέπεια, πάνδημη συμμετοχή και εκκλησιαστική κατάνυξη η Σπάρτη και η ευρύτερη περιοχή γιόρτασαν και εφέτος, την Τετάρτη 26η Νοεμβρίου, τη μνήμη του οσίου πατρός ημών Νίκωνος του "Μετανοείτε", πολιούχου αυτής.
Από
τους εκπροσώπους των Αρχών και Φορέων το "παρών" έδωσαν ο υφυπουργός
υγείας κ. Γρηγοράκος, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου
Τηλεπικοινωνιών κ. Δασκαλάκης, ο βουλευτής κ. Δαβάκης, η βουλευτής κ.
Πατριανάκου, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ Τατούλης, η
Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας κ. Τζανετέα, ο Δήμαρχος Σπάρτης κ. Βαλιώτης,
ο Δήμαρχος Καλαμάτας κ. Νίκας, ο Στρατιωτικός Διοικητής Λακωνίας
Ταξίαρχος κ. Μακρής, ο Διοικητής των πυροσβεστικών υπηρεσιών περιφέρειας
Πελοποννήσου Ταξίαρχος κ. Γιόβας, ο Αστυνομικός Διευθυντής Λακωνίας κ.
Μαρουδάς, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Μοιράγιας, ,
Περιφερειακοί, Δημοτικοί και Τοπικοί Σύμβουλοι κ.α.».
ΑΡΑΓΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΝΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ??
ΑΡΑΓΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΝΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ??
Για να δούμε ποιος ήταν ο Νίκων ο προστάτης της Σπάρτης!!!!
Το 945
- 988 Ο αφιχθείς στην Λακωνική σκληρός Αρμένιος προσηλυτιστής Νίκων, ο
αποκαλούμενος «Μετανοείτε», εκτός από την κατασφαγή των εν
«Λακεδαιμονία» Ιουδαίων και των ανεπιδέκτων εκχριστιανισμού παγανιστών
Σλάβων των πεδινών οικισμών της περιοχής (των «Τελχίνων» όπως τους
έλεγαν σε μία προσπάθεια δαιμονοποιήσεως οι Βυζαντινοί), εφρόντισε και
για την εξολόθρευση των τελευταίων ιχνών της «αρχαίας ειδωλολατρίας»
που, προστατευομένη υπό του δυσπροσίτου Ταϋγέτου, ελειτουργούσε
ελευθέρως και απροσκόπτως υπό την ηγεσία του Έλληνος «Εφόρου των Εθνικών
γαιών» και «Δουκός των Εθνικών», Αντιόχου («...ός την δουκικήν μεν
αρχήν διείπε της των εθνικών χώρας...», περιγράφεται στον «Βίο Νίκωνος»
156 β), επιδείξασα μάλιστα εξαιρετική αφομοιωτική δύναμη, δεδομένου ότι
οι συνοικήσαντες Μελιγγοί είχαν εξελληνισθεί πλήρως, όπως προείπαμε,
«ουδέν ίχνος αφήσαντες της επί του Ταϋγέτου εξοικίσεως αυτών»
(Περικλέους Ζερλέντου, ως άνω, σελ. 9). Ο Αρμένιος προσηλυτιστής
εξόντωσε με τα ίδια του τα χέρια τον «φιλοδαίμονα» και «αλαζόνα»
Αντίοχο, (την δολοφονία αυτή, ο βιογράφος του Νίκωνος την παρουσιάζει
βεβαίως σαν... μεταθανάτιο θαύμα του «Οσίου» !), εθανάτωσε τους ιερείς
και όλους τους «τολμητίες και θρασυκαρδίους» αμεταπείστους, αφού
προηγουμένως, όπως φαίνεται εκ της λεγομένης «Διαθήκης» του, με αφορμή
μία εκ των πολλών επιδημιών («θανατικών») της εποχής, παρεκίνησε εξ
Αμυκλών τους επήλυδες χριστιανούς της περιοχής (ο ίδιος ο βιογράφος του
ομολογεί στον «Βίο» του ότι επρόκειτο περί «των της Λακεδαίμονος
εποίκων», 130 α 25), να κυνηγήσουν τους Ιουδαίους της περιοχής και να
καταστρέψουν τους τελευταίους Εθνικούς και τα επί των υψωμάτων πτωχικά
Ιερά τους: «Εις τους οποίους εγώ αποκρίθηκα ότι επειδή και η οργή είναι
θεϊκή, εσείς δεν έχετε πού να φύγετε, διατί ο Θεός όπου κατοικά εις
τους ουρανούς κυριεύει και την Ανατολήν και την Δύσιν, και εις οποίον
τόπον εσείς θέλετε υπάγηι, ευρίσκει σας. Όμως εσείς κάμετέ μου μίαν
ομολογίαν ιδιόχειρον, ότι να μου υπακούσετε εις εκείνα οπού μέλλω να
κάμω. Το οποίον είναι τούτο: να ευγάλω τους Εβραίους από μέσα από την
χώραν, να υπάγουν έξω. Και τα μακελιά οπού είναι προς τον άγιον
Επιφάνειον να τα χαλάσουν...» («Διαθήκη Νίκωνος», όπως εδημοσιεύθη στον
«Νέο Ελληνομνήμονα», τεύχος 3.1906, με πολύ ενδιαφέρον το εντελώς άσχετο
τρίτο πληθυντικό πρόσωπο που χρησιμοποιείται στο «να τα χαλάσουν»).
Στην ίδια την πάλαι ποτέ «κατείδωλον» Σπάρτη, έκτισε αμέσως μετά από
όλα αυτά εκκλησία του «Σωτήρος Χριστού» επάνω στον ιερό λόφο του
ιστορικού Ναού της Χαλκιοίκου Αθηνάς. Προηγουμένως μάλιστα, εξοντώθη
(«συνέβη και απέθανε») μυστηριωδώς ένας ακόμη Εθνικός που τον εμπόδιζε
να κτίσει την εκκλησία του στον ιερό τόπο, καθώς και αναρίθμητες
άλλες εκκλησίες επάνω σε άλλα Ιερά (ή χρησιμοποιώντας τα συντρίμμια τους
ως δομικά υλικά, όπως λ.χ. στις εκκλησίες των Γερονθών). Ταυτοχρόνως,
οι Βυζαντινοί ολοένα μετέφεραν και εγκαθιστούσαν στην πεδινή Λακωνική
κατά ομάδες, επήλυδες χριστιανούς, για ν' αλλοιώσουν την εθνική σύνθεση
των εντοπίων.
Με
αφορμή τις κακουργίες του Αρμενίου προσηλυτιστού, κάποιες εκ των
οποίων ο ίδιος ο βιογράφος του έκαμε το λάθος να διασώσει, όπως έκαμαν,
ευτυχώς για την ιστορική αλήθεια και άλλοι όμοιοί του, όπως λ.χ. ο
ανεκδιήγητος εκείνος Μάρκος Διάκονος, πρέπει να μην αφήσουμε ασχολίαστο
ένα λυπηρό αλλά κατά κόρον παρουσιαζόμενο φαινόμενο. Το ότι στρέφουν
αποτόμως οι διαφόροι Ρωμιοί συγγραφείς «Ιστοριών» της Σπάρτης, ή της
Ελλάδος ευρύτερα, έναν αόρατο διακόπτη του μυαλού
(Από το βιβλίο του Βλάση Γ. Ρασσιά "Επίτομος Ιστορία των Σπαρτιατών")
ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΑΔΟΚΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑ ΕΣΑΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ Ο ΝΙΚΩΝ..ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑ....ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΜΕΝΙΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΓΟΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ''ΑΡΜΕΝΙΑΚΟ ΘΕΜΑ,ΠΟΛΕΜΩΝΙΑΚΗ ΧΩΡΑ''' ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ... ΑΛΛΟ ΑΡΜΕΝΙΑ ΑΛΛΟ ΑΡΜΕΝΙΑΚΟ ΘΕΜΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολεμωνιακός Πόντος, όπως φαίνεται στο χάρτη στον τόμο Ζ’, σελ. 440 της «Ιστορίας του Ελλ. Εθνους», περιελάμβανε τη παραθαλάσσια λωρίδα γης μεταξύ Αμισού και Τραπεζούντας. Περιελάμβανε την Τραπεζούντα, όχι την Αμισό, την Κερασούντα και την Νεοκαισάρεια. Πρόκειται δηλαδή για το μεγαλύτερο μέρος της περιοχής που σήμερα όλοι έχουμε κατά νου ως «Πόντο». Ειδικά κατά τον 10ο αι., κατά τον οποίο έζησε ο όσιος Νίκων, το «θέμα Αρμενιακών» περιλαμβάνει την περιοχή μεταξύ Σινώπης, Αμισού, Αμάσειας και Νεοκαισάρειας...ΔΗΛΑΔΗ ΗΤΑΝ ΠΟΝΤΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ...ΑΚΥΡΟ ΠΑΛΙ...ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΥΡΙΚΝΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΔΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ....ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ
ΜΕΤΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΣΦΑΞΕ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ...ΕΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδέχθη να μεταβεί στη Σπάρτη και υποσχόταν να την απαλλάξει εάν οι κάτοικοι πρώτα απέλαυναν άνευ όρων και περιορισμών τους Ιουδαίους της Σπάρτης, για να μην τους μιαίνουν αυτοί με τα βδελυρά ήθη και την ιουδαϊκή θρησκεία τους» (αρχαίο κείμενο: «εί γε και αυτοί το προσοικούν αυτοίς Ιουδαϊκόν φύλον έξω της αυτών πόλεως απελάσειαν, ίνα μη κατά χρόνον είη αυτούς τοις βδελυροίς ήθεσι και μιάσμασι της ιδίας θρησκείας»). Αυτοί δέχτηκαν και «με την παρουσία του η νόσος ελαττωνόταν και οι Ιουδαίοι αποικίζονταν έξω από την πόλη» (αρχαίο κείμενο: «..και οι Ιουδαίοι έξω της πόλεως απωκίζοντο»)
Δε γνωριζετε ελληνικά; "Απωκίζοντο" γράφει ο βίος. Όχι "εφονεύοντο".Που ειδατε οτι τουσ '''εσφαξε'''...
ΜΕΤΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΦΙΛΗΣΥΧΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ....ΠΟΥ ΤΟ ΒΓΑΛΑΤΕ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ;;καμια πηγη θα παραθεσετε που να το αποδυκνυει;;;
Ο μοναδικός ιστοριογράφος της εποχής, είναι ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος ο Βασιλέας των Ρωμ(α)ιών.
Γράφει ο Κων/νος ότι κατά τις μέρες του βασιλιά Θεοφίλου και του γιού του οι Σλάβοι της πελοποννήσου "αποστατήσαντες γεγόνασι ιδιόρυθμοι, λεηλασίας και ανδραποδισμούς και πραίδας και εμπρησμούς και κλοπάς εργαζόμενοι"[κατα των Ελληνων Ορθοδοξων του Μωρια] απεστάλη λοιπόν ο στρατηγός Θεόκτιστος κι όχι κάποιος παπάς. Σε επόμενη βασιλεία πάλι επαναστάτησαν, και πάλι εστάλη στρατός,κατα την πολιορκεια των Πατρων κλπ κλπ
ΜΕΤΑ Ο ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ....
Αυτή την ερήμωση του μετοχίου επακολουθεί ληστρική επιδρομή των Μιληγγών, ανδρών αιμοχαρών και κακούργων, εκ φύσεως κακών και το έργο της ληστείας κατ’ επάγγελμα ασκούντων. Αυτοί, κατέβηκαν μια μέρα από τα κρησφύγετά τους και εφώρμησαν κατά του μετοχίου της μονής του Οσίου, με σκοπό να αρπάξουν τα κοπάδια της. Περικύκλωσαν το μετόχιο και τα κοπάδια, ένοπλοι όλοι και βοηθούμενοι από νέους ορμητικούς, άρπαξαν από το κοπάδι όσα μπόρεσαν και σαν άγρια θηρία τα απήγαγαν στην πατρία και χώρα τους, θέλοντας να τα φάνε.ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ '''ΦΙΛΗΣΥΧΟΙ ΣΛΑΒΟΙ''''
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟ....
Τελχίνες τινε και βάσκανοι δαίμονες εξώρμησαν ποτε ενίους των την χώραν λαχόντων των Αθρικών, ους δη και Μιληγγούς καλείν ειώθασιν....»
ενώ στο ΔΕΥΤΕΡΟ κώδικα αντί για «Αθρικών» γράφει: «Εθνικών»: «...των Εθνικών ην δη και και Μιληγγούς καλείν..»
Δηλαδή αναφέρεται σε Σλάβους. "Εθνικούς που τους καλούσαν Μιληγγούς". Όχι σε «Εθνικούς Μανιάτες». Δηλαδή είναι οι Μιληγγοί, που εν τέλει εκχριστιανιστηκαν έπειτα από ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΟ θαύμα του οσίου, κι όχι ζώντος αυτού ούτε με την απειλή χρήσης βίας από τον αυτοκρατορικό στρατό κλπ κλπ ψεματα
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ''ΕΘΝΙΚΟΙ'' ΘΑ ΗΤΑΝ ''ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΟΙ'' ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ...ΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΟΣ....
ΕΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΘΕΣΑΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΗΓΗ ΠΕΡΙ '''ΦΙΛΗΣΥΧΩΝ'' ΣΛΑΒΩΝ....ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΛΑΚΑΙΔΕΜΟΝΙΑΣ....ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΤΙΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ.....ΚΑΤΙ ΔΕ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΑΛΛΟΝ....
Ο Αρμένιος προσηλυτιστής εξόντωσε με τα ίδια του τα χέρια τον «φιλοδαίμονα» και «αλαζόνα» Αντίοχο, (την δολοφονία αυτή, ο βιογράφος του Νίκωνος την παρουσιάζει βεβαίως σαν... μεταθανάτιο θαύμα του «Οσίου» !
ΚΑΛΑ ΑΥΤΗ Η ΠΗΓΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΕΘΑΝΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ.....Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ Η ΠΗΓΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΦΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ''ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ''' ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑΤΕ;;;;
παρεκίνησε εξ Αμυκλών τους επήλυδες χριστιανούς της περιοχής (ο ίδιος ο βιογράφος του ομολογεί στον «Βίο» του ότι επρόκειτο περί «των της Λακεδαίμονος εποίκων»,
Η ΛΑΞΗ ΕΠΟΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΝΟΙΑ.....στο Λεξικό της Μεσαιωνικής Ελληνικής Δημώδους γραμματείας (Θεσσαλονίκη 1978) του Εμ. Κριαρά διαβάζουμε ότι στη γλώσσα της εποχής «έποικος» σημαίνει τον «κάτοικο», όχι τον έποικο, όπως τον χρησιμοποιούμε σήμερα.
εξαιρετική αφομοιωτική δύναμη, δεδομένου ότι οι συνοικήσαντες Μελιγγοί είχαν εξελληνισθεί πλήρως, όπως προείπαμε, «ουδέν ίχνος αφήσαντες της επί του Ταϋγέτου εξοικίσεως αυτών» (Περικλέους Ζερλέντου
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.......ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΟΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝΕ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΡΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΟΙ ΜΙΛΙΓΓΙΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ[ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ] ΣΛΑΒΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΑΝΕ ΤΟΝ ΜΩΡΙΑ....ΠΡΑΓΜΑΤΙ '''ουδέν ίχνος αφήσαντες της επί του Ταϋγέτου εξοικίσεως αυτών'''....ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ''ΒΑΡΒΑΡΟ'' ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ...ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑ [ΜΙΛΗΓΓΙΟΙ]...ΑΡΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΑ....ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΑΥΤΟ ΑΦΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΝΩ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ,ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ...
ΜΕΤΑ ΛΕΣ'''των «Τελχίνων» όπως τους έλεγαν σε μία προσπάθεια δαιμονοποιήσεως οι Βυζαντινοί'''
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΕΩΣ...ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΤΗΣΑΝΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ......ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΟΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;;;
ΕΠΙΣΗΣ
Με τη μετακίνηση σλαβικού πληθυσμού στη Μ. Ασία η βυζαντινή εξουσία επιτύγχανε δύο πράγματα: από τη μια αποδυνάμωνε αριθμητικά το σλαβικό στοιχείο του ελλαδικού χώρου και από την άλλη διευκόλυνε το έργο της αφομοίωσής τους, καθώς οι Σλάβοι που μεταφέρθηκαν στη Μικρά Ασία βρέθηκαν ανάμεσα σε έναν ισχυρό ελληνικό πληθυσμό και υπό τον άμεσο έλεγχο του κράτους. Αλλά το δημογραφικό αυτό μέτρο εφαρμόστηκε και αντίστροφα, δηλαδή μεταφέρθηκαν ελληνικοί πληθυσμοί της Μ. Ασίας «επί τας Σκλαβηνίας», για να ενισχύσουν το ελληνικό στοιχείο σ’ αυτές τις περιοχές.
Έτσι γνωρίζουμε ότι ο Νικηφόρος μετά την αποκατάσταση της βυζαντινής εξουσίας στην Πελοπόννησο προχώρησε συστηματικά στην ενίσχυση του ελληνικού και χριστιανικού πληθυσμού, διευκολύνοντας την επιστροφή των παλαιών κατοίκων και μεταφέροντας πληθυσμό από την Μ. Ασία. Ο Νικηφόρος πριν από την εκστρατεία εναντίον των Βουλγάρων το 809-810, εφάρμοσε το ίδιο μέτρο και στις Σκλαβηνίες του βορειοελλαδικού χώρου, όπου εγκατέστησε πληθυσμούς που μετέφερε «εκ παντός θέματος της Μ. Ασίας
ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΕΙΘΕΜΕΝΗ ''ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ'' ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ....ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑΥΤΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ [ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΙΣΧΥΕ ]...ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.....
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΦΟΝΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥ '''ΕΘΝΙΚΟΥ'' ΑΝΤΙΟΧΟΥ...
Ο γερμανός ιστορικός Hopf γράφει:
«Πλην αυτών [Αράβων επιδρομέων] φθείρουσι την χώραν [Λακωνία] και άγριοι γείτονες, οι Σλάβοι Μιληγγοί, οίτινες, καίπερ τασσόμενοι υπό δούκα διοριζόμενου υπό του αυτοκράτορος, οίος ο υπό τον βιογράφον του Νίκωνος αναφερόμενος Αντίοχος, διατηρώσι την τε ειδωλολατρείαν και ποιαν τινα ανεξαρτησία, επιχειρούντες αυθαίρετας ληστρικάς επιδρομάς εναντίον των ποιμνίων των Λακεδαιμονίων, ληστεύουσι ειρηνικούς οδοιπόρους και προάγουσι ως μαχαιροβγάλται τους πλεονεκτικούς σκοπούς των επιχωρίων αρχόντων».
Συμπέρασμα: ο δούκας Αντίοχος ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΓΑΝΙΣΤΗΣ, αφού ήταν διορισμένος από τον ίδιο τον Βυζαντινό Ορθόδοξο Αυτοκράτορα. Μόνο Ορθόδοξοι γίνονταν άρχοντες στο Βυζάντιο. Απλώς διοικούσε την χώρα των Σλάβων Παγανιστών.
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΩΡΙΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ...ΟΤΙ ΟΙ ''''ΕΘΝΙΚΟΙ''' ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΗΤΑΝ [ ΑΝ ΟΧΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ] ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΛΑΒΟΙ ΜΙΛΗΓΓΙΟΙ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΕΡΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙ....ΕΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΤΕ [ ΧΩΡΙΣ ΠΗΓΗΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ] ΩΣ '''ΦΙΛΗΣΥΧΟΥΣ''' ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ.....
ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΙΜΟ.....ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ-ΠΑΡΑΠΟΙΗΤΕ .. ΚΑΙ ΛΕΕΙ......Εδέχθη να μεταβεί στη Σπάρτη και υποσχόταν να την απαλλάξει εάν οι κάτοικοι πρώτα απέλαυναν άνευ όρων και περιορισμών τους Ιουδαίους της Σπάρτης...ΑΡΑ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΟΥΔΑΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑΝΑΤΩΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ...ΑΡΑ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΕΡΙ ΝΤΟΠΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ..ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΤΙΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΟ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ.... ΜΕΤΑ ΛΕΤΕ '''''Ταυτοχρόνως, οι Βυζαντινοί ολοένα μετέφεραν και εγκαθιστούσαν στην πεδινή Λακωνική κατά ομάδες, επήλυδες χριστιανούς, για ν' αλλοιώσουν την εθνική σύνθεση των εντοπίων''''....ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ...ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΝΤΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ''ΕΘΝΙΚΟΙ'' ΣΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ''ΕΘΝΙΚΗ'' ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΟΕΙΤΕ ''ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.....
ΜΕΤΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ''ΕΘΝΙΚΑ'' ΙΕΡΑ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΚΑΝΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΠΗΓΩΝ...Η ΠΗΓΗ...ΛΕΕΙ...«Εις τους οποίους εγώ απικρίθηκα ότι επειδή και η οργή είναι θεϊκή, εσείς δεν έχετε πού να φύγετε, διατί ο Θεός όπου κατοικά εις τους ουρανούς κυριεύει και την Ανατολήν και την Δύσιν, και εις οποίον τόπον εσείς θέλετε υπάγηι, ευρίσκει σας. Όμως εσείς κάμετέ μου μίαν ομολογίαν ιδιόχειρον, ότι να μου υπακούσετε εις εκείνα οπού μέλλω να κάμω. Το οποίον είναι τούτο: να ευγάλω τους Εβραίους από μέσα από την χώραν, να υπάγουν έξω. Και τα μακελιά οπού είναι προς τον άγιον Επιφάνειον να τα χαλάσουν...»".
Τα «μακελιά οπού είναι προς τον άγιον Επιφάνιον», τα οποία προέτρεψε ο Όσιος Νίκων να τα χαλάσουν, δεν είναι τα «πτωχικά ιερά» των «τελευταίων Εθνικών», αλλά σφαγεία και αγορές που έκαναν οι Ιουδαίοι μπροστά στην εκκλησία του αγίου Επιφάνειου (σελ. 22 και 210). δεν αναφέρετε τι λέει παρακάτω η φράση «Και τα μακελιά οπού είναι προς τον άγιον Επιφάνειον να τα χαλάσουν...» Το κόβετε εκεί με δόλο. Η φράση ολόκληρη λέει: «και να σφάζουν το Σάββατον». Οι Ιουδαίοι γιόρταζαν τα Σάββατα, και τις Κυριακές έκαναν αγορά, προσβάλοντας έτσι την ιερή χριστιανική μέρα, και αναγκάζοντας τον Όσιο Νίκωνα να προτρέψει τους άρχοντες να εμποδίσουν την εμπορία σφαγίων από τους Ιουδαίους κατά τις Κυριακές και να την μεταθέσουν τα Σάββατα.
ΑΡΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ''ΕΘΝΙΚΑ''' ΙΕΡΑΤΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ[ΑΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ] ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΑΡΑ ΜΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ..ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕ ΣΕΒΟΤΑΝΕ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ [ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ] ΤΩΝ ΕΝΤΟΠΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.....
ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.....Ο Ρασσιάς ισχυρίζεται ότι οι Χριστιανοί άλλαξαν ακόμη και το όνομα της Σπάρτης ώστε να προσπαθήσουν να σβήσουν την αρχαία δόξα της: «...μέσα στην πόλη της "Λακεδαιμονίας" (όπως έχουν μετονομάσει την ένδοξη Σπάρτη οι χριστιανοί)» (Ρασσιά, Μια Ιστορία Αγάπης, τ. Γ’, σ. 9). Εδώ εμείς απαντάμε ότι ο Ρασσιάς αγνοεί σε μεγάλο βαθμό τόσο τον Βίο του όσιου Νίκωνα όσο και τον Όμηρο. Ας αρχίσουμε απ’ τον δεύτερο. Ο Ρασσιάς θα έπρεπε να γνωρίζει ότι η Σπάρτη ονομάζεται και «Λακεδαίμων» ήδη στον Όμηρο, όπως φαίνεται από τον τυπικό στίχο της Οδύσσειας ε 20 «Πύλος ηγαθέην, ηδ’ ες Λακεδαίμονα δίαν». Αλλά κι ο Παυσανίας γράφει (Λακωνικά, 11, 1): «Προχωρώντας κανείς, μετά τον Θόρνακα έχει την πόλη που ονομαζόταν στην αρχή Σπάρτη, με τον καιρό όμως πήρε η ίδια και το όνομα Λακεδαίμων που πριν ήταν το όνομα της χώρας».
ΑπάντησηΔιαγραφήΏστε ήδη από την αρχαία εποχή η Σπάρτη λεγόταν και «Λακεδαίμων», πολύ πριν τάχα οι Χριστιανοί την μετονομάσουν εξεπίτηδες σε «Λακεδαιμονία» κατά τον Ρασσιά!
Ο Ρασσιάς δε θα πρόσεξε επίσης ότι στον Βίο του όσιου Νίκωνα αναφέρεται τόσο η ονομασία «Λακεδαίμων/Λακεδαιμόνιοι» (π.χ. στα 130α, 131α, 131β, 140β, 142α, 146β κ.ο.κ.) όσο και η ονομασία «Σπάρτη» (π.χ. 130α, 130β, 134β, 141α κ.ο.κ.), δηλαδή καμία χριστιανική συνωμοσία κατά της Σπάρτης δεν υφίσταται. Έτσι, οι Βυζαντινοί συναξαριστές απλώς συνέχισαν να χρησιμοποιούν, παράλληλα με το «Σπάρτη», το αρχαιοελληνικό «Λακεδαίμονα (Λακεδαίμων)
Δυστυχείς "Απολογητές", πόσες μπαρούφες για να δικαιολογήσετε τον δολοφόνο των προγόνων μου. Όσο και να χτυπιέστε, τα ψέμματά σας έχουν τελειώσει.Όταν στο μέλλον υπάρξει ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ κράτος,θα φέρουμε παό την Ιταλία τα αρχεία της Ελληνικής Εθνικής θρησκείας και ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ. Έως τότε, σας επιτρέπουμε να ξεγελάτε τους πνευματικούς σκλάβους σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή