Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Έμαθα ότι ο Ιεχωβά είναι ελεήμων και συγχωρητικός

Κέλσος: Αληθής Λόγος κατά χριστιανών: 
Ας ακούσουμε ποιους καλούν κοντά τους οι χριστιανοί· όποιος, λένε, είναι αμαρτωλός, όποιος είναι ανόητος, όποιος είναι νήπιος, όποιος είναι δαιμονισμένος, αυτός θα

κερδίσει τη βασιλεία του θεού. Κι ακόμη καλύτερα ίσως αν είναι και άδικος και κλέφτης και διαρρήκτης και δηλητηριαστής και βλάσφημος και τυμβωρύχος.  

Ούτε προσκλητήριο να ήταν, για σύσταση συμμορίας ληστών.

 Τα χρόνια πέρασαν αλλά αυτοί συνεχίζουν τα ίδια. Το παρακάτω κείμενο το βρήκαμε στο περιοδικό Η ΣΚΟΠΙΑ των ιεχωβάδων. (1 Μαΐου 2015)

Έμαθα ότι ο Ιεχωβά είναι ελεήμων και συγχωρητικός

ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ 1954
ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΚΑΝΑΔΑΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΟ: ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ, ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

 ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ: Μεγάλωσα σε μια υποβαθμισμένη περιοχή του Μόντρεαλ. Όταν ήμουν 6 μηνών, ο πατέρας μου πέθανε και έτσι όλες τις ευθύνες του σπιτιού τις επωμίστηκε η μητέρα μου. Ήμουν το μικρότερο από τα οχτώ παιδιά της οικογένειας.

Καθώς μεγάλωνα, η καθημερινότητά μου περιστρεφόταν γύρω από τα ναρκωτικά, τα τυχερά παιχνίδια, τη βία και την παρέα με εγκληματίες. Όταν ήμουν δέκα χρονών, άρχισα να κάνω θελήματα για πόρνες και τοκογλύφους. Έλεγα ψέματα συχνά, και μου άρεσε να εκμεταλλεύομαι τους ανθρώπους εξαπατώντας τους με όποιον τρόπο μπορούσα. Είχα εθιστεί σε αυτό.

 Μέχρι τα 14 μου, είχα γίνει άριστος στο να επινοώ τρόπους να εξαπατώ τους άλλους. Λόγου χάρη, αγόραζα σε μεγάλες ποσότητες επιχρυσωμένα ρολόγια, βραχιόλια και δαχτυλίδια, τους έβαζα σφραγίδα ότι ήταν 14 καρατίων, και κατόπιν τα πουλούσα στους δρόμους και σε χώρους στάθμευσης εμπορικών κέντρων. Με συνάρπαζε το εύκολο χρήμα. Κάποτε, έβγαλα 10.000 δολάρια σε μία και μόνο μέρα!

Όταν στα 15 μου αποβλήθηκα από το αναμορφωτήριο, δεν είχα πουθενά να μείνω. Κοιμόμουν στον δρόμο, σε πάρκα, και σε σπίτια περιστασιακών φίλων.

Επειδή ήμουν μπλεγμένος σε απάτες, η αστυνομία με ανέκρινε συχνά. Εφόσον δεν πουλούσα κλεμμένα αντικείμενα, ποτέ δεν πήγα φυλακή. Πλήρωσα, όμως, πολλά βαριά πρόστιμα για απάτη, παραποίηση στοιχείων και πωλήσεις χωρίς άδεια. Δεν φοβόμουν κανέναν, και έφτασα μέχρι του σημείου ναεισπράττω χρήματα για λογαριασμό τοκογλύφων. Αυτό ήταν επικίνδυνο, και μερικές φορές οπλοφορούσα. Σε κάποιες περιπτώσεις συνεργάστηκα και με το οργανωμένο έγκλημα.

ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ: Πρωτοήρθα σε επαφή με τη Γραφή όταν ήμουν μόλις 17 χρονών. Η κοπέλα μου, με την οποία συζούσα, άρχισε να μελετάει τη Γραφή με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά. Ωστόσο, εγώ αντέδρασα στους ηθικούς περιορισμούς που έθετε η Γραφή, και έτσι την παράτησα.

Άς δούμε τι άλλα γράφει ο Κέλσος για τους χριστιανούς:

Οι πιο συνετοί των χριστιανών επιβάλλουν να μην ζυγώνει στις κοινότητες τους κανένας μορφωμένος, κανένας σοφός, κανένας λογικός· τέτοιες ιδιότητες τις θεωρούν κακές. Ενώ όποιος είναι αμαθής, βλάκας, αμόρφωτος ή νήπιος, μπορεί να πλησιάσει άφοβα. Ομολογώντας ότι τέτοιου επιπέδου άνθρωποι είναι άξιοι του θεού τους, δείχνουν ότι επιδιώκουν - και μπορούν - να πείθουν μόνο τους ηλίθιους, τους τιποτένιους, τις γυναικούλες, τους δούλους και τα παιδάκια. Κι όμως, τι το κακό υπάρχει στο να μορφώνεται κανείς και να μελετάει τα λόγια των μεγάλων διανοητών, και να αποκτά σύνεση και σωφροσύνη; Σε τι εμποδίζουν αυτά τη γνώση του θεού; Δεν είναι αυτά οι προϋποθέσεις ώστε να μπορέσει κανείς να φτάσει στην αλήθεια; Αλλά τους βλέπουμε και στις αγορές όπου συγκεντρώνουν ακροατήριο μέσα από τον απλό λαό και λένε τα πιο ακατανόμαστα πράγματα, ενώ δεν τολμούν να παρουσιαστούν και να μιλήσουν ή να εκφράσουν το πιστεύω τους σε μια συνάθροιση μορφωμένων ανθρώπων. Αντίθετα, όπου δει κανείς καμιά παρέα ηλιθίων ή τίποτε παιδάκια ή υπηρέτες, εκεί θα βρει και τους χριστιανούς να καμαρώνουν και να πουλάν εξυπνάδες. Αλλά και μέσα σε σπίτια ακόμη, βλέπεις κάτι τύπους εντελώς αμόρφωτους και ακαλλιέργητους, κάτι τσαγκάρηδες, εριουργούς και βαφείς, που δε θα τολμούσαν ν' ανοίξουν το στόμα τους να μιλήσουν μπροστά σε ανώτερους τους. Όποτε όμως βρουν ευκαιρία να ξεμοναχιάσουν τα παιδιά του σπιτιού ή τίποτε ευκολόπιστες γυναικούλες, θα τους ακούσεις να λένε ένα σωρό παράδοξα πράγματα, και μάλιστα διεξοδικότατα: πως δεν πρέπει να δίνουν σημασία στον πατέρα και στο δάσκαλο, αλλά απλώς να υπακούνε· πως oι μεγάλοι λένε μπούρδες και το μυαλό τους είναι παράλυτο και τίποτα το καλό δεν ξέρουν και δεν μπορούν να κάνουν, γιατί είναι παρασυρμένοι από κούφιες ανοησίες· πως μόνο αυτοί (σαν χριστιανοί) ξέρουν πώς πρέπει να ζει κανείς, και αν τα παιδιά τούς πιστέψουν θα βρουν την ευτυχία - και αυτά και το ίδιο το σπιτικό τους. Κι αν τύχει, καθώς δασκαλεύουν το παιδί, να δουν τον πραγματικό δάσκαλο να πλησιάζει ή κάποιον σοβαρό άνθρωπο ή τον ίδιο τον πατέρα του παιδιού, τρέπονται σε φυγή -τουλάχιστον οι πιο διακριτικοί· οι πιο αναιδείς σπρώχνουν το παιδί στην εξέγερση· του εξηγούν χαμηλόφωνα ότι μπροστά στον πατέρα ή τον δάσκαλο δεν μπορούν και δεν θέλουν να μιλήσουν, για να αποφύγουν την ανοησία και τη σκαιότητα των μεγάλων, κι αυτό για το καλό των παιδιών, για να μη τιμωρηθούν αυτά· και ότι καλό θα ήταν να παρατήσουν γονείς και δασκάλους και ν' ακολουθήσουν τους συνομηλίκους τους και τις γυναίκες στο τσαγκαράδικο ή στο βαφείο ή στο πλυσταριό, για να τελειοποιήσουν τις γνώσεις τους. Και λέγοντας τέτοια, πείθουν. Ας μη θεωρηθεί ότι τους κατηγορώ πιο αυστηρά απ' ό,τι επιβάλλει η ίδια η αλήθεια. Και θα φανεί αυτό από τα παρακάτω: Οι ιερείς των διαφόρων θρησκειών προσκαλούν στις τελετές τους, "όποιον έχει χέρια καθαρά, και γλώσσα συνετή", και άλλοι, "όποιον είναι απαλλαγμένος από κάθε λογής βρωμιά, κι η ψυχή του δεν συμμερίζεται το κακό. και όποιον έχει ζήσει όμορφα και δίκαια" - ώστε η υπόσχεση του εξαγνισμού από την αμαρτία κατά κάποιο τρόπο να εκπληρώνεται από την καθαρότητα των ίδιων των μελών.
Ας ακούσουμε ποιους καλούν κοντά τους οι χριστιανοί· όποιος, λένε, είναι αμαρτωλός, όποιος είναι ανόητος, όποιος είναι νήπιος, όποιος είναι δαιμονισμένος, αυτός θα κερδίσει τη βασιλεία του θεού. Κι ακόμη καλύτερα ίσως αν είναι και άδικος και κλέφτης και διαρρήκτης και δηλητηριαστής και βλάσφημος και τυμβωρύχος. Ούτε προσκλητήριο να ήταν, για σύσταση συμμορίας ληστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html