Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Nέο προεδρικό σοκ!

Διαβάζοντας το μυαλό εκείνου που σε άλλους, όχι πολύ μακρινούς, καιρούς θα ονομάζαμε "πλανητάρχη":

" Ουφ, βαρέθηκα να με αποκαλούν οι φαρμακόγλωσσες του Τύπου και τα όργανα των εχθρών μου υποκριτή, σεξιστή και ομοφοβικό. Fuck this! Ας αποδείξω σε όλο το έθνος και τον πλανήτη, μπροστά
στις κάμερες, ότι ο πρόεδρος Τραμπ μπορεί να κάνει την υπέρβαση και να γίνει super προοδευτικός!  Τι κι αν έχω δίπλα μου την πρώην μοντέλο; Ας χαϊδολογήσω λιγάκι τον αντιπρόεδρο, μπροστά στα μάτια όλων και μάλιστα με τη  χάρμα οφθαλμών, κατά πολύ νεότερη, συζυγό μου ανάμεσά μας! '
Ώστε η πρώτη αντανακλαστική τους σκέψη να είναι, με όσα μου έχουν προσάψει, τι άλλο; η σεξουαλική παρενόχληση! 
Και μετά θα δηλώσω στη σοκαρισμένη για άλλη μια φορά με τις επιλογές και λεγόμενά μου αμερικανική και διεθνή κοινή γνώμη ότι αφού ο πρόεδρος μπορεί να κάνει, έστω και για λίγο, στροφή 360° στον σεξουαλικό του προσανατολισμό, αδιαφορώντας για στερεότυπα και αντιδράσεις, τότε τα πάντα είναι δυνατόν να συμβούν!
 Κι ότι όποιος ή όποια αμφιβάλει ξανά για την ειλικρίνειά μου και τις κινήσεις μου θα τον γ...ω! Όχι παίζουμε!"


Rohalas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html