Ο Αλβανός και ο αρχιμανδρίτης [Ακατάλληλο δι' ανηλίκους] κρίτς κράτς κρούτς !!!
Οι κολασμένες φωτο που θα δείτε σ' αυτό το εντελώς αμαρτωλό και μεταναστολαγνικό κείμενο, είναι όλες παρμένες από το περίφημο orthodox calendar [ορθόδοξο ημερολόγιο] το οποίο κυκλοφορεί εδώ και τρία χρόνια, σπάζοντας κάθε
ρεκόρ πωλήσεων στους κολπους της Αγίας ημών Εκκλησίας...
Βρε, τι 'ναι ετούτα που ακούν τα αυτάκια μου και διαβάζουν τα ματάκια μου;Αρχιμανδρίτης λέει συζεί με νεαρό Αλβανό πηδήκουλα, κάπου στη
δυτική Ελλάδα;Σωπάτε καλέ...Στην ανατολική Ελλάδα οι αρχιμανδρίτες έχουν εξελιχθεί, πλέον. Συζούν με αράπηδες νέας εισβολής, που επιπλέον διαθέτουν και την ελληνική ιθαγένεια.Ακου, με Αλβανό...Οπισθοδρομικές που είσαστε εκεί, στη δυτική Ελλάδα...
Εδώ βλέπετε τα αρχιμανδριτικά πόδια, περιπεπλεγμένα με τα αλβανικά πόδια.Ευτυχώς τουλάχιστον, που δεν μπορούν να αφήσουν απογόνους, γιατί η Τασία θα τους έκαμειθαγενείς...
Μάλιστα με Αλβανό μπόντυ μπίλντερ!Και η είδηση δεν είναι ότι ο αρχιμανδρίτης πηδιέται με Αλβανούς [δεν φανταζομαι να ειναι τοσο ρατσιστης που να του κακοπεφτουν οι αραπαδες...]Η ειδηση ειναι οτι ο συγκεκριμενος Αλβανος έχει περάσει τον μισο πληθυσμό της εν λόγω κωμοπόλεως και μαλιστα, επί πληρωμή...Τουλάχιστον ο αρχιμανδρίτης φέρθηκε σωστά.Τη σπίτωσε την κοπέλα, αντί να την τρέχει στις θημωνιές για ξεκωλιάσματα στο ορθιο. Κι οταν με το καλο πάρει τη άδεια του, θα την πάρει να πάνε στην Τηλο να παντρευτούν.Αμ' τι;Μια ζωή σπιτωμένη θα την έχει;Για διαβάστε αυτά που ξεπατικωσα απο το crash on line, το πλήρες ρεπορτάζ, για να μην μου λέτε ότι βγάνω κακοήθειες από το μυαλό μου...Έντονη ανησυχία στην κοινωνία παραλιακής κωμόπολης της Δυτικής Ελλάδος αλλά και σκανδαλισμό των πιστών έχει προκαλέσει η παράνομη σχέση ενός νεαρού αρχιμανδρίτη με ευπαρουσίαστο νεαρό άνδρα αλβανικής καταγωγής.Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας STARpress, το θέμα έχει φτάσει μέχρι τον Μητροπολίτη της περιοχής, ωστόσο ο επίσκοπος δεν έχει πάρει ακόμη οριστικές αποφάσεις, καθώς, σύμφωνα με μέλη της τοπικής κοινωνίας, τα οποία είναι λαλίστατα τις τελευταίες ημέρες, ήταν απόφαση του ίδιου του Μητροπολίτη να τοποθετήσει τον Αρχιμανδρίτη σε νευραλγική θέση της εν λόγω Μητρόπολης και μάλιστα με σημαντικές ευθύνες επί οικονομικών θεμάτων.Ωστόσο, το γεγονός που έφερε την κατάσταση πέρα από κάθε όριο ήταν η απόφαση του υψηλόβαθμου ιερωμένου να συγκατοικήσει με τον νεαρό Αλβανό.Ο εν λόγω Αρχιμανδρίτης, ο οποίος κατάγεται από εύπορη οικογένεια, διαθέτει ένα εντυπωσιακό σπίτι, το οποίο περιβάλλεται από πολλά καλλιεργήσιμα στρέμματα γης. Όπως είναι φυσικό βέβαια, δεν μπορεί ο ίδιος να απασχολείται με τις εργασίες της γης και για τον λόγο αυτό έχει προσλάβει αγρότες. Μεταξύ αυτών και ο νεαρός άνδρας αλβανικής καταγωγής, ο οποίος ξεχωρίζει για το εντυπωσιακά γυμνασμένο του σώμα. Ο συγκεκριμένος κύριος, αν και βρίσκεται λίγα χρόνια στην Ελλάδα, γνωρίζει άπταιστα τη γλώσσα μας κι έτσι, εκτός από τις αγροτικές εργασίες, εκτελεί και χρέη πορτιέρη σε νυχτερινό club της περιοχής. Για την ακρίβεια, στη δεύτερη αυτή δουλειά απασχολούνταν μέχρι πρόσφατα.Με τον Αρχιμανδρίτη γνωρίστηκε στα χωράφια του πρώτου και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια η σχέση εξελίχθηκε σύντομα σε ερωτικής φύσεως, μιας και όπως ακούγεται στο χωριό, ο «μικρός» από την πρώτη στιγμή που βρέθηκε στην Ελλάδα μπλέχτηκε στα δίχτυα του πληρωμένου έρωτα, εξαργυρώνοντας την καλή εμφάνισή του με το εύκολο χρήμα.Τυφλωμένος από έρωταΗ τοπική κοινωνία άρχισε λοιπόν να σκανδαλίζεται έντονα από το ερωτικό ειδύλλιο ιερωμένου - Αλβανού, μέχρι που ο Αρχιμανδρίτης, χωρίς να λογαριάζει στην κυριολεξία τίποτα και τυφλωμένος από τον έρωτά του για τον αλλοδαπό άνδρα, του ζήτησε να σταματήσει από τη νυχτερινή δουλειά του στο club και παράλληλα να συγκατοικήσουν στο σπίτι του!Ο Αλβανός έπειτα από μερικά «νάζια» δέχθηκε τη γενναιόδωρη πρόταση, προκαλώντας στην κυριολεξία σεισμό στην περιοχή. Μάλιστα, όταν τον ρωτάνε οι υπόλοιποι εργάτες αργά το απόγευμα γιατί δεν φεύγει από τα κτήματα, εκείνος τους απαντά πως έχει να κάνει κι άλλες δουλειές και γι' αυτό για λίγο χρονικό διάστημα μένει σε μιααπό τις αποθήκες.Το θέμα έχει φτάσει την Ιερά Μητρόπολη της περιοχής και αρκετοί κάτοικοι ζητούν μετ' επιτάσεως από τον Μητροπολίτη την απομάκρυνση του Αρχιμανδρίτη. Ωστόσο, εκείνος λέγεται πως προσπαθεί με κάθε τρόπο να σώσει την κατάσταση, καθώς ο εν λόγω κληρικός είναι από τα αγαπημένα του πνευματικά παιδιά και δεν έχει κρύψει στο παρελθόν την επιθυμία του να είναι εκείνος που θα τον διαδεχθεί.Τα δεδομένα όμως τις τελευταίες ημέρες άλλαξαν. Ο Μητροπολίτης της περιοχής πριν από λίγες ημέρες κάλεσε τον Αρχιμανδρίτη -ο οποίος να σημειώσουμε ότι διακρίνεται για την ευγένεια, την υψηλή μόρφωση αλλά και το φιλανθρωπικό έργο που έχει επιτελέσει- και σε έντονο ύφος του ζήτησε εξηγήσεις για όσα έχουν συμβεί. Ο κληρικός αρνήθηκε τα πάντα και είπε πως πρόκειται για κακοήθη προσπάθεια συκοφάντησης προς το πρόσωπό του!
Τώρα βέβαια μπορεί και να τον αδικούμε τον άνθρωπο [τον αρχιμανδρίτη]Διότι ο έρως, ράτσες δεν κοιτά.Και στο κάτω-κάτω με Αλβανό κοιμάται. Όχι με την Τασία...Είπαμε. Η ανωμαλία να έχει και τα όρια της... Έτσι που λετε...Αρχιμανδρίτης σπιτώνει Αλβανό και περνάνε μαζί ζωή ψωλάρμενη...Κι έρχομαι τώρα εγώ και συλλογιέμαι...Καλά περιμένατε δηλαδή να αντιδράσει η χριστιανική εκκλησία επειδή οι λαθροεισβολείς πήγανε κι έχεσαν σε εκκλησία στη Λέσβο [και μετά βρώμισαν με σκατα την εικόνα του Ιησού;]Ή μήπως περιμένατε να σηκώσουν τον σταυρό οι παπάδες, επειδή σφαγιάζονται κάθε μέρα χριστιανοί στην Αφρική και στην Ασία;Ή μήπως τρέφατε ελπίδες ότι η χριστιανωσύνη θα αντιτάσσονταν στην ανέγερση τεμένους στον Βοτανικό και θα ξεκίναγε σταυροφορία εναντίον της ραγδαίας εξάπλωσης του Ισλάμ στην Ευρώπη;Ποιοι;Οι τσούλες των αλβανοκογκολέζων, που μόλις νυχτώσει βγαίνουν για καμάκια στις πορνοπιάτσες των ανήλικων αγοριών;Καλέ τι λέτε;Εδώ αυτές οι μουσάτες βρώμες βλέπουν λαθροεισβολέα και καυλώνουν από πίσω, για τη χριστιανωσύνη θα γνοιαστούν;Ρε, δώστους αραπηδες και παρτους τους σταυρούς.Μαυροφορούσες πουτάνες. Να τι είναι οι πνευματικοί σας ταγοί, ρε Έλληνες.Δεν έκαμαν μοναχά την πατρίδα μπουρδέλο. Έκαμαν και την Πίστη σας...Φτύστε τους, όπου τους βρείτε...
Δηλαδή εσείς πιστεύετε ότι ο αρχιμανδρίτης είναι πιο αισχρός από τις μεταναστολάγνες κυρίες,που ξεσκίζονται με αλβανοκογκολέζουςμόνο στη φαντασία τουςαλλά δεν τολμούν να πραγματοποιήσουν τις φαντασιώσεις τους, για να μην χάσουν την ασφάλεια του συζύγου;Ε λοιπόν, το χειρότερο απ όλα δεν είναι η διάπραξη της αμαρτίας αλλά η ιδεολογικοποίηση της.Τουλάχιστον πραγματοποιώντας τις μεταναστολαγνικές σου φαντασιώσεις, το πολύ να πονέσει ο δικός σου κώλος.Ιδεολογικοποιώντας τες, πονάει ο κώλος των άλλων...
Σας το' χω πει δυο χιλιαδες φορες.Η μεταναστολαγνεια ειναι παθος και οχι πολιτικη σταση.
Γι αυτό και δεν χωράει λογική συζήτηση, με μεταναστολάγνο.Τι να του πεις δηλαδη του αλλουνου, για τα βλαβερα αποτελεσματα της λαθρομεταναστευσης;Εδώ, ο αρχιμανδρίτης βλέπει Αλβανό και τρέχει να αγοράσει κόκκινο στρινγκ.Θα κάτσεις εσύ να του εξηγήσεις ότι ο λαθρεποικισμός ξεφτιλίζει την αξία της εργασίας;Ή μήπως θα πας στον ματσωμενο που του τα μασανε οι Ρωσιδες στα κωλαδικα, να του εξηγησεις οτι η λαθροεισβολη αλλοιωνει φυλετικα και πολιτισμικα την Ελλαδα;Αυτος ρε γνοιαζεται για το αν η καινουρια Βουλγαρα καθαριστρια, καμει καλες πιπες...Ή μήπως θα πιάσεις την κυρία, που το πρωί μαγειρεύει σουτζουκάκια στον άντρα της και το βράδυ ξεκωλιάζεται με τους αραπάδες στον σταυλο, ότι το Ισλαμ εχει σκοπο να κατακτησει την Ευρωπη.Στο μουνι της...Αυτη όταν βλέπει μωαμεθανό αναρωτιέται απλώς, σε τι στάση να τον πάρει...Γι αυτό σας λέγω αδέρφια μου.Η αληθινή χρεωκοπία της Ελλάδος παίζεται αλλού και όχι στις Βρυξέλλες.Κι έχουμε ήδη χρεωκοπήσει. Με τράπεζες και τρύπες ανοιχτές..
Ο αρχιμανδριτισμός, ασθένεια της Εκκλησίας
Οι άγαμοι κληρικοί από νεαρή ηλικία μαθαίνουν καλά την τέχνη των συμμαχιών που θα τους
οδηγήσει στον επισκοπικό θρόνο
Άρθρο του Σταύρου Ζουμπουλάκη*Καθημερινή της Κυριακής, 27-02-2005
Η κρίση που συγκλονίζει την Εκκλησία της Ελλάδος και έχει επεκταθεί, για την ώρα, και στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων δεν είναι ασφαλώς κρίση προσώπων, όπως προσπαθούν πολλοί επίσκοποι και πολιτικοί να την παρουσιάσουν προκειμένου να την υποβαθμίσουν - χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι όσοι ενέχονται δεν πρέπει να υποστούν τις κυρώσεις που προβλέπουν οι κανόνες της Εκκλησίας και οι νόμοι του κράτους.
Η κρίση είναι θεσμική, ηθική και πνευματική.Είναι τόσο βαθιά μάλιστα, που τίποτε από εδώ και πέρα δεν θα είναι για την Εκκλησία της Ελλάδος όπως πριν, κάθε επιστροφή στην προ της παρούσης κρίσεως κατάσταση είναι πλέον αδύνατη. Ποια θα είναι η νέα πραγματικότητα θα εξαρτηθεί από το πόσο η Εκκλησία θέλει και μπορεί να συζητήσει εις βάθος τα αίτια αυτής της δίχως προηγούμενο κρίσης και να πράξει ανάλογα.Τα αίτια της κρίσης μπορούν να αναζητηθούν σε πολλές κατευθύνσεις. Θα κάνουμε λόγο και εμείς εδώ για ένα από αυτά, θεσμικού χαρακτήρα, μέσα από το οποίο, ωστόσο, μορφοποιείται και εκφράζεται όλη η ηθική και πνευματική παθολογία της ελληνικής ορθόδοξης Εκκλησίας. Θα μιλήσουμε για τον αρχιμανδριτισμό. Είναι τυχαίο ότι όλοι για τους οποίους γίνεται δυσφήμως λόγος τις μέρες αυτές είναι αρχιμανδρίτες ή πρώην αρχιμανδρίτες (δηλαδή επίσκοποι);Κληρικοί καριέρας
Τι είναι οι αρχιμανδρίτες; Είναι άγαμοι ιερείς εν τω κόσμω, χωρίς όμως να είναι μοναχοί - είναι απλώς εγγεγραμμένοι για τυπικούς λόγους στο μοναχολόγιο μιας μονής. Το τρίτον τούτο γένος, πέραν των εγγάμων παπάδων και των μοναχών, είναι κληρικοί καριέρας. Φόρεσαν τα ράσα, σε νεαρότατη συνήθως ηλικία, ορεγόμενοι εκκλησιαστικών αξιωμάτων και κυρίως βέβαια επισκοπής. Γίνονται αρχιμανδρίτες για να γίνουν δεσποτάδες. Άγαμοι ιερείς στον κόσμο υπήρχαν πάντοτε στην Εκκλησία, μόνο σήμερα όμως και κυρίως στα όρια της Εκκλησίας της Ελλάδος έχουν συγκροτήσει χωριστό σώμα και έχουν αποκτήσει τόση δύναμη. Η ελληνική ορθόδοξη Εκκλησία κυβερνιέται -διάβαζε: δυναστεύεται- από τους αρχιμανδρίτες, από αυτό το σώμα φιλόδοξων, αθεολόγητων, απαίδευτων, αυταρχικών και ψυχολογικά προβληματικών -ίνα μη τι χείρον είπωμεν- ανθρώπων. Όταν ένα χριστιανόπουλο, δεκαεφτά ή δεκαοχτώ χρόνων, θέλει να βάλει τα ράσα, όχι για να γίνει παπάς ή καλόγερος αλλά αρχιμανδρίτης, κάτι δεν πάει καλά εξαρχής με την ψυχική ισορροπία του. Οι αρχιμανδρίτες ξέρουν καλά ένα μόνο πράγμα, αυτό ακριβώς που ξέρει κάθε καριερίστας, την τέχνη των συμμαχιών: σε ποιον να προσκολληθούν, με ποιον και πότε να συμμαχήσουν,με ποιους να συνάψουν σχέσεις δοσοληψίας, οι οποίες, όπως έδειξε η παρούσα κρίση, μπορεί να φτάσουν και πολύ μακριά.Νοσηρό φαινόμενο Κανείς ωστόσο δεν μπορεί να εμποδίσει, στη σύγχρονη κοινωνία των ατομικών δικαιωμάτων, έναν άνθρωπο να γίνει άγαμος παπάς, όπως κάποιος άλλος γίνεται άγαμος δάσκαλος, δικαστής ή υδραυλικός. Ούτε εμείς είμαστε αντίθετοι σε κάτι τέτοιο.
Το νοσηρό φαινόμενο του αρχιμανδριτισμού, στο οποίο επωάζονται όλα αυτά που ακούμε και βλέπουμε τούτες τις μέρες, είναι εκείνο που πρέπει να λάβει οριστικό τέλος, και όχι η άγαμη ιεροσύνη. Υπάρχουν κανονικά μέσα για να γίνει αυτό. Θα αναφέρουμε τρία.1. Το ηλικιακό όριο που θεσπίζουν οι εκκλησιαστικοί κανόνες για τη χειροτονία σε διάκονο (το εικοστό πέμπτο) και σε πρεσβύτερο (το τριακοστό) να αυξηθεί, προκειμένου περί αγάμων κληρικών, κατά πέντε έτη (τριάντα και τριάντα πέντε αντιστοίχως), ώστε η απόφαση για άγαμη ιεροσύνη να είναι, όσο γίνεται περισσότερο, ώριμη, στερεή και δοκιμασμένη.2. Οι άγαμοι κληρικοί στον κόσμο να μην παίρνουν το οφίκιο του αρχιμανδρίτη. Το οφίκιο αυτό να περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στα μοναστήρια, στους ηγουμένους των μονών, στους επικεφαλής της μάνδρας. Θα διορίζονται δηλαδή άγαμοι ιερείς στους ενοριακούς ναούς και δεν θα γίνονται με την πρώτη, όπως εν τοις πράγμασι συμβαίνει σήμερα, προϊστάμενοι των ναών ούτε βεβαίως θα προΐστανται στις ακολουθίες. Θα γίνονται και αυτοί προϊστάμενοι με τα ίδια ακριβώς κριτήρια που γίνονται και οι έγγαμοι. Δεν είναι νοητό νεανίσκοι είκοσι τόσων χρόνων να δυναστεύουν, ελέω επανωκαλυμμαύχου, παπάδες με τριάντα και σαράντα χρόνια ιεροσύνης. Επίσης να μην καταλαμβάνουν κατ' αποκλειστικότητα ούτε καν κατά προτεραιότητα τα λογής εκκλησιαστικά αξιώματα και υψηλές διοικητικές θέσεις (αρχιερατικοί επίτροποι, πρωτοσύγκελλοι, ιεροκήρυκες μητροπόλεων κ.λπ.).
Δεν θα αποκλείονται από αυτά, αλλά θα δικαιούνται να τα λάβουν εξίσου όπως και οι έγγαμοι. Θα πρόσθετα μάλιστα ότι είναι αποτελεσματικότερο τις κρίσιμεςδιοικητικές θέσεις που απαιτούν μακρά πείρα και γνώση (όπως αίφνης η θέση του αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου) να τις αναλαμβάνουν έγγαμοι ιερείς για να εξασφαλίζεται μια απρόσκοπτη διοικητική συνέχεια. Οι σημερινοί αρχιμανδρίτες τις θεωρούν τις θέσεις αυτές, όπως και πράγματι είναι, προθάλαμο του επισκοπικού θρόνου.3. Να εκλέγονται επίσκοποι και από τις τάξεις των εγγάμων ιερέων. Η αγαμία των επισκόπων δεν ίσχυε ανέκαθεν στην Ανατολική Εκκλησία (μέχρι και τον 5ο αι. οι περιπτώσεις εγγάμων επισκόπων δεν είναι σπάνιες), νομοθετείται από τον Ιουστινιανό τον 6ο αι., επικυρώνεται με τον ιβ΄ κανόνα οικονομίας της Πενθέκτης (691-692), και είναι καιρός πλέον να αρθεί. Σήμερα δεν υπάρχει κανένα επιχείρημα υπέρ της. Κανένα απολύτως. Τουναντίον μάλιστα η τραγική έλλειψη ικανών και άξιων εκκλησιαστικών ανδρών επιβάλλει, κατά στοιχειώδη λογική, να διευρυνθεί το πεδίο επιλογής των επισκόπων, να συμπεριλάβει κατ' ανάγκην και τους εγγάμους.
Όσο απομένουν Χριστιανοί...Οι αποφάσεις της συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (18 - 19 Φεβρουαρίου) επιβεβαίωσαν, για άλλη μια φορά, ότι οι επίσκοποι είναι βαθιά νυχτωμένοι, ότι εθελοτυφλούν και υποκρίνονται. Ούτε είχα ούτε έχω καμιά ελπίδα ότι θα θελήσουν οι άνθρωποι αυτοί να απαλλάξουν την Εκκλησία από τον νοσηρό εναγκαλισμό του αρχιμανδριτισμού, είναι όλοι τους άλλωστε σαρξ εκ της σαρκός του αρχιμανδριτικού γένους.Θέλω ωστόσο να αισιοδοξώ ότι οι ελάχιστοι μυαλωμένοι επίσκοποι που υπάρχουν θα θελήσουν να λάβουν στις επαρχίες τους κάποια ουσιώδη μέτρα για την αντιμετώπιση της πρωτοφανούς κρίσης και ότι μέσα στο πλαίσιο των μέτρων αυτών θα επαναθεωρήσουν και το ρόλο των άγαμων κληρικών στην Εκκλησία. Ό,τι κάνουν πάντως ας το κάνουν όσο απομένουν ακόμη Χριστιανοί στον τόπο μας.* Ο κ. Σταύρος Ζουμπουλάκης είναι διευθυντής του περιοδικού Νέα Εστία.[Το άρθρο εκφράζει απόψεις του συντάκτη του]http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/history/kathimerini_arximandritismos.htm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html