ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ!!
ΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΛΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΕΙΣ ΚΗΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!!
ΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΛΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΕΙΣ ΚΗΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!!
Το ελληνικό κράτος υπήρξε - και παραμένει - απλόχερο προς την
επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία ... ΅με παροχές στις οποίες σήμερα περιλαμβάνονται:
επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία ... ΅με παροχές στις οποίες σήμερα περιλαμβάνονται:
Πλήρης οικονομική κάλυψη της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης (εκκλησιαστικές ακαδημίες και φροντιστήρια).
Η Μισθοδοσία των εφημερίων, των διακόνων, καθώς και του λαϊκού προσωπικού των Μητροπόλεων, των ιεροκηρύκων και των αρχιερέων.
2 Μέχρι το 1945 κανέναν μισθό δεν κατέβαλλε το κράτος σε εκκλησιαστικούς. Γενικά οι κληρικοί (διάκονοι, πρεσβύτεροι, αρχιερείς) ενισχύονταν οικονομικά από τις ενορίες, τους πιστούς και τον Οργανισμό Διαχείρισης Εκκλησιαστικής Περιουσίας (ΟΔΕΠ). Εξαιτίας της φτώχειας και των καταστροφών του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, το κράτος τότε αποφάσισε να χορηγήσει στους εφημέριους (όσοι κληρικοί ήταν σε ενορίες) αποδοχές - πολύ μικρότερες από εκείνες των δημοσίων υπαλλήλων.
3 Αυτή την οικονο΅ική βοήθεια την έδιναν αποκλειστικά και μόνο στον εφημεριακό κλήρο, δηλαδή μόνο σε έγγαμους κληρικούς, που έφεραν τον βαθμό του πρεσβυτέρου σε ενοριακές εκκλησίες.
4 Το 1952, επί κυβερνήσεων Πλαστήρα, το κράτος απαλλοτρίωσε μεγάλο μέρος της εκκλησιαστικής περιουσίας και μάλιστα μερικά κομμάτια ήταν φιλέτα τα οποία τα περισσότερα ήταν προϊόν Βυζαντινών και Οθωμανικών χρυσόβουλων!!Δηλαδή οι Βυζαντινοί και Οθωμανοί κατακτητές χάρισαν παράνομα στην εκκλησία την ακίνητη περιουσία που κατέχει!!!!Επειδή τότε το κράτος δεν μπορούσε να αποζημιώσει την Εκκλησία, έκανε συμφωνία μαζί της και αντί αποζημιώσεως θα μισθοδοτούσε τον εφημεριακό κλήρο όπως ακριβώς προβλεπόταν από τον νόμο, δηλαδή τους έγγαμους πρεσβυτέρους των ενοριακών ναών και όχι των προσκυνηματικών, οι οποίοι, ως γνωστόν, έχουν και μεγαλύτερα έσοδα ... Αντι να κατάσχουν την παράνομη εκκλησιαστική περιουσία νομοθετήθηκε ότι το 25% των εσόδων των ενοριακών ναών θα αποδίδεται στο Δημόσιο Ταμείο για τη
μισθοδοσία και επί χούντας το 25% έγινε 35%, με αποτέλεσμα να κρύβουν έσοδα, ενώ επί κυβερνήσεως Σημίτη η ρύθμιση αυτή καταργήθηκε εξ ολοκλήρου.
μισθοδοσία και επί χούντας το 25% έγινε 35%, με αποτέλεσμα να κρύβουν έσοδα, ενώ επί κυβερνήσεως Σημίτη η ρύθμιση αυτή καταργήθηκε εξ ολοκλήρου.
5 Με νομοθετική ρύθμιση το 1997 (άρθ. 24 Ν.2470) επεκτάθηκαν χαρισματικά οι ρυθμίσεις περί αποδοχών των δημοσίων υπαλλήλων και «στους εν ενεργεία τακτικούς εφημερίους των ενοριακών ναών της χώρας». Εξομοιώθηκαν δηλαδή πλήρως.Το παράδοξο το μεγάλο σκάνδαλο για να κυριολεκτούμε είναι ότι αν και δημόσιοι υπάλληλοι οι κληρικοί δεν αποδίδουν στο κράτος τα έσοδα από γάμους βαπτίσεις κηδείες και μνημόσυνα!!
6 Στην πράξη, οι μητροπολίτες διορίζουν στις ενορίες ως εφημερίους άγαμους κληρικούς που είναι ιερομόναχοι και συνήθως φέρουν τον τίτλο του αρχιμανδρίτη. Με βάση τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας, τακτικοί εφημέριοι είναι μόνον οι έγγαμοι: κατ' εξαίρεση επιτρέπεται ο διορισμός αγάμων, που χαρακτηρίζεται από την ίδια διάταξη προσωρινός. Ο Ν. 2470/1997, ό΅ως, όπως είδαμε, αναφέρεται στη μισθοδοσία μόνο των τακτικών εφημερίων, όχι των προσωρινών. Τη διάκριση αυτή κανένα Δημόσιο Ταμείο δεν έχει επισημάνει μέχρι σήμερα και βασιζόμενα στο έγγραφο του μητροπολίτη περί διορισμού κάποιου ως εφημερίου μοιράζουν το κρατικό χρήμα επί δικαιουμένων και μη, με την πολιτεία να κάνει τα «στραβά μάτια».
7 Μετά το 1952 και εκμεταλλευόμενη η Εκκλησία την τότε ανοδική οικονομική πορεία του τόπου, άρχισε κλιμακωτά να ζητά μισθοδοσία από το κράτος διαφόρων κατηγοριών στελεχών της, με τις κατά καιρούς κυβερνήσεις να υποχωρούν και το Δημόσιο να πληρώνει όλο και περισσότερα για λογαριασμό της Εκκλησίας. Μισθοδοτήθηκαν λοιπόν από το κράτος - και συνεχίζουν - οι διάκονοι, οι λαϊκοί υπάλληλοι των Μητροπόλεων, οι ιεροκήρυκες και, τέλος, επί κυβερνήσεως Ράλλη οι ίδιοι οι δεσποτάδες ... Βεβαίως, όλοι με τα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων, την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και συνταξιοδότηση.
8 Βάσει της συμφωνίας του 1952, η μισθοδοσία των τακτικών εφημερίων των ενοριών βαρύνει το κράτος, αλλά η μισθοδοσία όλων των υπολοίπων οφείλεται σε βούληση, σε πρωτοβουλία της πολιτείας, γεγονός που, πρέπει να επισημάνουμε, μπορεί να ανακληθεί. Επίσης, να τονίσουμε ότι η μισθοδοσία των υπολοίπων (πλην δηλαδή των τακτικών εφημερίων) πάσχει συνταγματικά, διότι εισάγει διάκριση και ανισότητα μεταξύ των κληρικών της επίσημης Ορθόδοξης Εκκλησίας και των λοιπών θρησκευμάτων στην Ελλάδα. Άλλωστε, πάγιες διατάξεις του Κανονικού Δικαίου ορίζουν ότι οι έχοντες την ιδιότητα του μοναχού (αρχιερείς και ιερομόναχοι) σιτίζονται από τη μονή τους. Εάν η μισθοδοσία του κράτους περιοριστεί μόνο στους τακτικούς εφημερίους, δεν θα υπάρξει οικονομικό πρόβλημα για νέες και πολλές χειροτονίες, διαφορετικά η Εκκλησία πρέπει να το πάρει απόφαση και, εφόσον ζητάει προσλήψεις πέραν του νόμου, θα πρέπει να τους πληρώνει από τα δικά της ταμεία.
9 Τέλος, να πούμε ότι από τη κρατική μισθοδοσία εξαιρούνται οι κληρικοί των προσκυνηματικών ναών. Στην πράξη όμως οι δεσποτάδες κάνουν ένα παιχνίδι για να παίρνουν και αυτοί οι κληρικοί αποδοχές από το Δημόσιο. Τους διορίζουν παράλληλα και σε ενοριακό ναό, και έτσι μισθοδοτούνται παράνομα. Ποτέ δεν ακούσαμε το υπουργείο Οικονομικών, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, να κάνει έλεγχο ως προς τους εφημέριους σε Μητροπόλεις και ενορίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html