[Δρούσαν από το 2004]
του Αναγνώστη Λασκαράτου
Από την αρχή να διευκρινίσω γνωρίζοντας την αυστηρότητα της ηθικής του ιερού Ιερώνυμου («Ὁ Φιλόθεος Δέδες-στο ακροδεξιό της φωτ.-τον συνοδεύει στην αναγόρευσή του ως επίτιμου διδάκτορα τοῦ Πανεπ. Ιωαννίνων»-‘Ορθ. Τύπος’-Χρ. Μπόνης), δεν μπορώ να
αντιληφθώ την εμπιστοσύνη που έδειχνε στον κατηγορούμενο, εκτός και αν αποδειχθεί η αθωότητά του, αν γίνει η δίκη. Για την υπόθεση, είχαμε γράψει πριν σχεδόν δυο χρόνια [«Προστατεύει ο ιερός Ιερώνυμος φερόμενο ως ιερόσυλο-αρχαιοκάπηλο»-«Πέφτουμε από τα σύννεφα (ξανά)]»: «Σειρά δημοσιευμάτων στον «Ορθόδοξο Τύπο» και στον «Πρωινό Λόγο» των Ιωαννίνων, εμφανίζουν τον ενάρετο Αρχιεπίσκοπο Λιάπη να προστατεύει τάχα, υπόδικο κληρικό της Μητρόπολης Ιωαννίνων για ιερόσυλη αρχαιοκαπηλία, του οποίου η πρώτη δίκη (στην οποία δεν εμφανίστηκε) αναβλήθηκε (ως είθισται), λόγω τηλεφωνήματος πως είχε τοποθετηθεί βόμβα στο δικαστικό μέγαρο…» (6.1.2020).Τώρα σημειώθηκε σοβαρή εξέλιξη (liberal.gr-23.9): «Άρχισε η δίκη για τις κλεμμένες εικόνες – Στο εδώλιο ηγούμενος και ιερέας». «Στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Ιωαννίνων ξεκίνησε η δίκη για την πολύκροτη υπόθεση των κλεμμένων εικόνων και άλλων κειμηλίων από ναούς, μοναστήρια και ξωκλήσια στην Ήπειρο, κυρίως στο Ζαγόρι. Συνέχεια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html