«Έφυγε» την Τετάρτη ο Κώστας Τσάκωνας, ένας εκ των πλέον διάσημων Ελλήνων ηθοποιών του χώρου της κωμωδίας. Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο 7/11, από το νεκροταφείο της
Αργυρούπολης, στις 11:00.
Σε σχετική ανάρτηση προέβη η Καίτη Φίνου στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.
Πριν από πέντε χρόνια ο Κώστας Τσάκωνας είχε υποστεί σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο, που του προκάλεσε μεγάλη αστάθεια, ενώ πάλευε με τον καρκίνο. Είχε γεννηθεί στις 12 Οκτωβρίου 1943 στην Αθήνα και είχε φοιτήσει στη «Δραματική Σχολή του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου» του Λεωνίδα Τριβιζά και στη δραματική σχολή «Βεάκη».
Η πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο έγινε με εντελώς τυχαίο τρόπο σε μια ταινία μικρού μήκους του Κώστα Ζυρίνη. Στην συνέχεια έπαιξε σε πολλούς πρωταγωνιστικούς ρόλους στον κινηματογράφο, το θέατρο αλλά και στην τηλεόραση. Χαρακτηριστικός ήταν ο ρόλος του στην ταινία «Μάθε παιδί μου γράμματα», με τον διάσημο μονόλογό του να έχει χαρακτηριστεί επανειλημμένα προφητικός και επίκαιρος όσον αφορά στην ελληνική πραγματικότητα - ενώ αξίζει να υπενθυμιστεί ότι είχε «προφητέψει» ανάκαμψη το 2016.
Η πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο έγινε με εντελώς τυχαίο τρόπο σε μια ταινία μικρού μήκους του Κώστα Ζυρίνη. Στην συνέχεια έπαιξε σε πολλούς πρωταγωνιστικούς ρόλους στον κινηματογράφο, το θέατρο αλλά και στην τηλεόραση. Χαρακτηριστικός ήταν ο ρόλος του στην ταινία «Μάθε παιδί μου γράμματα», με τον διάσημο μονόλογό του να έχει χαρακτηριστεί επανειλημμένα προφητικός και επίκαιρος όσον αφορά στην ελληνική πραγματικότητα - ενώ αξίζει να υπενθυμιστεί ότι είχε «προφητέψει» ανάκαμψη το 2016.
- «Λάβετε θέσεις» (1973)
- «Τα χρώματα της ίριδος»» (1974) [αστυνομικός]
- «Από που πάνε για τη χαβούζα» (1978)
- «Βέγγος ο τρελλός καμικάζι» (1980)
- «Θανάση σφίξε κι άλλο το ζωνάρι» (1980) [Νικόδημος (ή παραθυράκιας ή βρυκόλακας)]
- «Μάθε παιδί μου γράμματα» (1981) [Δημοσθένης Παπαχριστόφορος]
- «Τι έχουν να δουν τα μάτια μου» (1983) [Μήτσος Κουφοβασίλης]
- «Χούλιγκανς (κάτω τα χέρια απ’ τα νιάτα!)» (1983) [νονός Γιώργου]
- «Εθνική παπάδων» (1984) [ιερομόναχος]
- «Θηλυκό θηριοτροφείο» (1984) [Θοδωρής]
- «Ρόδα τσάντα & κοπάνα νο3» (1984) [Τιμόθεος]
- «Ροκάκιας την ημέρα... το βράδυ καμαριέρα» (1984) [Ιορδάνης]
- «Επαγγελματίας οπαδός» (1985) [Κώστας Τσακανίκας]
- «Η γυναικάρα απ’ το Κιλκίς» (1985) [Νώντας Κακαλίδης]
- «Ιππότης της λιγούρας» (1985) [Μπάμπης]
- «Ο κυνηγός της χαμένης φαλάκρας» (1985) [Μπάμπης Ταλαίπωρος]
- «Ο προφήτης με την πυρηνική κεφαλή» (1985) [Αδαμάντιος Τριχόπουλος]
- «Πόντιος είμαι... αλλά κάνω θεραπεία» (1985) [Θωμάς Ρεζιλίκης / Κανάκης]
- «Χωρίς μαλλί και γνώση...» (1985) [Ξεφτέρης]
- «Άλλες τον προτιμούν γουλί» (1986) [Βάγγος «Ντέζι»]
- «Επάγγελμα: Γυναίκα» (μια ζωή πατίνι)» (1986) [Αμάρανθος]
- «Κερατάς και... δαρμένος» (1986) [Ιούλιος]
- «Μάθε παιδί μου μπάσκετ» (1986) [Πολύκαρπος Δημητριάδης]
- «Ο άνθρωπος από το Τσερνομπίλ» (1986) [Ζήσιμος]
- «Ο παπα...μαφίας» (1986) [παπα-Κώστας / Ντάινος Πάρας / δον Μπενίτο]
- «Οι Πόντιοι» (1986) [Γιαννίκος]
- «Για μια χούφτα... τούβλα» (1987) [Αρίστος Αβράμογλου]
- «Καθαρίζω για τη γυναίκα μου» (1987) [Ανδροκλής Καραβοριάς]
- «Κλασική περίπτωση βλάβης» (1987)
- «Λόρδαν ο βάρβαρος» (1987) [ταχυδακτυλουργός]
- «Μας τάπαν κι άλλοι που την είχαν πιο μεγάλη» (1987) [Γρηγόρης Καρακατσίδας]
- «Ο ψευδομάρτυρας» (1987) [Παντελής Χατζηκουτουβέας]
- «Πόντιος είμαι ό,τι θέλω κάνω» (1987) [Πέτρος]
- «Η μεγάλη απόφραξη (Το σκατόμουτρο)» (1988) [Τρύφωνας]
- «Φαλακρός στόχος» (1988) [Βασίλης Μπρίλιος]
- «Ο τοκογλύφος» (1989) [Κλεόβουλος]
- «Ο φακίρης» (1989) [Κώστας («δόκτωρ Γιαχαβάγκας»)]
- «Αθηναίοι» (1990) [ιδιοκτήτης γραφείου τελετών]
- «Ο κόμης... Τσάκωνας» (1990) [Παναγής Τσάκωνας]
- «Φτηνά τσιγάρα» (2000) [Τέλης]
- «Η φούσκα» (2001) [αρχιεγκλωβισμένος]
- «Magic hour» (2011)
Σεναριογράφος
- «Πόντιος είμαι... αλλά κάνω θεραπεία» (1985)
- «Μας τάπαν κι άλλοι που την είχαν πιο μεγάλη» (1987)
- «Φαλακρός στόχος» (1988)
Οι καλύτερες στιγμές του
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html