Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ΜΙΑ ΑΡΣΕΝΙΚΗ ΠΟΡΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ: ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ…ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ

  

«Eίχα κάμποση δουλειά, τώρα, με την Agrotica. Δέχτηκα κάπου στα 6 τηλεφωνήματα για ραντεβού. Οι αγρότες ψάχνονται γενικά. Οι περισσότερες κλήσεις που έχω λάβει πάντως είναι γύρω στις 18. Άλλωστε, μην ξεχνάς ότι η αγγελία μου είναι αναρτημένη εδώ και ένα μήνα περίπου. Η ανταπόκριση είναι μέτρια. Αυτό βέβαια θα φτιάξει». Τάδε έφη…ο κύριος των
παρακάτω φωτογραφιών.


Ήμουν τυχερός, το παραδέχομαι. Ανεξήγητα τυχερός. Η όποια ερευνητική μου ικανότητα ως δημοσιογράφου δεν έπαιξε τον παραμικρό ρόλο. Η περιοχή του αγοραίου έρωτα μου ήταν παντελώς αχαρτογράφητη. Ένας φίλος αστυνομικός μου εκμυστηρεύτηκε ότι το τελευταίο διάστημα πολλαπλασιάστηκαν οι αγγελίες από νεαρά κορίτσια και αγόρια που προσπαθούν να πολεμήσουν τα…συμπτώματα της οικονομικής κρίσης χρησιμοποιώντας ως…αντιβιοτικό το κορμί τους. Η προοπτική να παραστήσω τον εν δυνάμει πελάτη μιας αρσενικής πόρνης, να τον συναντήσω σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και να του πω ότι αυτό που έχω ανάγκη είναι τα…λόγια του, αποκλείστηκε αυτομάτως, καθώς ήμουν σίγουρος  ότι θα με έπιαναν τα γέλια. Επομένως, ακολούθησα τη μόνη οδό που μου απέμεινε: Με ένα μείγμα δημοσιογραφικής αφέλειας και αμφίβολης πίστης στην αποτελεσματικότητα της προσέγγισης πληκτρολόγησα τον πρώτο αριθμό που φανέρωσε το google στην αναζήτηση «ερωτικές αγγελίες, αγόρια». Συστήθηκα ευγενικά και εξήγησα τι ήθελα. «Σε μια ώρα είμαι στο γραφείο σου» μου είπε χωρίς πολλά πολλά…Ανεξήγητα τυχερός.
ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ 

Ήταν ακριβής στο ραντεβού μας. Χαλαρός και ακομπλεξάριστος. Ωραίο παιδί. Κινείται με άνεση στο χώρο. Μου ζητά να μην διστάσω να τον ρωτήσω το οτιδήποτε. Οι εμπειρίες του πολλές, μεγάλη και η προθυμία του να τις μοιραστεί. Αφηγείται την ζωή του σαν να την έχει πλέον συνηθίσει. Κινείται στη σκοτεινή πλευρά της, εκεί όπου οι καταπιεσμένες επιθυμίες ψάχνουν κορμιά σαν το δικό του για να ξεσπάσουν. Μετά καταλαγιάζουν. Γόνος ευκατάστασης οικογένειας. Στην Αθήνα δούλεψε για ένα φεγγάρι βγάζοντας πολλά λεφτά. Κάποια στιγμή επέστρεψε Θεσσαλονίκη.
Διατηρεί ένα παράνομο μασατζίδικο κάπου στη πόλη. Στην επιχείρηση του, διαθέτει το κορμί του μαζί με μια ελληνίδα και μια τσέχα.  Οι ηλικίες των πελατών κυμαίνονται από 18 έως 85 ετών. «Ήρθαν άτομα, είδαν τις κοπέλες, αλλά επέλεξαν εμένα. Κάποιες φορές μαζί με την κοπέλα. Διπλό δηλαδή: Να παίρνω πίπα εγώ αυτόν, η κοπέλα εμένα, και μετά να μας γαμάει και τους δύο μαζί. Δεν με σταματά το γεγονός ότι είμαι το αφεντικό. Πάντα με ενδιέφερε να περνάω καλά. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να μπλέκω business με pleasure. Το πρόβλημα είναι ότι οι δουλειές δεν πάνε καλά. Έβαλα την αγγελία προσφέροντας παθητικό σεξ γιατί τα έσοδα από το studio έχουν πέσει κατακόρυφα. Η κατάσταση έχει ζορίσει».

Ανάμεσα στους πελάτες σου υπήρξαν και παπάδες; Το ρωτάω αυτό γιατί σχεδόν καθημερινά ακούμε στις ειδήσεις για κάποιο κρούσμα παιδοφιλίας με θύτη έναν…ευσεβή και ηθικό εκπρόσωπο του Θεού επί γης. Με τους ρωμαιοκαθολικούς ιερείς και την παιδεραστία τους έχουμε μπουχτίσει, οι ορθόδοξοι χριστιανοί πως τα πάνε με τις…ορέξεις τους;
«Αρκετοί από τους πελάτες μου είναι παπάδες. Πως το καταλάβαινα; Όταν έμπαινα μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου φορούσαν μόνο την πετσέτα του μπάνιου, αλλά παραδίπλα ήταν πεταμένα τα ράσα τους. Με δύο τρεις από αυτούς πέρασα πολύ όμορφα. Ζητούσαν βέβαια εχεμύθεια καθώς μου έλεγαν ότι ήταν ιερείς σε εκείνο ή στον άλλο ναό. Τα ήθελαν όλα. Και να μου πάρουν πίπα, και να τους πάρω. Ήθελαν και το δαχτυλάκι τους. Μετά ακολουθούσε το sex. Πολλοί από αυτούς γούσταραν να φοράνε και γυναικεία εσώρουχα. Πολλά τα βίτσια τους».

«Με τους παπάδες όμως πάντα ανεβάζω το κασέ μου. Τους εκδικούμαι έτσι για την υποκρισία τους. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ με ενοχλεί η υποκριτική τους συμπεριφορά απέναντι στον κόσμο. Είναι αυτοί που θα σε κατηγορήσουν πρώτοι για τις σεξουαλικές σου επιλογές. Είναι τουλάχιστον εξοργιστικό να κατηγορείς κάποιον για κάτι, όταν εσύ κάνεις ακριβώς το ίδιο πράγμα και το γουστάρεις. Επομένως, αν θέλουν να περάσουν καλά μαζί μου θα πληρώσουν κάτι παραπάνω».
Είμαι σίγουρος όμως ότι δεν σου τηλεφωνούν μόνο παπάδες, αλλά και παντρεμένοι. Με αυτούς τι «παίζει»; Πως δικαιολογούν τις πράξεις τους; Εσύ τι έχεις αντιληφθεί;
«Με τους παντρεμένους η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη, όχι όμως στο δικό μου μυαλό, αλλά στο δικό τους. Δεν θεωρούν τους εαυτούς τους gay, απλά λένε στον εαυτό τους ότι έχουν ένα βίτσιο: Να πηγαίνουν με αγοράκια γιατί έτσι περνάνε καλά. Αυτό που ζητούν στην αρχή είναι μασαζάκι. Στην συνέχεια να τους γλείψω τα αρχίδια, τον κώλο και μετά να τους πάρω ένα βαθύ τσιμπούκι. Αυτό που τους εξιτάρει όμως πιο πολύ από όλα είναι να εξευτελίζουν αυτόν που έχουν στο κρεβάτι. Να του λένε «είσαι το πουτανάκι μου, το πουστράκι που γαμάω» και τα σχετικά. Με κάποιους από αυτούς γούσταρα πολύ. Μην νομίζεις πάντως ότι όλοι ήθελαν να με πηδήξουν. Πολλοί ήθελαν εγώ να τους γαμήσω».
Πρέπει να υπήρξαν και περιστατικά που δεν σε ενθουσίασαν ιδιαιτέρως. Εννοώ ότι η συμμετοχή σου παρέμεινε σε καθαρά «επαγγελματικό» επίπεδο. Δεν γούσταρες αυτό που έβλεπες, ούτε αυτό που σου ζητούσαν. Πως αντιδράς σε τέτοιες περιπτώσεις; Υπομένεις την κατάσταση έως ότου τελειώσει, παίρνεις τα χρήματα και φεύγεις;
«Μου έχουν τύχει αρκετά περιστατικά. Κάποια από αυτά είναι ιδιαιτέρως αστεία: Όπως εκείνος ο πελάτης με τον οποίο βρέθηκα σε ένα ξενοδοχείο στις αρχές της Αγίου Δημητρίου. Αυτός είχε ένα πολύ περίεργο κόλλημα. Πέρα από ποδολάγνος, ήθελε να μυρίζει…και κάλτσες. Μου είπε:» Όταν φτάσεις στο ξενοδοχείο, ειδοποίησε με. Θα έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Μπες μέσα, δέσε με και κάνε με ότι θέλεις». Αυτός την έβρισκε με το να μυρίζει τις κάλτσες μου, να μου φιλάει τα πόδια και να τον φτύνω στο πρόσωπο. Το αστείο είναι ότι όσες ώρες κράτησε αυτό, εγώ ήμουν στο μπάνιο και έπινα το ποτό μου. Εμένα δεν με χρειαζόταν. Τον είχα δέσει και μύριζε τις κάλτσες μου. Αυτό τον ενδιέφερε πάνω από όλα».
12660249_1108393009206000_1728893827_n
«Υπάρχουν όμως και βίτσια που τα θεωρώ πολύ αηδιαστικά. Εννοείται ότι απέχω από ουρολαγνείες, κοπρολαγνείες και τα σχετικά. Δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να πίνουν τα χύσια τους. Όταν…έφτανε η ώρα, τα έβαζαν σε ένα ποτήρι και εγώ τους τα έριχνα σιγά σιγά στο πρόσωπο. Έτσι είναι βέβαια τα πράγματα με τον αγοραίο έρωτα. Κάποιοι νομίζουν ότι επειδή πληρώνουν, ο άλλος είναι αναγκασμένος να γουστάρει κιόλας. Νομίζουν ότι είναι τόσο γαμάτοι που εγώ οφείλω να είμαι ενθουσιασμένος με ότι και αν κάνουν. Υπάρχουν μερικοί βλάκες που γαμάνε μπούτια και νομίζουν ότι γαμάνε τον κώλο σου, τόσο άσχετοι είναι. Είναι βέβαια και ένας από τους λόγους που προτιμώ να είμαι παθητικός.  Δεν χρειάζεται, αν δεν μου αρέσει κάποιος, να μου σηκωθεί. Έτσι στήνομαι στα τέσσερα και τα πράγματα είναι πιο εύκολα».
Σίγουρα η κρίση έχει διαμορφώσει ανάλογα και τον τιμοκατάλογο του αγοραίου έρωτα. Που κυμαίνονται οι τιμές για ένα ολοκληρωμένο «πακέτο»; Πως αντιδράς απέναντι σε αυτούς που ζητούν…έκπτωση;
«Παζάρια στις τιμές γίνονται. Δεν έχουν όλοι να δώσουν 50 ευρώ. Πλέον θέλουν με ένα εικοσάρικο να κάνουν σεξ. Τους καταλαβαίνω. Ο κόσμος δεν έχει χρήματα. Και εγώ από την άλλη δεν είμαι με το ρολόϊ στο χέρι. Αυτό που προέχει είναι να ευχαριστηθεί ο πελάτης. Από την άλλη, υπάρχουν και αυτοί που ζητούν σεξ χωρίς προφυλακτικό. Άντε, στοματικό να το δεχτείς αλλά ολοκληρωμένο με τίποτα. Φοβάσαι. Δεν ξέρεις τι μπορείς να κολλήσεις. Χωρίς προφυλακτικό εγώ το έκανα μόνο με την σχέση μου».
Υ.Γ: Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξες. Δεν έχεις απλά θάρρος…είσαι θαρραλέος.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΛΣΑΜΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html