Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Πώς διδάσκεται το κέρδος στα Θρησκευτικά;..


Πέτρος Κατσάκος 

Την ώρα που η Εκκλησία της Ελλάδας έχει στρέψει αποκλειστικά την προσοχή της στον κατηχητικό της ρόλο, με συνεχείς παρεμβάσεις τόσο προς τον πρωθυπουργό όσο και προς τον υπουργό Παιδείας, αξιώνοντας τη...

διατήρηση του υπάρχοντος συστήματος διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία, ένας μητροπολίτης που τυγχάνει και λάβρος πολέμιος του Νίκου Φίλη, καταγγέλλεται από τους δασκάλους και τους καθηγητές που εργάζονται στο μη κερδοσκοπικού (;) χαρακτήρα σχολείο του για «μεσαιωνικού καθεστώτος καταδυνάστευση και εκμετάλλευση εργαζομένων».

Πρόκειται για τον μητροπολίτη Πειραιά, που σήκωσε και αυτός εκ μέρους της Εκκλησίας τη ρομφαία κατά του Ν. Φίλη με αφορμή και τις ρυθμίσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση, μιας και η νομοθετική αυτή παρέμβαση έβαλε φρένο στα επιχειρηματικά πλάνα του κ. Σεραφείμ, που ήθελαν τους εκπαιδευτικούς του σχολείου του να εργάζονται αμισθί κάθε Ιούλιο και να υπογράφουν αιτήσεις μείωσης των αποδοχών τους με την απειλή της απόλυσης.

Η επιστολή-καταπέλτης που η ΟΙΕΛΕ απέστειλε στον πρωθυπουργό και παρουσιάζει αναλυτικά το σύνολο των ατασθαλιών του κ. Σεραφείμ είναι μονάχα η κορυφή του παγόβουνου όσον αφορά τη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων της μητρόπολης Πειραιά, μιας και εκτός από σχολάρχης εμφανίζεται να λειτουργεί και ως «ξενοδόχος», αφού στο Γηροκομείο Πειραιά, γνωστό και ως «Άσυλο Πενήτων Βασ. Αθανασίου Πρωθιερέως», δεν διαθέτει ούτε μία θέση φιλοξενίας για άπορους γέροντες ή γερόντισσες.

Είναι χαρακτηριστικό πως στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, των αλλεπάλληλων μειώσεων στις συντάξεις και την έκρηξη του φαινομένου της αστεγίας, το Γηροκομείο Πειραιά και ο μητροπολίτης καταπάτησαν τον αρχικό όρο της δωρεάς του ιδρύματος που εδώ και έναν αιώνα καθιστούσε υποχρεωτική τη διατήρηση 20 θέσεων τροφίμων για πένητες πολίτες του Πειραιά.

Ο κ. Σεραφείμ, όμως, όχι μόνο κατάργησε και το τελευταίο ίχνος φιλανθρωπίας που εμπεριείχε το καταστατικό του Γηροκομείου, αλλά επιπλέον το μετέτρεψε σε «ξενοδοχείο» με δωμάτια πρώτης και δεύτερης θέσης και ανάλογες φυσικά χρεώσεις, που κυμαίνονται από 750 ευρώ για κρεβάτι σε τετράκλινο δωμάτιο έως 1.500 ευρώ για μονόκλινο.

Δεν είναι λίγοι οι υπερήλικες Πειραιώτες που τα τελευταία χρόνια έχουν στείλει πλήθος επιστολών διαμαρτυρίας και απελπισίας συνάμα τόσο προς τον αρχιεπίσκοπο όσο και προς υπουργούς, ζητώντας έναν ελάχιστο χώρο φροντίδας και φιλοξενίας για τους άπορους του Πειραιά.

Μια τέτοια επιστολή έφτασε χθες και στα γραφεία της εφημερίδας, με την ελπίδα της δημοσιοποίησης της τραγικής κατάστασης αλλά και της αναλγησίας του μητροπολίτη.

Μια επιστολή που συνέπεσε χρονικά με τη δημοσιοποίηση της επιστολής διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών προς τον πρωθυπουργό αλλά και με την είδηση των εκδικητικών απολύσεων εργαζόμενων στο Γηροκομείο Πειραιά, που μεταδόθηκε από τον ραδιοσταθμό Στο Κόκκινο, σχηματίζοντας ένα ψηφιδωτό κερδοσκοπίας και εκμετάλλευσης ανθρώπων που σε κάνουν να αναρωτιέσαι με ποιον τρόπο και με ποια μέθοδο θα μπορούσαν να διδαχθούν στα σχολεία ως κεφάλαιο του μαθήματος των Θρησκευτικών...

1 σχόλιο:

  1. Ο Γιαχβέ τους δεν τιμώρησε δύο Εβραίους γιατί δεν του έδωσαν την αναλογία της σοδιάς τους σε αυτόν;; Στα ίδια χνάρια και αυτοί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html