Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ! Δημοφιλής συνθέτης είναι και επίσημα Έλληνας – Τι απαντά στον Ζουράρι (ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ)



Την ελληνική υπηκοότητα πήρε μόλις χθες Παρασκευή δημοφιλής στην Ελλάδα συνθέτης και με την ευκαιρία στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα στον υφυπουργό Κώστα Ζουράρι που είπε πως δεν πειράζει αν χάσουμε μερικά νησιά από τους Τούρκους.


Ο Γιώργος Θεοφάνους δηλώνει χαρούμενος που έλαβε την ελληνική υπηκοόητα: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος διότι πήρα επιτέλους την ελληνική υπηκοότητα. Μπορώ να ψηφίζω εδώ στην Ελλάδα κάτι το οποίο μου αρνούνται στην Κύπρο τόσα χρόνια».

Παράλληλα, όμως στέλνει και ένα αιχμηρό μήνυμα στο Κώστα Ζουράρι λέγοντας: «Δηλαδή, αν εγώ ή κάποιος άλλος τραγουδιστής ή καλλιτέχνης που κατά καιρούς παίρνει πολιτική θέση και μιλά για τα πράγματα που βλέπει και ακούει γύρω του… Αν κάποιος από εμάς έλεγε εντάξει μωρέ, ας πάρουν οι Τούρκοι μερικά νησιά και τι έγινε… Τι θα γινόταν; Δεν θα ξεσηκωνόταν όλος ο κόσμος εναντίον; Και λογικά θα ξεσηκωνόταν. Προφανώς… Ή ο άλλος τώρα που πάει και διαπραγματεύεται με ποιόν; Με τον Ερντογάν… Γιατί; Για να λύσουμε ή να ξεπουλήσουμε το Κυπριακό; Τώρα να μου πεις… Γιατί τα λες όλα αυτά σήμερα; Τα λέω γιατί είμαι πάρα πολύ χαρούμενος διότι πήρα επιτέλους την ελληνική υπηκοότητα.



.....



crashonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html