ΟΤΑΝ ΨΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΤΟ «ΣΩΣΟΝ ΚΥΡΙΕ ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΝ ΣΟΥ»ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!!
Ο Δαυίδ στον 27ο
φρικτά από παντού, απευθύνει με κραυγές έκκληση στον Κύριο να μη αδιαφορήσει
στα προβλήματά του, αλλά να τα επιλύσει, διότι υπάρχει κίνδυνος να μη αντέξει
στις δοκιμασίες και να ξεχάσει τον αληθινό Θεό και να γίνει όμοιος με αυτούς που
κατεβαίνουν στον λάκκο της διαφθοράς και της ασέβειας. Τον παρακαλεί να μη
επιτρέψει να συ΅παρασυρθεί με αυτούς που αμαρτάνουν και είναι άδικοι. Μ' αυτούς
που είναι υποκριτές κι ενώ εξωτερικά φαίνονται ευγενικοί και φιλικοί, εσωτερικά
στην καρδιά τους σκέπτονται πως να σε πλήξουν και να σε εξουδετερώσουν.
Όχι Κύριε μη με αφήσεις να καταντήσω σαν κι αυτούς, προσεύχεται ο Δαυίδ, κι
αυτούς, εφ' όσον παραμένουν πονηροί και διπρόσωποι, να τους φερθείς κατά τα έργα
τους και την συμπεριφορά τους. Διότι παρεξήγησαν την τακτική σου και την ανοχή
σου και νομίζουν ότι θα συνεχίζουν ν' αμαρτάνουν ανεμπόδιστα.
Ο Δαυίδ συνεχίζοντας την προσευχή του κάνει κάτι, που το εφαρμόζει συχνά
στους ψαλμούς. Δοξάζει το Θεό, πριν λάβει την απάντηση στο αίτημά του· γιατί
έχει εσωτερική πεποίθηση, ότι ήδη εισάκουσε την δέησή του. Τον θεωρεί βοηθό και
υπερασπιστή του και ελπίζει ότι δεν θα τον εγκαταλείψει. Έτσι παίρνει θάρρος και
κουράγιο και υπόσχεται στο Θεό ότι συνέχεια θα του είναι ευγνώμων και συνεχώς θα
τον δοξολογεί.
Στο τέλος του ψαλμού ο Δαυίδ συνδέει τον εαυτό του με τον λαό του Ισραήλ που βασιλεύει
και ο οποίος είναι κληρονομιά και ιδιοκτησία και κτήμα εσαεί του αληθινού
Θεού. Ο Θεός θα τον σώσει, διότι «Κύριος κραταίωμα του λαού αυτού και
υπερασπιστής των σωτηρίων του χριστού αυτού εστί». Δηλαδή ο Κύριος είναι η
ισχύς και η κραταιά βοήθεια και συμμαχία του περιούσιου λαού του Ισραήλ , που αυτός
δημιούργησε και ο οποίος ποικιλότροπα και σε πολλές περιστάσεις χάρισε την
σωτηρία στον «χριστό αυτού» δηλαδή στον βασιλιά που έχρισε και καθιέρωσε ο
ίδιος. Και ο Δαυίδ εύχεται και προσεύχεται για άλλη μια φορά να τον ακούσει ο
Κύριος, σώζοντας τον λαό του και ευλογώντας την κληρονομία του. «Σώσον τον
λαόν σου και ευλόγησον την κληρονομίαν σου και ποίμανον αυτούς και έπαρον
αυτούς έως του αιώνος».
τροπάριο αυτό έχει τη βάση της και στον 143 ψαλμό, στίχο 10, που μνημονεύει τις
νίκες του βασιλιά Δαυΐδ, που πραγματοποιήθηκαν με τη δύναμη του Θεού. «Τω
διδόντι την σωτηρίαν τοις βασιλεύσι, τω λυτρουμένω Δαυίδ τον δούλον αυτού
εκ ρομφαίας πονηράς» Η σωτηρία αυτή, που παρείχε ο Θεός στους πιστούς
βασιλείς του Ισραήλ,!!
ΔΑΥΪΔ!!
Ο Δαβίδ ήταν Εβραίος και γεννήθηκε στη Βηθλεέμ. Ήταν ο 8ος γιος του Ιεσσαί από τη φυλή Ιούδα, γιου του Ωβήδ, γιου της Ρουθ και του Βοόζ. Ήταν ο μικρότερος από τα οκτώ παιδιά του Ιεσσαί, και περιγράφεται στη Βίβλο ότι ήταν μικρός στο ανάστημα και όμορφος στην εμφάνιση. Παντρεύτηκε κατά σειρά την κόρη του Σαούλ Μιχάλ, την Αχινοάμ την Ιεζραελίτισσα και την Αβιγαία την Καρμηλίτισσα, τη χήρα του Νάβαλ, ενώ αργότερα παντρεύτηκε τη χήρα του Ουρία Βηθ-σαβεέ (Βηρσαβεέ) με την οποία απέκτησε τον Σολομώντα. Την περίοδο που ζούσε στη Χεβρώνα, ο βασιλιάς Δαβίδ πήρε και άλλες γυναίκες και απέκτησε αρκετούς γιους και κόρες. Όταν επέστρεψε στην Ιερουσαλήμ, ο Δαβίδ πήρε και άλλες συζύγους και παλλακίδες με τις οποίες έκανε και άλλα παιδιά.
Ο Δαβίδ έγινε γνωστός ως εξαίρετος πολεμιστής και πλήρως αφοσιωμένος στον Θεό. Όταν τον επέλεξε ο Θεός για να τον χρησιμοποιήσει σύμφωνα με το θέλημά Του, τον περιέγραψε ως «άντρα σε αρμονία με την καρδιά [Του]». (Πράξεις 13:22, ΜΝΚ) Από μικρή ηλικία ήταν ποιμένας στα πρόβατα της οικογένειάς του και ήταν πολύ ικανός στη σφεντόνα. Μετά από οδηγία του Θεού, ο προφήτης Σαμουήλ τον έχρισε ως μελλοντικό βασιλιά του Ισραήλ, ενώ ήδη βασιλιάς ήταν ο Σαούλ, τον οποίο όμως είχε απορρίψει ο Θεός.
Στο παλάτι του Σαούλ, συνδέθηκε με βαθιά φιλία με το γιο του Σαούλ, τον Ιωνάθαν, ο οποίος ήταν μερικές δεκαετίες μεγαλύτερός του Ήταν δεξιοτέχνης μουσικός έτσι ώστε ο Σαούλ τον κάλεσε στο παλάτι του για να τον διασκεδάζει και να τον καταπραΰνει όταν ήταν κακοδιάθετος. Λόγω των επιτευγμάτων του Δαβίδ, ο Σαούλ ένιωσε έντονο φθόνο και αποπειράθηκε αρκετές φορές να τον σκοτώσει. Μάλιστα μετά την ένδοξη νίκη του Δαβίδ εναντίον του Γολιάθ αφού η δόξα και η δημοτικότητά του έγιναν μεγαλύτερες από του Σαούλ ο Σαούλ τον μίσησε ακόμη περισσότερο!!
Τώρα Έλληνα ξέρεις όταν ο παπάς λέει στην εκκλησία το σώσον κύριε τον λαό σου δεν εννοεί εσένα και την Ελλάδα αλλά τους Εβραίους και το Ισραήλ!!Ο "Έλληνας" ψευτοπατριώτης Μητροπολίτης Πειραιώς και όλοι οι άλλοι υπηρέτες του Γιαχβέ δεν το γνωρίζουν αυτό??Αφήστε ρασο-φόροι τις πατριωτικές κορόνες δεν είστε Έλληνες χριστιανοί είστε όπως λέει και ο Κοσμάς ο Αιτωλός!!Τέλος στον βίο του προφήτη των Χριστιανών Δαυίδ βλέπουμε την αποθέωση της πορνείας και του εξευτελισμού της οικογένειας!!Μετρήστε πόσους γάμους και πόσες γυναίκες είχε ο Δαυίδ ο προφήτης που αποθεώνουν κάθε Κυριακή στις εκκλησίες οι παπάδες!!Και μετά η Ορθοδοξία το παίζει προστάτης της οικογένειας και της Ηθικής!!Απολλώνιος!!!!
Τώρα Έλληνα ξέρεις όταν ο παπάς λέει στην εκκλησία το σώσον κύριε τον λαό σου δεν εννοεί εσένα και την Ελλάδα αλλά τους Εβραίους και το Ισραήλ!!Ο "Έλληνας" ψευτοπατριώτης Μητροπολίτης Πειραιώς και όλοι οι άλλοι υπηρέτες του Γιαχβέ δεν το γνωρίζουν αυτό??Αφήστε ρασο-φόροι τις πατριωτικές κορόνες δεν είστε Έλληνες χριστιανοί είστε όπως λέει και ο Κοσμάς ο Αιτωλός!!Τέλος στον βίο του προφήτη των Χριστιανών Δαυίδ βλέπουμε την αποθέωση της πορνείας και του εξευτελισμού της οικογένειας!!Μετρήστε πόσους γάμους και πόσες γυναίκες είχε ο Δαυίδ ο προφήτης που αποθεώνουν κάθε Κυριακή στις εκκλησίες οι παπάδες!!Και μετά η Ορθοδοξία το παίζει προστάτης της οικογένειας και της Ηθικής!!Απολλώνιος!!!!
Ο Δαβίδ ήταν μοιχός, βιαστής και άθλιος δολοφόνος, όταν βίασε την γυναίκα του Ουρία και εκείνη έμεινε έγκυος, για να καλύψει την μοιχεία, κάλεσε τον Ουρία από το στρατόπεδο για να έρθει να «ξεκουραστεί» με την γυναίκα του ώστε να την καταστήσει έγκυο και να αποκρύψουν τον πραγματικό πατέρα του βιασμού. Όταν εκείνος αρνήθηκε δύο φορές να συνουσιαστεί με την γυναίκα του, ο Δαβίδ σε συνεννόηση με τον πεθερό του, έστειλε τον Ουρία να πολεμήσει στην πρώτη γραμμή τους Χετταίους και είπε στον πεθερό του κατά την επίθεση να κάνουν πίσω για να μείνει αυτός εκτεθειμένος και να σκοτωθεί, όπως και έγινε για να πάρει την γυναίκα του Βιθσαβέε με την οποία απέκτησε παιδί που το σκότωσε κατόπιν ο Γιαχβέ για να τιμωρήσει τον Δαβίδ! Θεϊκή λογική! Ο δε Γιαχβέ κάνει την θεϊκή ανακοίνωση που σου πέφτουν τα μαλλιά «Θα σηκώσω (εγώ ο Γιαχβέ) εναντίων σου (εναντίων του Δαβίδ) δεινά μέσα στην οικογένειά σου. Τις γυναίκες σου θα πάρω και θα τις δώσω σε άλλους για να πλαγιάσουν μαζί τους και μάλιστα μπροστά σου και σε κοινή θέα. Εσύ αμάρτησες κρυφά (ξενοπήδησε την Βηθσαβέε γυναίκα του στρατηγού του Ουρία) αλλά εγώ θα το κάνω αυτό στο φως της ημέρας μπροστά σε όλο τον λαό». (Β Σαμουήλ 12-11) Δηλαδή ο Δαβίδ ξενοπήδησε άλλη και θα την πληρώσουν οι γυναίκες του! Θεϊκή λογική! Και τι κάνει μετά ο Δαβίδ για να παρηγορήσει την Βηθσαβέε για τον θάνατο του παιδιού της;; Πολύ απλώ, της κάνει ακόμα ένα παιδί που ο σοφός Γιαχβέ το «αγάπησε» και το «βάφτισε» Σολομώντα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Λευτικό όμως διαβάζουμε (20,10 ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΣΤΙΣ ΜΟΙΧΕΥΣΗ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΙΝΟΣ ΟΣΤΙΣ ΜΟΙΧΕΥΣΗ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΕΞΑΠΑΝΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΘΑΝΑΤΩΘΗ Ο ΜΟΙΧΕΥΩΝ ΚΑΙ Η ΜΟΙΧΕΥΟΜΕΝΗ) πράγμα που δεν έγινε με τον Δαβίδ!!! Ειχε βλέπεις τα μέσα με τον Γιαχβέ. Αλλά οι νόμοι είναι μόνο για τους «βλάκες» του Πλάτωνα!
Αυτός ο «εκλεκτός» του Θεού κατά καιρούς ακρωτηρίαζε τα άλογα των εχθρών και στους ίδιους κόβει τα χέρια και τα πόδια. Όπως αναφέρει ο Ιστορικός Θεοδώρητος, αυτός ο προφήτης τοποθετούσε τους αιχμαλώτους (κατά την προσφιλή συνήθεια των χιτλερικών) ανάμεσα σε σιδεροπρίονα, οδοντωτές προεξοχές και σφήνες και τους έκαιγε σε καμίνια.
Ο γιός του Δαβίδ, Αμσαλόμ πηδάει όλες τις συμβίες του πατέρα του που άφησε πίσω στο σπίτι φεύγοντας σε ταξίδι (δέκα τον αριθμό) μέσα σε μια σκηνή στην οροφή του ανακτόρου για να το δούν όλοι οι υπήκοοι του βασιλείου, όπως είχε προφητεύσει ο προφήτης Νάθαν πριν την γέννηση του Αμσαλόμ. Αρα ο μάγκας ήταν αθώος αφού το γονίδιό του ήταν ήδη προγραμματισμένο από τον Γιαχβέ!!! Φυσικά ο «σοφός» Δαβίδ την πέφτει στις γυναίκες του και τις φυλακίζει εφ όρου ζωής. Τώρα τι σοφία είναι αυτή αφού ήξερε την προφητεία, δεν μπορεί κανείς να καταλάβει και φαντάζομαι ούτε και ο ίδιος καταλάβαινε!
Ένα άλλο συμβάν στο (Α Σαμουήλ 20.31-42) περιγράφει τον Ιωνάθαν να μην μπορεί να φάει λόγο της ερωτικής θλίψης του για τον «αγαπημένο» του Δαβίδ και αναφέρει ότι φιλιούνται σε ένα λιβάδι έως ότου ο Δαβίδ φεύγει κλαίγοντας από την αγκαλιά του συντρόφου του Ιωνάθαν. Είπε κανείς τίποτα για ομοφυλοφιλία; Ο πατέρας τους Σαούλ είναι έξαλλος με τον Ιωνάθαν με την σχέση αυτή (Α Σαμουήλ 20.30). Διαφωτιστική είναι επίσης η δήλωση του Δαβίδ που κλαίει για τον χαμό του φίλου του Ιωνάθαν όταν ο τελαυταίος φονεύεται σε μια μάχη. (Β Σαμουήλ 1.25-26) “How are the mighty fallen in the midst of the battle. O Jonathan, thou wast slain in thine high places. I am distressed for thee, my brother Jonathan, very pleasant hast thou been unto me, thy love to me was wonderful, passing the love of woman”.
Και να φαναστείς αυτούς τους πόρνους τους έχει για ηθικό παράδειγμα προς μίμιση ο εβραιοχριστιανισμός!