Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Η χώρα των τρελών (μέρος Β΄)




Στο πρώτο μέρος ξεκαθάρισα ότι δεν ανήκω σε κανένα κόμμα, σε καμία πολιτική ιδεολογία και έτσι η πολιτική δεν μπορεί να με απογοητεύσει, αλλά  ούτε μπορεί και να με πείσει ότι παλεύει για το κοινό καλό της ανθρωπότητας.
Αυτό που μπορεί να με απογοητεύσει είναι η κοινωνία που κάθετε
απαθείς μπροστά στο ψέμα, με απογοητεύει η ίδια μου η ράτσα που σταμάτησε να παλεύει για την ράτσα, με απογοητεύει ο ίδιος μου ο εαυτός που στέκεται μέσα στην ιδιωτική μου φυλακή προσπαθώντας να πείσει την αλήθεια μου με ένα κάρο ψέματα ότι δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο.

Θυμάμαι έναν φίλο μου που μου έλεγε συχνά: Άκη ο πρεζάκιας που έχουμε μέσα μας δεν είναι για πέταμα, θα έρθει η στιγμή που θα καταλάβεις και γω δεν καταλάβαινα, δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι θα μπορούσε να με χρησιμεύσει σε κάτι στην ζωή μου. 
Και ήρθε η στιγμή που ήθελα να πιω σε περίοδο κρίσης, σε περίοδο που όλα ήταν μαύρα και το μόνο που ήθελα ήταν κάποιος άλλος να βάλει το χέρι του και να με σώσει.(σας θυμήζει κάτι;)
Ακούω ακόμη εκείνη την φωνή του φίλου που με ρωτούσε: είσαι πρόθυμος να πας σε οποιαδήποτε διάσταση προκειμένου να μείνεις καθαρός; και χωρίς να σκεφτώ τι σημαίνει το ναι, είπα αυθόρμητα ναι.
Ο συνδυασμός των δύο είναι ότι σαν πρεζάκιας έκανα τα πιο απίθανα σενάρια αληθινά για την επόμενη δόση, για την δόση που θα με έστελνε αδιάβαστο στα τάρταρα του πνευματικού θανάτου πρώτα και μετά στον βιολογικό μου θάνατο.
Και όμως για να μείνω καθαρός δεν ήθελα να ζορίσω τον εαυτό μου, ήθελα να το κάνει κάποιος άλλος για μένα και γω απλά να γίνω ως δια μαγείας ευτυχισμένος.
Όταν πήγα σε οποιαδήποτε διάσταση για να μείνω καθαρός, τότε ήταν που ο κόσμος μου άλλαξε και έγινε ο κόσμος των θαυμάτων.
Τότε ήταν που κατάλαβα την δύναμη της ψυχής και το υπογράφω ότι είναι τελείως ανθρώπινη δύναμη, είναι η δύναμη που θέλουν να σε ψήσουν ότι είναι θεϊκή, ότι αυτήν την δύναμη την έχουν μόνο οι αρχηγοί, ότι αυτήν την δύναμη την καλλιεργούν σε σχολεία που εγώ ο κοινός θνητός δεν μπορώ ούτε να τα δω σε φωτογραφία.
Έτσι μας έχουν πασάρει το οικονομικό, έτσι μας πλασάρουν μέσα στην ζωή τους νόμους,κάνοντας την ψυχική δύναμη να μοιάζει με τρέλα.
Έτσι έρχεται το κάθε καρυδιάς καρύδι και θέλει να με σώσει και θέλει να με σώσει από την αλήθεια, θέλει να με σώσει από την δύναμη που κουβαλάω μέσα στην ψυχή μου γιατί ξέρει πως αν καταλάβει ο καθένας από εμάς τι κουβαλάει στην ψυχή του, αυτοί οι σώστες θα εξαφανιστούν από προσώπου γης.
Έτσι έρχεται ο κάθε  πολιτικός και με βάζει κάγκελα, κάγκελα ανάμεσα σε μένα και την ψυχή μου, έτσι έρχεται ο κάθε άπληστος τραπεζίτης και θέλει να με πείσει ότι το χρήμα είναι το παν γιατί φοβάται την δύναμη μου, έτσι γιατί το είπε η τηλεόραση γίνομαι ένα πλάσμα άβουλο και χάνοντας την δύναμη μου, πολύ απλά γίνομαι από αφέντης δούλος.
Και έτσι καταντήσαμε να έχουμε μία χώρα που μόνο τρελοί μπορούν να ζήσουν, καταντήσαμε νούμερα σε χρηματιστήρια, καταντήσαμε να φοβόμαστε να γελάσουμε, καταντήσαμε κατηγορούμενοι γιατί έχουμε την τρελή απαίτηση να έχουμε δικαίωμα στο όνειρο.
Ξέρετε τα όνειρα που έχουν οι νέοι εδώ στην επαρχία; ρώτησα και έμαθα και όλοι με ένα στόμα λένε να φύγουμε από εδώ.....
Όταν γίνεται όνειρο η φυγή έχουμε σοβαρό πρόβλημα, έχουμε κρίση στην κρίση μας, έχουμε σαν σκλάβοι γεννήσει σκλάβους και όχι μόνο τους γεννήσαμε αλλά τους μεγαλώσαμε με το αίσθημα του δραπέτη.
Η φυγή είναι όνειρο δραπέτη, δεν είναι όνειρο ανθρώπου που θέλει να παλέψει για την ζωή του. 
Και έλα εσύ σήμερα να με πείσεις να πληρώσω φόρους, να θυσιάσω τα όνειρά μου για να μην χρεοκοπήσει ο τραπεζίτης.
Και έλα σήμερα εσύ να με πείσεις ότι δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο!!!!!!!!
Και έλα εσύ σήμερα να με πείσεις να αυτοκτονήσω γιατί δεν μπορώ να κρατήσω καθαρό οικονομικό μέτωπο!!!!!!!!!!!!!!
Και έλα να με ρωτήσεις αν  καταλαβαίνω  το χρηματοπιστωτικό και την σημαντικότητά του και θα σου πω όχι δεν το καταλαβαίνω γιατί είναι  άχρηστη η γλώσσα σας και είναι  αχρείαστοι για την επιβίωσή μου οι νόμοι σας.
Και ξέρεις γιατί δεν τους καταλαβαίνω; γιατί έμαθα να μιλώ την γλώσσα της ψυχής και αυτήν την γλώσσα εσείς θέλετε να την σκοτώσετε !!!!!!!
Ξέρω πως σε μία χώρα όπου η παραφροσύνη της επόμενης σωτήριας δόσης γίνετε λογική, το να μιλάς για ψυχή είναι τρέλα και  εγώ δηλώνω τρελός!!!!!

Δηλώνω τρελός και δεν ελπίζω σε τίποτα, έτσι όπως έλεγε ο Μέγας Νικόλας !!!!!!!

Δηλώνω ΕΛΛΗΝΑΣ και δεν πληρώνω καμία τρόικα …..

Δεν τους φοβάμαι γιατί είναι αόρατοι και ψεύτικοι και γω φοβάμαι μόνο την ιδέα του φόβου.......

Άκης κουστουλίδης



Υ.Γ. αν γίνει σήμερα δημοψήφισμα για το νόμισμα λέτε να κερδίσει η δραχμή;
λέω θα κερδίσει το ευρώ …....

οπότε μην ψάχνετε γιατί φτάσαμε ως εδώ ..άρε mega μπαγάσα …...........

Για το τρίτο και τέταρτο μέρος ΕΔΩ και ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html