Βρισκόμαστε μέσα στον Αύγουστο αγαπητοί φίλοι όπου δεν σφίγγουν απλώς οι ζέστες, αλλά βρίσκονται και στα ντουζένια τους όλες οι θρησκευτικές πανήγυρεις ανα την επαρχία, γεγονός που σημαίνει ότι έχουν την τιμητική τους όχι μόνο οι
λαχειοφόρες αγορές που κληρώνουν φέτα, αλλά και τα προσκυνήματα παντώς τύπου.
λαχειοφόρες αγορές που κληρώνουν φέτα, αλλά και τα προσκυνήματα παντώς τύπου.
Μετά από θαυματουργά βραστά κάστανα, ιερές παντόφλες, θαυματουργές πέτρες air condition, ιερά γυαλιά οράσεως και άλλα τέτοια ωραία και εξόχως πνευματικά πράγματα, έρχεται τώρα η εικόνα η οποία χτυπάει όποιον γουστάρει ανήμερα στη γιορτή της, δηλαδή στις 6 Αυγούστου που είναι της Μεταμορφόσεως.
Συγκεκριμένα, στην Ιερά Μονή της Μεταμορφόσεως του Σωτήρος των Νικητών Καβάλας η οποία είναι «ένα ακόμη ταπεινό εργαστήρι της προσευχής, μια πραγματική όαση μέσα στη σημερινή υλόπνικτη εποχή μας» υπάρχει η εικόνα της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος Χριστού, η οποία σύμφωνα με τους κληρικούς αλλά και τους πιστούς, ρίχνει ένα χέρι ξύλο στο ποίμνιο.
Όπως διαβάζουμε στο ekklesia online:
Σε ώρες απροσδιόριστες και κυρίως κατά την πανήγυρή της, όταν οι χιλιάδες πιστοί την μεταφέρουν με ευλάβεια και σεβασμό κατά τη διάρκεια της λιτανείας της ή την κρατούν στα χέρια τους κατά την ακολουθία του Αγιασμού» και της «Παρακλήσεως», τότε η εικόνα παρουσιάζει θαυμαστά κινητικά σημεία «χτυπάει», όπως λένε οι Χριστιανοί.
Πάνω στο χάη κέφι, εκεί δηλαδή που η ιερή εικόνα γιορτάζει, θα ρίξει και κανα-δύο χτυπήματα στους πιστούς, οι οποίοι πάνω στη θρησκευτική ζοχάδα τους σίγουρα δεν παρεξηγούν. Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύουμε ότι απλά πρόκειται για κάμποσους τύπους και τύπισσες οι οποίοι ξαπλώνουν σε ένα χώρο που μοιάζει με kick boxing ring για σκάκι όπου παίρνουν ένα βαρύ ξύλινο τελάρο και με αυτό βαράνε το κεφάλι τους ελπίζοντας σε εξιλέωση ή σε κάποια καλή σοδειά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html