Πάλι επέτειος της εξέγερσης των φοιτητών του πολυτεχνείου και πάλι όλοι στρώθηκαν στη δουλειά.
Υπάρχουν ανάμεσα στους αρθρογράφους όλα τα είδη πένας.
Διαλέγεις και παίρνεις.
Το τί θα πιστέψεις είναι θέμα που ο καθένας το αντιμετωπίζει ανάλογα της παιδείας του και του ήθους του.
Σε γενικές γραμμές υπάρχουν, απ' τη μια μεριά, οι απονήρευτοι - αχρωμάτιστοι και αντικειμενικοί ερευνητές και αρθρογράφοι και από την άλλη ... οι "άλλοι".
'Οπως είναι φυσικό, οι "άλλοι" δεν είναι άλλοι από τους πονηρούς - χρωματισμένους και φανατικούς (ίσως και
πληρωμένους) παπαγάλους.
Αυτή η κατηγορία των "άλλων" θα πρέπει να ερευνηθεί και να ερμηνευθεί μπας και μάθουμε να διακρίνουμε την ήρα από το στάρι.
Προσωπική μου άποψη και πόρισμα, είναι πως κάποιος ίσως να έχει συμφέροντα (πχ πληρώνεται ή έχει υλικά οφέλη από κάπου) για εσκεμμένη παραποίηση της αλήθειας. Υπάρχει και η μερίδα των ηλιθίων
που απλά δεν έχει αρκετά εγκεφαλικά κύταρα για να κατανοήσει το εμφανές ή που κι αν ακόμα το ερευνήσει πάλι σε βλακ'ωδες συμπάρεσμα θα καταλήξει. Είναι ίσως η πλειοψηφία δότι τους συναντούμε καθημερινά γύρω μας και είναι χιλιάδες. Είναι αυτοί που μπορεί να σου ρίξουν σφαλιάρα επειδή τους έθιξες την "ομαδάρα" τους. Είναι αυτοί που θα ενημερωθούν από εκατό καθηγητές ιστορίας πως το "κρυφό σχολειό" είναι μύθος αλλά που τελικά θα πιστέψουν τον Μήτσο στο καφενείο πως οι παπάδες κάναν την επανάσταση και την παλινόρθωση του γένους.
Για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα ας δουν την σχετική έρευνα του Βαξεβάνη
""
αλλά μετά σκέφτηκα να ερευνήσω το "ποιόν" του δήθεν αντικειμενικού και φιλαλήθη αρθρογράφου και πού λέτε πως έπεσα? Σε ύμνους για τα χρυσαύγουλα.
Διότι, η σοφή παροιμία λέει ""θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει""
( ή το άλλο, για την απαγόρευση τελετής της ΧΑ)
Ἀπό πότε μωρέ ἀπαγορεύεται τό ἐλευθέρως «θρησκεύεσθαι»;
Υπάρχουν ανάμεσα στους αρθρογράφους όλα τα είδη πένας.
Διαλέγεις και παίρνεις.
Το τί θα πιστέψεις είναι θέμα που ο καθένας το αντιμετωπίζει ανάλογα της παιδείας του και του ήθους του.
Σε γενικές γραμμές υπάρχουν, απ' τη μια μεριά, οι απονήρευτοι - αχρωμάτιστοι και αντικειμενικοί ερευνητές και αρθρογράφοι και από την άλλη ... οι "άλλοι".
'Οπως είναι φυσικό, οι "άλλοι" δεν είναι άλλοι από τους πονηρούς - χρωματισμένους και φανατικούς (ίσως και
πληρωμένους) παπαγάλους.
Αυτή η κατηγορία των "άλλων" θα πρέπει να ερευνηθεί και να ερμηνευθεί μπας και μάθουμε να διακρίνουμε την ήρα από το στάρι.
Προσωπική μου άποψη και πόρισμα, είναι πως κάποιος ίσως να έχει συμφέροντα (πχ πληρώνεται ή έχει υλικά οφέλη από κάπου) για εσκεμμένη παραποίηση της αλήθειας. Υπάρχει και η μερίδα των ηλιθίων
που απλά δεν έχει αρκετά εγκεφαλικά κύταρα για να κατανοήσει το εμφανές ή που κι αν ακόμα το ερευνήσει πάλι σε βλακ'ωδες συμπάρεσμα θα καταλήξει. Είναι ίσως η πλειοψηφία δότι τους συναντούμε καθημερινά γύρω μας και είναι χιλιάδες. Είναι αυτοί που μπορεί να σου ρίξουν σφαλιάρα επειδή τους έθιξες την "ομαδάρα" τους. Είναι αυτοί που θα ενημερωθούν από εκατό καθηγητές ιστορίας πως το "κρυφό σχολειό" είναι μύθος αλλά που τελικά θα πιστέψουν τον Μήτσο στο καφενείο πως οι παπάδες κάναν την επανάσταση και την παλινόρθωση του γένους.
Για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα ας δουν την σχετική έρευνα του Βαξεβάνη
""
Τις μέρες που διανύουμε επισκέφθηκα κάποια ιστολόγια με θέμα το πολυτεχνείο.
Τις μεγαλύτερες μπούρδες τις
γράφουνε οι ΚΚΕδες και οι νεοναζί. Ο λόγος απλός: η πραγματική ιστορία
και ιστορικό της εξέγερσης τους πληγώνει και τους λερώνει το
"δημοκρατικό" προφίλ τους.
Επιβεβαιώνουν κοι οι δύο (Κνίτες
και νεοναζί) πως δικαίως "ανήκουν" σε παρατάξεις με φανατισμό και άδειο
ιδεολογικό υπόβαθρο και ιστορική συνέπεια.
Οι μεν Κνίτες, ενώ παραλίγο να
ακυρώσουν την εξέγερση με τα περι "350 προβοκατόρων" έρχονται σήμερα να
βγουν και υπερασπιστές ή ακόμα και πρωτοστάτες της εξέγερσης (!!!).
Δείγμα γραφής Σταλινικού βρήκα εδώ:
Η ΚΝΕ, η Πανσπουδαστική Νο 8 και η αξία του αντιδικτατορικού αγώνα
... δηλαδή, αντί να πούνε "ρε τί μαλακία κάναμε τότε , σχωρνάτε μας παιδιά" πάνε να μας κάνουν το άσπρο μαύρο και επιπλέον μονοπολούν με τα τραπεζάκια τους τον χώρο του πολυτεχνείου τη μέρα μνήμης της εξέγερσης. Σταλινικοί εργατοπατέρες και αναίσχυντοι κονδυλογράφοι.
Άντε μου στο διάολο κι ακόμα παραπέρα ζωντόβολα
Έχουμε και τα ΟΥΓΚανα, τους ελληναράδες που με τη σειρά τους, όχι με τον μανδύα του αλάθητου εργατοπατέρα αλλά με τη μάσκα του αγνού και αντικειμενικού δημοκράτη πατριώτη (φάμησέ τα δηλαδή) μας κάνουν μαθήματα ιστορίας.
και από κάποιον (κάποια?) νεοναζί ονόματι "Φιλονόη."
... δηλαδή, αντί να πούνε "ρε τί μαλακία κάναμε τότε , σχωρνάτε μας παιδιά" πάνε να μας κάνουν το άσπρο μαύρο και επιπλέον μονοπολούν με τα τραπεζάκια τους τον χώρο του πολυτεχνείου τη μέρα μνήμης της εξέγερσης. Σταλινικοί εργατοπατέρες και αναίσχυντοι κονδυλογράφοι.
Άντε μου στο διάολο κι ακόμα παραπέρα ζωντόβολα
Έχουμε και τα ΟΥΓΚανα, τους ελληναράδες που με τη σειρά τους, όχι με τον μανδύα του αλάθητου εργατοπατέρα αλλά με τη μάσκα του αγνού και αντικειμενικού δημοκράτη πατριώτη (φάμησέ τα δηλαδή) μας κάνουν μαθήματα ιστορίας.
και από κάποιον (κάποια?) νεοναζί ονόματι "Φιλονόη."
Ἀλήθειες καὶ ψέμματα γιὰ τοὺς νεκροὺς τοῦ Πολυτεχνείου.
αλλά μετά σκέφτηκα να ερευνήσω το "ποιόν" του δήθεν αντικειμενικού και φιλαλήθη αρθρογράφου και πού λέτε πως έπεσα? Σε ύμνους για τα χρυσαύγουλα.
Διότι, η σοφή παροιμία λέει ""θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει""
Ποιό ψέμμα εἶπε ὁ Κασιδιάρης;
( ή το άλλο, για την απαγόρευση τελετής της ΧΑ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html