Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΕΦΑΓΕ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΛΗΚΤΟΣ IRON MIKE !!!!!

ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΕΦΑΓΕ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΛΗΚΤΟΣ  IRON MIKE !!!!!




ΝΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΔΟΣΕ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΙ  ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ!!!
Ο ΟΛΛΑΝΔΟΣ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΡΟΜΠΑ!!!!
Σχεδόν στο φινάλε του πρώτου γύρου έδωσε χτύπημα νοκ-ντάουν στον Έλληνα πρωταθλητή και το χειρότερο, του προκάλεσε σκίσιμο στο δεξί μάτι. Μολονότι κατάφερε να βγάλει και τον δεύτερο γύρο, από τη μία το γεγονός ότι ήταν πιο επιφυλακτικός για να μην μεγαλώσει το σκίσιμο κι από την άλλη η πίεση που του άσκησε ο αντίπαλός του δεν του επέτρεψαν να εμφανιστεί ανταγωνιστικός και με το ξεκίνημα του τρίτου γύρου το παιχνίδι διακόπηκε.

Αk: Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΩΣ ΚΑΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΚΟΠΗΜΕΝΟΣ ΡΩΜΙΟΣ ΠΡΟΔΟΣΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ !!! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ  ΕΤΣΙ  !! ΑΙΜΟΡΑΓΟΥΣΕ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ !!! ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ,,ΑΛΛΑ, Ο ΜΑΝΑΤΖΕΡ  ΕΒΛΕΠΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΑΛΛΟΝ!!! ΝΤΟΠΗ ΤΟΥΣ ,ΕΚΑΨΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΑΠΟΨΕ !!!

20 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΛΗΚΤΟΣ???
    Αν πριν τον αγώνα έκανε μια δέηση στον Δία ή στον Απόλλωνα , θα ήταν ένα άξιος απόγονος του Λεωνίδα και του Μ.Αλεξάνδρου?
    Επειδή εσύ και καλά πιστεύεις στους 12 Θεους του Ολύμπου είσαι ''καθαρός'' Έλληνας και εμείς είμαστε Χριστιανοεβραίοι?
    Εσύ καλά καλά δεν ξέρεις να γράφεις Ελληνικά-πόσο μάλλον Αρχαία Ελληνικά- και το παίζεις Σπαρτιάτης?
    Πήγαινε εσύ να παλέψεις και να μας κάνεις μαθήματα πως κερδίζουν ΟΛΟΥΣ τους αγώνες.
    Άν θες να ξέρεις στους Αρχαίους Αγώνες (Ολυμπιακούς αλλα και σε άλλους) το θέμα ήταν να κερδίσεις με την αξια σου και οτι συναγωνίστηκες.
    Ξέρεις τί άλλο έλεγαν….???
    Η ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την αμαθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΟΠΛΗΚΤΟΣ ΑΦΟΥ ΣΤΑΥΡΟΚΟΠΙΕΤΕ ΣΑΝ ΚΥΡΑ ΚΑΤΗΝΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΡΕΕΕΕ!!! ΛΕΣ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ?? ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ!!!!! ΜΗΝ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ! ΟΧΙ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΑΙΜΑ, ΕΙΣΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΡΩΜΙΟΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΣΙΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΣΑΣ!!!!! ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΠΕΤΑΣ ΑΥΤΟ:Άν θες να ξέρεις στους Αρχαίους Αγώνες (Ολυμπιακούς αλλα και σε άλλους) το θέμα ήταν να κερδίσεις με την αξια σου και οτι συναγωνίστηκες.ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΑ??? ΕΝΑ ΣΚΙΣΙΜΑΤΑΚΙ ΕΙΧΕ ,,ΛΕΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΤΣΙ ??ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ,,,

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ / ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΑΣΥΝΗ ΜΟΥ !!!ΚΑΙ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ OFF SAIT,,ΜΟΡΦΕΑ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑΣ,,,,ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΧΤΕΙ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΟΥ,,,ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΛΑΒΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΕΣΒΗΣΕΣ ,,,ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΦΟ ΤΩΝ ΣΜΙΝΘΙΩΝ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσυ γιατι ζοριζεσαι Morpheas78 ????
    βγηκες να πραστησεις τον "εξυπνο" στον nektron444 για την ορθογραφια του???!!!
    το πανηλιθιο της μαρκαρετ, που σιγορα ψηφισες, το εχεις ακουσει?
    ΕΛΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΗΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, ΟΜΗΡΟ, ΑΙΣΧΥΛΟ, ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΚΛΠ,ΚΛΠ
    επισης στο γραφομενο σου "να παλεψεις"
    1ον γραφεται να παλαιψης! με αλφα ιωτα και ητα [παλαιστρα και ΟΧΙ παλεστρα]. μην βιασθης να πεταξης την κοτσανα σου για εψιλον ιωτα και παπαριες, διοτι δεν ομιλω για την βοθρογραμματικη του βοθροπασοκ-ΝΔ.
    2ον για ποιον λογον να παλαιψη ο nektron444???? ΔΕΝ ειναι πυγμαχος! ΕΣΥ μπορεις να δωσης διαλεξιν [για ο,τι θεμα θελεις] στην Ολλανδικη γλωσσα?? Δεν ειναι αδικο να διαγωνισθης με εμενα σε μια γλωσσα που δεν εμαθες? Ετσι και ο nektron444, ΓΙΑΤΙ να πυγμαχησει?

    οσο για το "ημιμαθεια" αστο, ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ, πατρικη συμβουλη ειναι.

    τελος, ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΕΡΘΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ [ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΗ ΚΑΙ Ο nektron444] ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΗΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ! ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΘΕΑΤΩΝ.
    τι λες για το σουηδικο επι του λοφου της ακροπολεως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ γιατι ζοριστηκες αν εγω είπα κατι στον nektron?
      Μηπως εσυ τον εμαθες να γραφει?
      Να φανταστω οτι εισαι πιο μεγαλος μου σε ηλικια (εγω γεννηθηκα 1978).
      Πιο πιθανο ειναι να εχεις ψηφισει εσυ το ΠΑΣΟΚ παρα εγω.
      Δεν θα σου κρυψω οτι τους ψηφισα μια φορα.
      Εσυ λεγε και καλα οτι δεν το εκανες ποτε.
      Το πως θες εσυ να γραφεται κατι μου ειναι αδιαφορο.
      Ετσι και αλλιως πολλα εχουν αλλαξει στην Ελληνικη Γλωσσα, οχι μονο τωρα οπως λες εσυ αλλα η γλωσσα του Ομηρου δεν ειναι ακριβως η ιδια με την γλωσσα του Αλεξανδρου και δεν μιλαμε και εμεις ακριβως οπως μιλουσαν τοτε.
      Μαλλον ο nektron ειναι πυγμαχος, οπως λεει. Εγω του ειπα να μας διδαξει πως δεν ειναι δυνατον να χασει ενας Ελληνας.
      Μαλλον θα ζητησω συγνωμη απο τον nektron για την ημιμαθεια.
      Σε εσενα ταιριαζει καλυτερα.
      ΥΓ. Φιλε αν εσυ γουσταρεις να δειξεις το οτι ξερεις απο γραμματικη ή οτι είσαι πιο καλος απο εμενα…μπραβο σου.

      Διαγραφή
  5. σε μερικες λεξεις "λειπουν γραμματα"
    οφειλεται σε προβλημα του πληκτρολογιου φυσικα.
    για να σου κοψω την χαρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύγε Συν Έλλην Αμφιτρύωνα !!!! Και ευχαριστώ!!! Βλέπεις που χτυπούν τα μιάσματα;!!!!δεν έχουν επιχειρήματα αλλά ,,, είναι για γέλια τα αγράμματα ,που μας το παίζουν καθηγητές ,χα χα !!!! Εύγε και πάλι δάσκαλε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού δεν είναι πυγμάχος ας μήν κρίνει τους πυγμάχους τόσο σκληρά?
    Μπορείτε να καταλάβετε την διαφορά μεταξύ αθλητισμού και πολέμου/μάχης εώς θανάτου?
    Εσύ δηλαδή ξέρεις οτι οι Αρχαίοι Έλληνες ΔΕΝ προσεύχονταν πρίν κάποιο αγώνα/μάχη?
    Τώρα το ότι με λές μίασμα επειδή διαφωνό σε αυτά που έγραψες τι θες να σου πώ?
    Μάλλον δεν είμουν μιασμα όταν διάβαζα και συμφωνούσα με άλλα αρθρα σου.
    Πού ακριβώς παριστάνω τον καθηγητή?? Μήπως με μπερδεύεις με τον Αμφιτρύων?
    Και στο κάτω κάτω αν θεωρείς ότι το να βάζεις διχόνιες μεταξύ των Ελλήνων για την θρησκεία είναι το σωστό, τι να πω?
    Δεν έχω δει κάποιον να μιλάει άσχημα για τους δικους σου 12 Θεούς( αν υποθέσω οτι εκεί πιστεύεις) , ΕΣΥ γιατί συνεχώς προκαλείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. διαφωνώ* για να μην χαρεί και ο καθηγητής μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπάρχει το «πας μη Έλλην βάρβαρος» αλλά υπάρχει και το :
    Δεν μ' ενδιαφέρει η καταγωγή των πολιτών ούτε η φυλή στην οποία γεννήθηκαν. Τους αντιμετωπίζω όλους με ένα κριτήριο : την Αρετή. Για μένα, καθε καλός ξένος είναι Έλληνας και κάθε κακός Έλληνας είναι χειρότερος από βάρβαρος. (Μέγας Αλέξανδρος το 334 π.χ.)"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μορφέα ρε αποκάλεσα μίασμα γιατί μου είπες για τα ορθογραφικά λάθη!!! Όχι επειδή έχεις άλλη άποψη περί του δοσμένου αγώνα!!! Γιατί γράφετε τα δικά σας ; Επίσης δεν θέλουμε τους Έλληνες αθλητές να προσκυνούν κανέναν θεό ,και να πιστεύουν στα χέρια τους και στο μυαλό τους .,δημιουργούμε διχόνοια;;;;και κάτι άλλο φίλε μου ,,είμαι πυγμαχως και έχω κάνει τους γύρους μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα πες το ρε φιλε. Αν σου πω οτι κανεις κατι λαθος ….= ειμαι μιασμα. Φοβερη λογικη, ευγε.
      Πια δικα μας γραφουμε??? Βλεπεις καποιον αλλο εκτος απο εμενα?
      Συμφωνω οτι πρεπει να πιστευουμε στα χερια μας και το μυαλο μας ..αλλα…δεν μπορουμε να το επιβαλουμε ΟΥΤΕ να προσβαλουμε αυτον που θελει να πιστευει στον Θεο ή να προσβαλουμε την θρησκεια του 95%(?) των Ελλήνων?
      Οταν το κανεις αυτο nektron προκαλεις διχονοια.
      Με τα περισοτερα αρθρα σου συμφωνω σε μεγαλο βαθμο, αλλα αυτο ειναι λαθος.
      Εγω δεν εχω κατσει ποτε να απαντησω σε διαφορα αρθρα.(μονο σε Σκοπιανους στο YouTube εχω κατσει να απαντησω) , αλλα αυτο το αρθρο ειναι προσβλητικο .

      Διαγραφή
  11. Ρε φίλε αγώνας είναι …δέν είναι πόλεμος.Επίσσης αν ο Ζαμπίδης ή ο κάθε άλλος αθλητής θέλει να κάνει τον σταυρό του γιατί είναι χριστιανός ορθόδοξος ή αν είναι μουσουλμάνος ή κάτι άλλο…ποιοι είμαστε εμείς να τους κρίνουμε?
    Νομίζω πως είσαι λίγο κατά του χριστιανισμου? Αν κανω λάθος συγνώμη.
    Άλλο προσκυνώ και άλλο πιστεύω.
    Κατα την άποψη μου (επίτηδες ή κατα λάθος) σαν να προσπαθείς να ''μειώσεις'' τον Χριστιανισμό.
    Ο Ζαμπίδης είναι ο καλύτερος Έλληνας μαχητής στο Κ1 και ΔΕΝ του αξίζουν τετοιοι χαρακτηρισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΟΥ ΙΔΟΥΜΑΙΟ ,,ΤΟ ΞΑΝΑΒΓΑΖΩ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΕΣ ??ΓΙΑΤΙ?? ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΤΑΝΤΑ ΒΡΕ ΚΟΤΑ?ΙΔΟΥ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΙΔΟΥΜΑΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΑΡΑΒΟΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΞΙΦΙΑ : Και μόνο που ασχολείστε με το πιστεύω αυτού του ανθρώπου και όχι την αθλητική του υπόσταση και προσπάθεια, με συγχωρείται αλλά ούτε Έλληνες είστε αλλά ούτε πρόκειται να γίνετε ποτέ!!! Έλληνας σημαίνει ψυχή!!! Και το πώς την εκπέμπει ο καθένας την ψυχή του είναι δικαίωμά του!!! Αυτός ο άντρας το εκπέμπει και το μεταδίδει αγωνιζόμενος, εσείς τι κάνετε; Σε ποιο καναπέ κουράζεστε να κάνετε μόνο κριτική γιατί ντρέπεστε να δείτε και να κρίνετε εσάς τους ίδιους… τους κορυφαίους εαυτούς σας!!! Ρέ άντε από εδώ τσουτσούνια!! Έ! Τσουτσούνια!!!
      ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΛΟΙΠΟΝ "ΕΛΛΗΝΟΜΑΙΜΟΥ" ΠΩΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΥΓΜΑΧΟΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΤΕΤΟΙΩΝ ΑΓΩΝΩΝ!!!!ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΩΣ ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΕΜΠΡΟΣ ΣΟΥ!! Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ !!ΕΓΩ ΩΣ ΠΥΓΜΑΧΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟ ΣΤΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ZAMPIDHS ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ,,,,ΤΟΝ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑ!!!! ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΞΙΦΙΑ,, ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ,ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ,,ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΛΕΞ

      Διαγραφή
  13. Το οτι ΔΕΝ πρεπει να "βγαζουμε τα ματια μας μεταξυ μας" ειναι καλο.
    Ο,τι και να γινει η Ελλας ΔΕΝ αντεχει αλλες απωλειες.
    παντως Morpheas7816 στον σχολιο σου>> Δεκεμβρίου 2012 3:34 π.μ. τα εκανες τα γραμματικα λαθακια σου!
    ΔΕΝ παριστανω τον εξυπνο αλλα ο υπαινιγμος για τα ορθογραφικα του Νεκτρον444 μου φανηκε αδικος.

    επισης Morpheas7816, μονος σου δεχθηκες οτι""" Εσύ δηλαδή ξέρεις οτι οι Αρχαίοι Έλληνες ΔΕΝ προσεύχονταν πρίν κάποιο αγώνα/μάχη?""" ΕΙΠΕΣ ΠΡΙΝ, οχι να κυλιεται στον αγωνιστικο χωρο. ΠΡΙΝ στο σπιτι του ας κανει ο,τι θελει...

    ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ θεος που εχουν αισθανθει ολοι οι ανθρωποι του πλανητου ειναι ο θεος Ερως. Αυτος ο φτερωτος αθωος και πανεμορφος Ελλην θεος. ακομη και οι μεσαιωνικοι ισλαμιστες με Αυτον πορευονται.
    και για να κλεισω..
    ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΕΡΡΑΡΙ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, ΟΙ "ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ ΤΥΠΟΙ" ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΦΕΡΡΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΛ. μηπως με θεωρουν εμενα και τον καθε Ελληνα ΒΛΑΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  14. Το οτι ήσουν πυγμαχος πριν απο καποια χρονια (για μικρο διαστημα φανταζομαι και χωρις ιδιαιτερη επιτυχια?) δεν σημαινει οτι ξερεις κατι για το επιπεδο που ειναι ο Ζαμπιδης. Ειναι σαν να λεω εγω που επαιζα μπασκετ οτι ξερω τι γινεται στο NBA. Επισης δεν με ενδιαφερει το τι νομιζεις - αν ειναι πουλημενο ή οχι, δεν μπορουμε να το ξερουμε στα σιγουρα ετσι και αλλιως.
    Το θεμα ειναι πως εκμεταλευτηκες την ηττα του Ελληνα πρωταθλητη για να βγαλεις το δηλητηριο για τον Χριστιανισμο.
    Πριν πεις κατι απλα σκεψου οτι εγω δεν ειμαι και ο πιο πιστος Χριστιανος. Απλα βλεπω αυτο που κανεις σιγα σιγα και δεν ειναι σωστο. Και αν εχεις καποιο προβλημα με την Εκκλησια σκεψου…άλλο θρησκεια άλλο εκκλησια.
    Επισης Amfitryon δεν με ενδιαφερει αν εκανα λαθη. Η διαφορα μας είναι οτι εγω δεν το παιζω ειδικος σε κατι.Εσεις το κανετε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 0 νεκτρον ειναι κάτοικος ρόδου; ποιός είναι ; έχει όνομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι κάτοικος Ρόδου είναι!! Θέλεις να του Σω τίποτα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απλά θέλω να μάθω ποιος είναι. Είναι κακό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html