Υπαρχουν καποιοι σημερα που ειτε λογω της αμαθειας τους και της προπαγανδας που προαγει η κοινωνικη δομη ειτε λογω της βγδελυροτητας του νου τους παραφραζουν την ενοια των λογων του Σωκρατη. Θελω λοιπον να το δουμε αυτο για του λογου το
αληθες.
Η αναφορα ειναι απο τον Πλουταρχο στο εργο του ''Περι φυγης'' στο οποιο στο 600F λεει το εξης «Ό άνθρωπος, όπως λέει ο Πλάτων, «δεν είναι φυτό της γης» ούτε ακίνητο «άλλα ουράνιο», οπού σαν άλλη ρίζα ή κεφαλή κρατάει το σώμα όρθιο, στραμμένο προς τον ουρανό. Επομένως εύστοχα είπε ό Ηρακλής:»"Αργείος ή Θηβαίος, αφού δεν καυχιέμαι ότι ανήκω σε μία πόλη· όλα τα οχυρά των Ελλήνων είναι για μένα πατρίδα».
«Ο Σωκράτης το είπε ακόμα πιο εύστοχα, λέγοντας πως δεν είναι Αθηναίος ούτε Έλληνας πολίτης, αλλά πολίτης του κόσμου».
προφανως λοιπον δεν μιλαμε για διεθνισμο ουτε για αντιεθνικη σκεψη ουτε λεει πως ο σωκρατης θεωρουσε πως δεν υπαρχει φυλετικη διαφορετικοτητα και ολοι ειμαστε ενα οπως οι σημερινοι το παρουσιαζουν λογω αδυναμιας ελεγχου της κατηχησης που δεχονται και λογω ελειψης της κριτικης σκεψης
Μιλα λοιπον για φυτα (η παρωμοιωση ειναι κοινη μεταξυ των μυστων )ουρανια δηλαδη μας λεει πως ο ανθρωπος ειναι ουρανια σπορα (ουρανια ειναι η ψυχη ο νους οταν ειναι υγιης και η φυση του, αυτη η ενοια εχει να κανει με την ιεροτητα και το διευκρινιζω για να μην παμε σε αλλες εξωγιηνες υβρεις )
Ο δευτερος λογος μιλα για τον Ηρακλη ο οποιος λεει Θηβαιος η Αργειος δεν εχει σημασια γιατι δεν ανοικει σε καμια πολη-κρατος αλλα ολα τα οχυρα των ελληνων ειναι για κεινον πατριδα εδω ο σωφρων καταλαβαινει πως πατρις ειναι το γενος το ελληνικον και η καταγωγη του και οχι η τοπικιστικη διαθεση που το διαχωριζει τις πολεις κρατη(το εθνος και την φυλη) και αυτο διοτι το ελληνικο γενος ειναι ουρανιο οπως λεει και στην παραπανω αναφορα ο Πλατων και οχι επιδη ειναι διεθνιστης οπως καποιοι αρωστοι καταλαβαινουν
Επισης ο σωκρατης οταν λεει παρακατω πως ειναι πολιτης του κοσμου ενοει τον κοσμο με την πυθαγορεια ενοια που σημαινει ολα τα συμπαντα (κοσμος ειναι οτι υπαρχει που κοσμει με την ιεροτητα του τον εαυτο του) και προφανως δεν σημαινει αυτο πως το φυλο των ελληνων εξωμοιωνεται με τα φυλο των βαρβαρων αλλα πως εδω μιλαμε για μυητικη κατασταση συνειδητοτητας και εθνοφυλετικης δοξας υπερηφανειας και συνειδησης .Προφανως και ο μυστης ανοικει στον κοσμο και οχι στην πολη-κρατος αλλα οχι τον κοσμο των ανθρωπων(διεθνησμος) αλλα τον κοσμο των θεων.
Προφανως λοιπον δεν μιλαμε για διεθνισμο ουτε για αντιεθνικη σκεψη ουτε λεει πως ο σωκρατης θεωρουσε πως δεν υπαρχει φυλετικη διαφορετικοτητα και ολοι ειμαστε ενα οπως οι σημερινοι το παρουσιαζουν λογω αδυναμιας ελεγχου της κατηχησης που δεχονται και λογω ελειψης της κριτικης σκεψης λειδωροντας αυτους και το Ελληνικο γενος
Εμεις λοιπον σημερα που δεν μπορουμε να το νοησουμε ορθα αυτο ας αφησουμε τα ενδοτερα της ελληνικης σκεψης και ας προσπαθησουμε να νοησουμε τα απλα της ελληνικης θρησκειας και του ελληνισμου και πως αυτα τα απλα συνδεονται με την δοξα της φυλης και να σταματησουμε να κομπαζουμε αφρονως και να μεταστρεφουμε λογια μεγαλων ανδρων λειδωροντας αυτους και το Ελληνικο γενος
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html