«Η Ελλάδα έχει κάνει γενοκτονία και ολοκαύτωμα εναντίον των Αλβανοτσάμηδων μετά τη συνθήκη της Λωζάννης» είναι ο τίτλος της αλβανικής ιστοσελίδας που έχει έδρα στην Τουρκία, και στόχος της είναι η ποδηγέτηση του μουσουλμανικού στοιχείου στα Βαλκάνια.
Όλο και περισσότερα στοιχεία προκύπτουν ότι πίσω απ’ την έγερση του ανεδαφικού -και επί ψευδούς βάσης με τη χάλκευση στοιχείων και κυρίως προπαγάνδας- του ζητήματος των μουσουλμανικών πληθυσμών στη Θεσπρωτία, είναι η ,,Τουρκία.
Ήδη με την πτώση του κομμουνισμού διαβλέποντας τις άριστες και ογκώδεις σχέσεις που θα αναπτύσσονταν μεταξύ Ελλάδας και Αλβανίας θέλησαν να συγκροτήσουν ανάχωμα ώστε να επηρεάζουν την κοινή γνώμη.
Τόσο η εσπευσμένη ίδρυση συλλόγου Τσαμουριά όσο και η ενθάρρυνση των πολιτικών ηγεσιών της Αλβανίας να θέσουν άρον – άρον τέτοιο ζήτημα ενώ είχαν ανάγκη την Ελλάδα για να βγει η χώρα απ’ την ανθρωπιστική κρίση και να ξεπεραστεί η επισιτιστική ανεπάρκεια, είναι έργο των διπλωματικών και όχι μόνο υπηρεσιών της Τουρκίας.
Τα τελευταία χρόνια με τις επιλογές Ερντογάν να αναμειγνύεται όλο και πιο πολύ στη Βαλκανική και να ποδηγετεί τους μουσουλμανικούς πληθυσμούς στην περιοχή τα πράγμα έχουν γίνει ακόμη πιο απροκάλυπτα και λαμβάνουν όλο και πιο επιθετικό ανθελληνικό χαρακτήρα.
Είναι πολλές οι αποδείξεις ότι η αποθράσυνση του Ιντρίζι και των συν αυτώ δεν πηγάζει στα Τίρανα.
Πρόσφατη ωστόσο συνέντευξη Τούρκου «καθηγητή» διεθνών σχέσεων στην ιστοσελίδα «BESATIME” δείχνει ακόμη καλύτερα τη βαρύτητα που επιδιώκουν να προσδώσουν στο ανύπαρκτο θέμα οι τουρκικές υπηρεσίες. Το συγκεκριμένο πορτάλ έχει έδρα την Τουρκία και ελέγχεται από τους μηχανισμούς Ερντογάν προκειμένου να περνάει τη δική του γραμμή προς αλβανόφωνους πληθυσμούς. Διατείνεται ότι αναφέρεται σε αλβανούς στην Τουρκία αλλά άλλους στόχους επιδιώκει.
Φωτό με φράση από τη συνέντευξη: «Η περίοδος εφαρμογής και παρατήρησης της Συνθήκης Ειρήνης της Λωζάνης είναι γραμμένη στο άρθρο 44, και ότι ήταν υπό την αιγίδα του ΟΗΕ και ως εκ τούτου η σιωπή του ΟΗΕ εδώ και 75 χρόνια είναι πολύ ανησυχητική για μένα», λέει ο «καθηγητής» που όφειλε να γνωρίζει ότι ο ΟΗΕ ιδρύθηκε στις 24 Οκτωβρίου του 1945, ενώ η Συνθήκη της Λωζάνης υπογράφηκε 22 χρόνια πριν από τον …ΟΗΕ, εκτός εάν εννοεί την Κοινωνία των Εθνών που ιδρύθηκε το 1919…
Στο BesaTime” μίλησε λοιπόν ο Abdullah Sencer Gozubenli (Αμπντουλάχ Σενσέρ Γκεζυμπενλί) που διατείνεται ότι διευθύνει συγκεκριμένο τομέα τουρκικού «μη – κυβερνητικού» δικτύου με το βαρύγδουπο τίτλο «Ένωση για Δημοκρατικές Πρωτοβουλίες» που εδρεύει στο Γκόστιβαρ της πΓΔΜ και αποτελεί η πόλη αυτή ένα απ’ τα κέντρα του σκληροπυρηνικού βαλκανικού Ισλάμ.
Ο κ. Γκεζυμπενλί βρέθηκε πρόσφατα στη Νομική Σχολή του Tirana Business University και ανέπτυξε το θέμα «Τα δικαιώματα των Αλβανών της Τσαμουριάς στο πλαίσιο του Συμφώνου Ειρήνης της Λοζάνης».
Στη συνέχεια παραχώρησε τη συνέντευξη που προαναφέραμε και κάνει περίληψη του θέματος που στην ουσία αποτελεί το νέο στοιχείο που οι μηχανισμοί Ερντογάν θέλουν να προσδώσουν στο ψευτοζήτημα.
Έτσι το πράγμα παίρνει καινούργιες διαστάσεις όχι απλά σε ότι αφορά την αντοχή που θα επιχειρήσουν ώστε να το συντηρήσουν στην ατζέντα αλλά και ότι θα του προσθέσουν νέα επιθετικά στοιχεία και σταδιακή διαβάθμιση των αξιώσεων. Έχει προφανώς το όλο εγχείρημα ένα βασικό μειονέκτημα ότι δεν πατάει ούτε στην ιστορική αλήθεια άλλο τόσο λιγότερο δεν πατάει σε πραγματικότητες.
Η Τουρκία προφανώς ευρισκόμενη με την πλάτη στον τοίχο για τις επανειλημμένες και βάναυσες παραβιάσεις του συγκεκριμένου Συμφώνου που επικαλείται εις βάρος των Ελληνικών πληθυσμών στην Κωνσταντινούπολη, την Ίμβρο και την Τένεδο θέλει ανάγοντας παρεξηγήσεις τοπικών πληθυσμών σε μια μικρή περιοχή και υπό συνθήκες πολέμου σε «γενοκτονία και ολοκαύτωμα» να βρει την ανάλογη συμμετρία παραβίασης.
Έτσι ο κ. Γκεζύμπενλί μας δείχνει την αλχημεία του. Εφόσον λέει όλοι οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί έπρεπε με βάση του Συμφώνου αυτού να ανταλλαχθούν εκτός Δυτικής Θράκης άρα όλοι τελούσαν υπό την προστασία της Τουρκίας.
Εφόσον το Σύμφωνο Ειρήνης της Λωζάνης επεκτείνει τις συνέπειες τους ως προς τους πληθυσμούς που θα έμεναν στην Ελλάδα και οι 3 000 περίπου οικογένειες μουσουλμάνων στη Θεσπρωτία (παίζει ένα παιχνίδι και μια φορά μιλάει για 3000 οικογένειες και μετά τα άτομα τα συγχέει και μιλά για 18 000 και κάτι οικογένειες) εξαιρέθηκαν απ’ την ανταλλαγή άρα αυτές αυτομάτως βρέθηκαν υπό την πρόνοια του συγκεκριμένου Συμφώνου της Λωζάνης και άρα υπό την εγγύηση της Τουρκίας.
Στην ερώτηση τι σήμερα μπορεί να γίνει για το θέμα καθώς η Ελλάδα είναι μέλος της ΕΕ ο Γκεζύμπενλί απαντάει:
« Η ΕΕ για τα δικαιώματα των τσάμηδων Αλβανών θα πρέπει ν αναλάβει σοβαρά βήματα, εγώ καλώ την ΕΕ ώστε να είναι εξίσου τολμηρή όσο και την προηγούμενη χρονιά εμφανίστηκε ο Επίτροπος Γιοχάνες Χαν όταν δήλωνε ότι «το Τσάμικο ζήτημα είναι ένα πρόβλημα το οποίο πρέπει/αναμένεται να επιλυθεί ανάμεσα στις δύο χώρες».
Και σε επόμενη ερώτηση η άποψη του Κέντρου του Γκόστιβαρ βγάζει κεφάλι:
«… Η Ελλάδα νομίζει ότι «τα προβλήματα που έχει, μην τα θεωρώντας πρόβλημα» αποφεύγει την επίλυση τους. Επίσης θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι σύμφωνα με το Σύμφωνο της Λωζάνης και οι Αλβανοί Τσάμηδες είναι μια απ’ τις Μουσουλμανικές κοινότητες υπό την αιγίδα της Τουρκίας και γι αυτό, η απάντηση που η Ελλάδα λέει ότι «το Τσάμικο Ζήτημα δεν υπάρχει»σύμφωνα με το Σύμφωνο της Λωζάνης απευθύνεται στην Τουρκία και όχι στην Αλβανία…».
Και επιμένει ότι υπάρχει προοπτική συντήρησης του θέματος διότι σύμφωνα με την πλατφόρμα των υπηρεσιών του Ερντογάν «… «το Τσάμικο Ζήτημα» δεν είναι πολιτικό θέμα, αλλά αυτό αποτελεί γενοκτονία της Ελλάδας έναντι των αλβανών, είναι ολοκαύτωμα. Που σημαίνει αυτό ένα έθνος να υπάρξει ή να μην υπάρξει πια.
Γι αυτό η αλβανική πολιτεία και οι κυβερνήσεις της δεν πρέπει να παραβλέπουν το γεγονός αυτό.
Εκτός τούτο, η Αλβανία αναγνωρίζοντας τις μειονότητες, σύμφωνα με την αρχή της αμοιβαιότητας θα πρέπει να αξιώσει «Καθεστώς Αλβανικής μειονότητας στην Ελλάδα», και τούτο πρέπει να πράξει με ιδιαίτερη επισήμανση και υπογραμμίζοντας το έντονα…».
--
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html