Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΑ ΣΤΟ ΥΠΑΤΙΟ ΟΡΟΣ ΚΑΙ Η ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΗ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΟΥ!!


Αποτέλεσμα εικόνας για ΥΠΑΤΟΣ ΔΙΑΣ
Ο ναός του Διός στο Υπάτιο όρος!!Αυτά να τα βλέπουν κάποιοι που μας κατηγορούν για φανατισμό και ζητούν να σεβαστούμε τους Ναζωραίους!!Σε όλους τους Ελληνικούς ναούς έχουν κτίσει Εβραιοχριστιανικά μοναστήρια!!Δείτε και το βιντεο ομολογία της ΕβραιΟρθοδοξίας!!Δείτε το μετά το 2.48!!





altΣτο Υπάτιο όρος(στο χώρο όπου βρίσκεται η ιερά μονή Σαγματά) υπήρχε κατά την αρχαιότητα ο ναός του Υπάτου Διός,οπου στο εσωτερικό του υπήρχε το επιβλητικό άγαλμα του θεού. Οπως αναφέρεται σε αρχαία κείμενα ήταν τόσο μεγαλοπρεπής και τοσο μεγάλων διαστάσεων όπου γινόταν αντιληπτός απο πολύ μακριά,ενω για τους μυημένους εδω βρίσκονταν και οι περίφημες Ύψιστες πύλες. Ο Δίας Ύπατος είναι μια διαφορετική υπόσταση, από τον Δια Ολύμπιο. Είναι ο θεός του Ουρανού, των κορυφών, του βουνού. Είναι ο θεός ο οποίος είναι ψηλότερα από όλους τους άλλους και στην πραγματικότητα στην αντίληψη των αρχαίων είναι ο μοναδικός θεός. Είναι ο θεός παντοκράτωρ, είναι ο θεός ο οποίος χρησιμοποιεί ως αγγελιοφόρους του οι οποίοι μεταφέρουν τα μηνύματα από πάνω προς τα κάτω και αντιστρόφως, τους αετούς,γιαυτό και στα περισσότερα ιερά υπήρχαν αφιερώματα απο μαρμάρινους αετούς.Ξέρουμε πως οι Αρχαίοι απεικόνιζαν αυτόν τον Δία Ύπατο σαν ένα ένθρονο θεό. Επίσης στις πλαγιές του Υπάτιου όρους υπήρχε και η αρχαία βοιωτική πόλη ο Γλίσαντας (Γλίσας). Αναφέρεται από τον Όμηρο ως μία από τις Βοιωτικές πόλεις που πήραν μέρος στον Τρωικό πόλεμο. Ο Παυσανίας αναφέρει πως στον Γλίσαντα πραγματοποιήθηκε η μάχη ανάμεσα στους Επιγόνους(οι οποίοι ήταν οι απόγονοι των Αργείων στρατηγών που είχαν εκστρατεύσει κατά της Θήβας στην εκστρατεία που είναι γνωστή ως «Επτά επί Θήβας»),και την Θήβα. Την εποχή που επισκέφτηκε την πόλη ο Παυσανίας είχαν απομείνει από αυτή μόνο ερείπια.
alt

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html