Ο Αη Γιώργης αντικρύζων τον δράκον αρχικώς εφοβήθη
του Αναγνώστη Λασκαράτου
Χάρις στην Ορθόδοξη παράδοση και Αγιογραφία, γνωρίζουμε πως οι δράκοντες δεν εξαφανίστηκαν μαζί με τους δεινόσαυρους, αλλά συνέχισαν να εμφανίζονται (σπανίως είναι η
αλήθεια) και στους χριστιανικούς χρόνους. Επιστημονικώς εικάζεται (διδακτορικέ διατριβέ ηγουμένης οσίας Αιδοιολειχίας, Ιερομόναχου Αυνανίου, κλπ.) ότι επρόκειτο για δαίμονες ή για τον ίδιο το Διάβολο. Άλλωστε και ο ευσεβής προσκεκλημένος (19.2.2017) της Ιεράς Αρχιεπισκοπής στα εγκαίνια του ανακαινισμένου οίκου της παρθένας αγ. Φιλοθέης, συνιδιοκτήτης του πορνοξενοδοχείου New Dream και ποιητής, Νίκος Μιχαλολιάκος, στην «Εξομολόγηση ενός εθνικού» αναφέρει μεταξύ άλλων «Σιγή στο δάσος, παγερή οσμή εγκλήματος….ανθρωποθυσία Τραγόμορφος επρόβαλε … το σκότος ανατέλλει οι εξόριστοι … Εωσφόροι…Στο κέντρο της τεράστιας αιμάτινης κηλίδας, Στο βάθρο του βωμού, Τραγόμορφος, σατανικά υπέροχος..». Θεωρώ πως πρόκειται για σαφή επιστημονική και πολιτική μαρτυρία, ότι ο «Εξαποδώ», λαμβάνει μορφάς ζώων κλπ και εμφανίζεται στους ανθρώπους. Άλλωστε για την ύπαρξη δράκων στους μετά Χριστό χρόνους, μαρτυρεί και η επιστημονικώς εγκυρότατη ιστορική πηγή της Εικονογραφίας πολλών ακόμη Αγίων, με κυριότερους τους δρακοκυνηγούς αγίους Θεοδώρους (ο Στρατηλάτης και ο Τήρων-εικ.2) και τον άγιο Δονάτο που σκότωσε το δράκο της σπηλιάς του ποταμού Αχέροντα, στο Γλυκή της Παραμυθιάς. Συνέχεια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html