Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Τηλεμαιντανός Αδωνις: Ξέρω, είναι ελάττωμά μου που βγαίνω τόσο πολύ στην τηλεόραση [βίντεο]


Αδωνις: Ξέρω, είναι ελάττωμά μου που βγαίνω τόσο πολύ στην τηλεόραση [βίντεο]


Ο Άδωνις Γεωργιάδης μίλησε στον STAR και αναγνώρισε ως ελάττωμά του τις πολλές εμφανίσεις του στις
τηλεοπτικές εκπομπές.
«Το γεγονός ότι πολυεμφανίζομαι είναι κάτι που το αποδέχομαι ως αρνητικό από μόνος μου. Έχω περίπου 5-6 προσκλήσεις κάθε μέρα για να πάω σε κάποια εκπομπή. Τώρα προσπαθώ να βγαίνω 1-2 φορές την εβδομάδα. Προσπαθώ να το μειώσω» είπε, μεταξύ άλλων στην εκπομπή «Μεσημεριανή Μελέτη».


Πηγή: Αδωνις: Ξέρω, είναι ελάττωμά μου που βγαίνω τόσο πολύ στην τηλεόραση [βίντεο] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/91977#ixzz2LfeSuQ4b

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html