Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Η εξομολόγηση της Συκιάς (ΕύΓΕ, είναι και ΑΚΑΡΠΗΝ !!!)



Η αμαρτωλή συκιά διδάσκει το λόγο του Θεού -Έξοχον!!!
Η αμαρτωλή συκιά διδάσκει το λόγο του Θεού -Έξοχον!!!
Η εξομολόγηση της Συκιάς!!!
Τώρα που έρχεται το Πάσχα, πολλοί θαυμάζουν τις ωραίες ακολουθίες, άλλοι τρελαίνονται (όΧΙ ΜΗ!!!) με τα
πασχαλινά έθιμα, κι άλλοι προχωρούν αδιάφοροι.
Η δική μου καρδιά πληγωμένη από βαθύ πόνο από την τραγική απώλεια αγαπημένων προσώπων, περιμένει όρθια, κακοντυμένη και αχτένιστη, την εξέλιξη του Θείου Δράματος.
Ο πόνος είναι κοινός, η προδοσία γνωστή σε όλους (ΒΕΒΑίΩΣ!!!), τα μαρτύρια καθημερινή ζωή για τους πιο πολλούς.
Η Ανάσταση όμως είναι αυτό που πάντα επιθυμεί η ψυχή, και πιο πολύ η ελληνική ψυχή.
Για μένα η Ανάσταση είναι το θαύμα που περιμένω (ΔΕΝ ΕίΝΑΙ ΡΟΥΤίΝΑ!!!). Δεν το αξίζει η ψυχή μου να το δει, γιατί στον πόνο, στην προδοσία και στα μαρτύρια απάντησα με σκληρότητα, με κακότητα, με πικρία. Δεν έχω κανένα πνευματικό καρπό.
Στο εύφορο χώμα, κάτω από άνα λαμπρό ήλιο, στέκω άκαρπη συκιά και παρακαλώ. Να γίνει ένα θαύμα και ένας καρπός να έρθει σε μένα. Ποτέ εγώ σε αυτόν.
Θα παρακαλώ, όσο άσκημη κι αν είναι η φωνή μου(ΣΥΝέΧΙΣΕ, ΜΗ ΣΤΑΜΑΤάΣ!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html