Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Ο Χρυσαυγίτης Φοιτητής Θεολογίας και το Μαχαίρι του Μίσους


Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες σχετικά με τη δράση των Ταγμάτων Εφόδου της Χρυσής Αυγής, και ειδικότερα των επιθέσεων μελών του Μετώπου Νεολαίας της νεοναζιστικής Οργάνωσης σε βάρος αντιφασιστών μαθητών, αποκαλύπτονται στη δίκη των δύο κατηγορουμένων για την αιματηρή επίθεση σε βάρος 16χρονου μαθητή, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη στο Β΄ Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών.

Όπως προέκυψε από την κατάθεση ενός συμμαθητή του θύματος, τον οποίο οι δύο νεαροί κατηγορούμενοι Χρυσαυγίτες μαχαίρωσαν στο πρόσωπο και το λαιμό, είχε δεχθεί και ο ίδιος απειλές για τη ζωή του από τον έναν εκ των δραστών, ο οποίος είναι δευτεροετής φοιτητής Θεολογίας και είχε σαν όνειρο του να μπει στην Ελληνική Αστυνομία, ακολουθώντας τα χνάρια του πρώην «ΕΚΑΜίτη» πατέρα του.

Στον ελεύθερο του χρόνο του πήγαινε συχνά στο «κατηχητικό» του χρυσαυγίτικου μίσους, ζωγράφιζε σβάστικες στους τοίχους του σχολείου και απειλούσε με μαχαίρια τους «άπλυτους συμμαθητές» της επίσης χρυσαυγίτισσας κοπέλας του.

«Το προηγούμενο απόγευμα, ενώ βρισκόμουν στο σχολείο, είδα να μπαίνουν στο προαύλιο ο Α. (σ.σ ένας εκ των δύο κατηγορουμένων) και η Α.(συμμαθήτρια του μάρτυρα, αλλά και του θύματος) και να ζωγραφίζουν σβάστικες κι άλλα ναζιστικά σύμβολα. Το επόμενο πρωί έπιασα διακριτικά τη συμμαθήτρια μου και της είπα, με κάπως επικριτικό και έντονο ύφος, να μην το επαναλάβει. Εκείνη όμως φάνηκε να αδιαφορεί και επιδεικτικά έβγαλε το κινητό της και έστειλε κάπου ένα μήνυμα».

Το απόγευμα της ίδιας μέρας, ο μάρτυρας κατέθεσε, πως μετανιωμένος, αλλά και λίγο φοβισμένος αφού γνώριζε πως τόσο η συμμαθήτρια του όσο και ο κατηγορούμενος φίλος της ήταν μέλη της Χρυσής Αυγής, της τηλεφώνησε και της ζήτησε να συναντηθούν προκειμένου να της ζητήσει συγγνώμη για τη συμπεριφορά του.


Photo via Wikipedia

Όταν όμως ο μαθητής πήγε στο προγραμματισμένο ραντεβού εμφανίστηκε ο κατηγορούμενος μαζί με άλλους τέσσερις γεροδεμένους νεαρούς και του επιτέθηκαν: «Παίζεις με την τρέλα του καθενός. Ξέρω πού μένεις. Μου κουνούσε επιδεικτικά από πολύ κοντινή απόσταση ένα κλειστό μαχαίρι, έδειχνε ότι ξέρει να το χειρίζεται», αποκάλυψε, αναφερόμενος στον Α. Το ότι δεν είχε ανάλογη «τύχη» με τον Φ.Δ. ( το θύμα της δίκης) μάλλον οφείλεται στηνπαρέμβαση συμμαθήτριας του, ενώ υφίστατο τον εκφοβισμό, η οποία διευκρίνισε πως της είχε ζητήσει συγνώμη για μια απότομη παρατήρηση που της είχε κάνει. «Μπορεί να ήταν ναζιστές ή κάτι χειρότερο, δεν ξέρω αν ήταν στη Χ.Α.», τόνισε στην κατάθεσή του.

Εκείνο που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση είναι -όπως προέκυψε από την κατάθεση του μάρτυρα- ο άνθρωπος ο οποίος υποδείκνυε στους Χρυσαυγίτες των Ταγμάτων εφόδου τους -κατά την οργάνωση- «εσωτερικούς εχθρούς» τους. Ήταν ο έως και πέρυσι γυμναστής του σχολείου.

«Αυτός τους έβαζε κάθε τρεις και λίγο μέσα στο σχολείο, τόσο κατά τη διάρκεια της κατάληψης όσο και εν ώρα μαθήματος. Μάλιστα, δε δίσταζε να απευθύνεται με απαξιωτικά και προσβλητικά σχόλια σε όσους μαθητές δε φοβούνταν να επικρίνουν ανοικτά τη δράση των νεοναζί», κατέθεσε ο νεαρός μαθητής ενώπιον των δικαστών.

Στα χνάρια της «Κρυπτείας»

Συχνά τα στελέχη της Χρυσής Αυγής προσέτρεχαν σε αναφορές στην αρχαιότητα, ώστε να δικαιολογήσουν τις εγκληματικές τους πράξεις. Ιδιαίτερος ήταν ο θαυμασμός τους στην Αρχαία Σπάρτη και ιδιαίτερα στο βάρβαρο έθιμο της Κρυπτείας. Επρόκειτο ουσιαστικά για τη τελετή μύησης των νεαρών Σπαρτιατών και στην ουσία ήταν η νυχτερινή ενέδρα και δολοφονία των Ειλώτων. Όσο περισσότερους είλωτες δολοφονούσαν οι εκκολαπτόμενοι πολεμιστές τόσο πιστοποιούσαν την αξία και ανδρεία τους στους «εκλεκτούς» πολεμιστές της Σπαρτιατικής Μοναρχίας.

Αυτή η βάρβαρη «τελετή μύησης» υιοθετήθηκε από τους νεοναζί, προκειμένου να δικαιολογούν τα εγκλήματα τους τους σε βάρος μεταναστών και «ανθελλήνων αριστερών». Δε δίσταζαν μάλιστα να θέσουν εαυτούς στη θέση του θύματος αντί του θύτη, υποστηρίζοντας ότι προκλήθηκαν.

Δικαιολογούσαν δε τις δολοφονικές τους επιθέσεις ως ενέργειες υπεράσπισης του «ιερού σκοπού, που υπηρετούν».

«Άριος (σ.σ. δηλαδή εκλεκτός) που επιτίθεται σε Αφρικανό ή Ασιάτη προστατεύει την πατρίδα και την κοινωνία, από τους ξένους εγκληματίες», ήταν το μισαλλόδοξο «πιστεύω» των νεοσύλλεκτων μελών στα Τάγματα Εφόδου της Οργάνωσης. Όσον αφορά στα κριτήρια με τα οποία επιλέγονταν από τα στελέχη, οι νέοι «στρατιώτες» των δυνάμεων κρούσης της Χρυσής Αυγής; Έπρεπε να διαθέτουν γερά μπράτσα, που αποκτούνται με αναβολικά και σοβαρή σωματική άσκηση, να είναι ικανοί στον «πόλεμο του πεζοδρομίου» και να έχουν τυφλή υπακοή στα προστάγματα των ιεραρχικά ανωτέρων τους και του Αρχηγού της Οργάνωσης. «Όταν μυρίσουν για πρώτη φορά αίμα, τίποτα δεν τους συγκρατεί από το να ξεσκίσουν τις σάρκες όποιων βρίσκουν μπροστά τους», ανέφερε στο αυτοβιογραφικό του βιβλίο «Καταρρίπτοντας το μύθο της Χρυσής Αυγής» το πρώην πρωτοπαλίκαρο του Μιχαλολιάκου, Χάρης Κουσουμβρής. Ο Κουσουμβρής, ο οποίος μυήθηκε από έφηβος στη νεοναζιστική και ρατσιστική ιδεολογία της Οργάνωσης και του Αρχηγού της, περιέγραψε παραστατικά στο βιβλίο του το ψυχολογικό προφίλ των νέων, οι οποίοι εντάσσονται καταρχήν στο Μέτωπο Νεολαίας της Χρυσής Αυγής.

«Επρόκειτο για παιδιά που επιζητούσαν απεγνωσμένα να καλύψουν τα υπαρξιακά τους κενά. Άτομα δίχως αυτοπεποίθηση, με μειωμένη κοινωνικότητα, αντιμέτωποι με το φόβο της κοινωνικής μειονεξίας¸ που εκδηλώνουν σχεδόν ψυχαναγκαστικά την ανάγκη ένταξης σε μια αγέλη, που θα τους κάνει να αισθανθούν άτρωτοι». Τα χαρακτηριστικά που συγκεντρώνει και ο 21χρονος φοιτητής Θεολογίας, γιος πρώην αστυνομικού της ΕΚΑΜ, και βασικός κατηγορούμενος για τη δολοφονική επίθεση με μαχαίρι σε βάρος του 16χρονου μαθητή της Β΄ Λυκείου, στο Παλαιό Φάληρο.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html