Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Ελευθερία του Λόγου-Βαγγέλης Παυλιδης

Ο φανατισμός, ο θρησκευτικός φανατισμός πού’ναι το χειρότερο είδος, έδειξε και πάλι το άσχημο πρόσωπό του. Στόχος και την φορά αυτή η ελευθερία του λόγου και της διακίνησης των ιδεών, μετά το Παρίσι στην Κοπεγχάγη τώρα, με αφορμή συζήτηση για την βλασφημία και τα σκίτσα του Μωάμεθ, με την συμμετοχή του Σουηδού σκιτσογράφου Lars Vilks. Θήματα, αθώοι άθρωποι κι έτσι, έρχεται και πάλι στο προσκήνιο το ερώτημα αν υπάρχουν, αν πρέπει να υπάρχουν όρια
στην ελευθερία του λόγου και της έκφρασης.
Μεγάλο και σύνθετο το ερώτημα μια και αφορά την έννοια της ελευθερίας γενικότερα, η απάντηση στο οποίο έχει απασχολήσει τον άνθρωπο χιλιάδες χρόνια. Θα το αφήσω έτσι στους φιλοσόφους και θα μιλήσω μόνο για τον εαυτό μου, για τα δικά μου πιστεύω και τις εμπειρίες.
Μοιραία, έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα. Έχω ζήσει και έχω εργαστεί κάτω απο ένα απολυταρχικό καθεστώς -την δικιά μας την δικτατορία- και έχω βρεθεί αντιμέτωπος και με την άμεση,,,,,Περισσότερα στην Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html