Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ: 403 Μ.Χ.Χ

Φωτογραφία του χρήστη Μια Ιστορία Αγάπης.

403 Το καλοκαίρι αυτής της χρονιάς κατά την οποία θα αποδημήσει στον Ιαχωβά ένας ακόμα αφοσιωμένος εργάτης της χριστιανικής προπαγάνδας, ο επίσκοπος Σαλαμίνος Κύπρου Επιφάνειος, ο άγριος διώκτης των Εθνικών της Κύπρου, «αφροδιτομάχος» και μισογύνης (είχε
αποφανθεί ότι οι γυναίκες είναι περισσότερο τρωτές στην… δαιμονοκαταληψία και επίσης ότι καθώς αποπλανούνται εύκολα, είναι αδύναμες και «τους λείπει η λογική» επιτρέπουν στον… Διάβολο «να ξερνάει το χάος του μέσα από αυτές» P.G. 42. 740, πολυγραφότατος πολέμιος του συνόλου της Ελληνικής Παιδείας, όλων των εγκόσμιων αγαθών αλλά και των εικόνων), ο Αλάριχος εισβάλλει ξανά στην Ιταλία και επιτίθεται στην Βερόνα (Verona), ηττάται όμως για μία ακόμα φορά από τον Στηλίχωνα και αποσύρεται με τεράστιες απώλειες, με αρρώστιες και πείνα να αποδεκατίζουν περαιτέρω τον στρατό του κατά την υποχώρησή του. Θορυβημένος πάντως από τις αλλεπάλληλες εισβολές, ο αυτοκράτορας Ονώριος θα μεταφέρει την έδρα του από το Μεδιόλανο στην Ραβέννα. Στην Β. Αφρική, την Αίγυπτο, την Παλαιστίνη και την Συρία, εξακολουθεί η συστηματική αντι-πολιτισμική δράση των μισάνθρωπων χριστιανών μοναχών, για τους οποίους με μεγάλη λύπη θα γράψει ο Lecky τα ακόλουθα: «Βδελυροί, χαμερπείς και κακοφτιαγμένοι μανιακοί, δίχως γνώση, δίχως αγάπη για κάποια πατρίδα, δίχως φυσική τρυφερότητα, άνθρωποι που θα περνούν την ζωή τους σε μία ατελείωτη ρουτίνα άχρηστου και σκληρού αυτο-βασανισμού και θα αμύνονται με τρόμο κατά των φαντασμάτων του σαλεμμένου μυαλού τους, θα παρουσιάζονται τώρα σαν παράδειγμα προς μίμηση για αρχαία έθνη που παλαιότερα θαύμαζαν τα γραπτά του Πλάτωνος και του Κικέρωνος και τις ζωές τού Σωκράτους και τού Κάτωνος» («History of European Morals», τόμος 2, σελ. 107).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html