Πολλές φορές χρειάστηκα κάποιο μηχάνημα για να καλύψω κάποια ανάγκη μου. Διαπίστωσα όμως ότι σπάνια κάποιο μηχάνημα πληρούσε τις προδιαγραφές που ήθελα. Κάποια ήταν πολύ ακριβά, κάποια είχαν πράγματα που δεν τα είχαν άλλα, τα οποία όμως είχαν κάποια χαρακτηριστικά που έλειπαν από τα άλλα.
Έχοντας λοιπόν και το "μικρόβιο" της έρευνας-κατασκευής, αποφάσισα να φτιάξω ένα μόνος μου.
Φτιάχνοντας ένα μηχάνημα εξ'αρχής μπορούμε να καθορίσουμε εμείς τα χαρακτηριστικά του, όπως επίσης και την ποιότητα των υλικών που θα χρησιμοποιήσουμε .
Σε ότι αφορά την ποιότητα των υλικών υπάρχουν στην αγορά υλικά τα οποία ενώ έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά, έχουν διαφορά μεταξύ τους στην τιμή όσο η μέρα με την νύχτα. Ψάχνοντας π.χ. ρόδες, βρήκα με 2,5 και με 17 ευρώ και βέβαια όπως είπε ο έμπορος, η μία είναι για 1 εβδομάδα και η άλλη για μια ζωή. Φανταστείτε λοιπόν πόσο μπορεί να διαφοροποιηθεί το τελικό κόστος.
Ξεκινώντας λοιπόν έψαξα αντλία η οποία βέβαια είναι και η καρδιά του μηχανήματος. Βρέθηκε λοιπόν μια 12 volt, καλής ποιότητας με εγγύηση, πίεση 6,5 bar με φίλτρο στην είσοδο και πιεζοστάτη, έτσι ώστε όταν δεν ψεκάζουμε να σταματάει μόνη της . Τοποθετήθηκε σε πλάκα βακελίτη μαζί με μία τρίοδη βάνα η οποιά χρησιμεύει και για by-pass έτσι ώστε να ανακυκλώνει το υλικό του δοχείου για πλήρη ανάδευση. Στην έξοδο της κουμπώνει το λάστιχο μήκους 12 μέτρων μαζί με την μάνικα.
Η είσοδός της συνδέεται στο κάτω μέρος του δοχείου των 35 λίτρων στο οποίο παράλληλα τοποθετήθηκε και διακόπτης αδειάσματος δοχείου.
Είχα στην κατοχή μου ένα καρότσι και μία μπαταρία. Το καρότσι διαμορφώθηκε για την συγκεκριμένη δουλειά, η μπαταρία χρησιμοποιήθηκε μόνο για της πρώτες ημέρες λειτουργιας, όσο δηλαδή διηρκεσαν οι δοκιμές μιας και είναι υπερβολική για αυτή την χρήση.
Αντλία, καλώδιο, βάνα. Καρότσι.
Δοχείο, μπαταρία, πλακέτα. Λάστιχο, μάνικα.
Τελική (προσωρινή) μορφή.
Αφού λοιπόν δοκιμάστηκε και διαπιστώθηκε ότι λειτουργεί χωρίς προβλήματα, ήρθε η ώρα να πάρει την τελική του μορφή.
Το καρότσι μίκρυνε ξανά, η μπαταρία αλλάχτηκε με αποτέλεσμα να έχουμε μείωση βάρους 60% . Στο τέλος έγινε βαφή και τοποθετήθηκαν τα εξαρτήματα με άλλη διάταξη έτσι ώστε να πάρει την τελική του μορφή.
Το αποτέλεσμα φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες:
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ
Καρότσι, μπαταρία, καλώδιο με ασφάλεια, αντλία, υδραυλικά εξαρτήματα για τις συνδέσεις, δοχείο, λάστιχο, λάστιχο με μάνικα.
Καλή δουλειά !!!
http://oikopraxi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html