Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

ΣΕ ΠΟΙΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΝΑ ΘΕΣΟΥΝ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΟΜΟΓΕΝΗ ΓΙΑ ΕΞΥΒΡΙΣΗ ΘΕΙΩΝ-ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ;







































Σύμφωνα με πληροφορίες που λάβαμε απο σύνδεσμο στο χωριό, ο παπας του χωριού παπαμουστοκέλης μαζί με το πνευματικό ποίμνιο του χωριο μαζεύουν υπογραφές για να κριθεί ανεπιθύμητος στο χωριό ομογενής  απο αμερική.που υβρίζει τα θεία!!

Διαβαστε τι γράφει ο Μ Κελάκιος 
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ! Με έχουν πληροφορήσει απο τον γενέθλιο τόπο που έχω μεγαλώσει και ανδρώθηκα ονόματι ΜΑΛΩΝΑ ΡΟΔΟΥ ότι έχουν βγάλει ένταλμα συλληψεως εις βάρος μου ,, ότι λεει βριζω την ξενοφερτη εβραϊκή αίρεση που ονομάζεται ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ !!!! Δεν ξέρω κατα πόσο αληθεύει ? Επηγε λεει ο Παπάς του χωριού μου στον Δεσπότη και κάτι αλλα ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ και διαμαρτυρήθηκαν για μένα ...... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΑΝ ΑΥΤΑ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ Ε ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΟ
ΙΟ ΤΥΧΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΤΥΠΗΣΑ ΛΟΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ !!!!!!!! Εύχομαι απο τα βάθη της καρδιάς μου μόλις πατησω τα ιερά χώματα της πατριδος μου να με συλλάβουν Ε τότε ειναι που θα γελάσει και το παρδαλο κατσίκι με τα καμώματα τους ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΤΣΕΛΙΓΚΑ ΣΑΣ ΙΕΧΩΒΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥ ΓΕΣΟΥΑ ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ !!!!!


2 σχόλια:

  1. O Μιχάλης δικαιώνεται, πάγια τακτική των εβραιοχριστιανών να τιμωρούν όσους έχουν καθαρό μυαλό και δεν πιστευουν στα παραμύθια για τον Ανύπαρκτο Χριστό.
    Δεν βρίζει τα θεία διότι πολύ απλά δεν υπαρχουν Θεία.Οσο θα αποκαλείται τους αρχαίους προγόνους μας ειδωλολάτρες και δεν ξέρω εγώ τι αλλό, οσο θα τους αναθεματίζεται την Κυριακη της ορθοδοξίας (μισαλλοδοξίας) αυτές τις αντιδράσεις θα έχετε.
    Ο Μιχάλης οτι λέει το λέει δημόσια ,αλά ο παπάς στα σχολια τους γράφει ¨αυτός δεν βλέπει οτι του κάνεις αναφορά" δηλάδη προτρέπει τους αμνούς του και τους καθοδηγεί στην ρουφιανιά αντι να βγεί μπροστά και να τον αντιμετωπίσει ως όφειλε.Αραγε φοβάται κάτι? Η ΑΔΥΝΑΤΈΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΊΞΕΙ ΟΤΙ ΥΠΉΡΞΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oi Αρχαιοι Ελληνες δεν ηταν ειδωλολατρες αλλα ιδεολατρες τα ειπολοιπα που λεει το παπαδαριο και οι υπολοιποι Ελληνοφαγοι που εκει που κατουρουσαν οι Ελληνες φυτρωσαν αυτοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html