Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

Δεν είναι ΛΟΓΙΚΟ να υπάρχει θεός και να υπάρχει τόσος πόνος σε όλο τον κόσμο!

Προσωπικά εχω διαβάσει την αποκάλυψη, καινή και παλαιά διαθήκη και διάφορα άλλα βιβλία.. χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν είναι όλα τους ιστορίες καλογραμμένες!

τόσα χρόνια που ταλαιπωρείτε τόσος κόσμος απο αρρωστιες φτώχια κ.λπ. δεν είδα κανέναν θεό να σηκώνει το χέρι του και να στείλει όλους τους κακούς στο

διάολο! γιατί άραγε; όπως μου έλεγε και ο παππούς μου μιας και ήταν της εκκλησίας! οταν κάτι κακό γινοταν μου έλεγε πάντα αγνωσται αι βουλαι του κυριου, και όταν γινόταν κάτι πολύ καλο ήταν θέλημα κυρίου.. αν αυτό το θεωρείται σωστό τοτε οκ! δεν προσβάλλω ούτε την θρησκεία σας ούτε φυσικά εσας! αλλά δεν είναι ΛΟΓΙΚΟ να υπάρχει θεός και να υπάρχει τόσος πόνος σε όλο τον κόσμο! και παρακαλώ μην αρχίσετε να μου λέτε τίποτα περι θεού γιατι θα πέσετε σε τοίχο! 12 χρόνια που ταλαιπωρούταν η πολυαγαπημένη μου μητέρα απο καρκίνο κανένας θεός δεν την βοήθησε να τον ξεπεράσει και ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ! φυσικά υπάρχουν ενάρετοι θρησκευτικού και ιερείς που κάνουν καταπλητκικά τη δουλειά τους χωρίς να τα ρίξουν στον "θεό". ύστερα απο τόσα χρόνια μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξουμε σελίδα;;; φιλικά πάντα!

αναγνωστης ksipnestere

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html