alt
Ο 61χρονος ιερέας Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος, που αγνοείται από τις 18 Ιουλίου, καταγγέλλει υπόγειες διαδρομές χρημάτων και σχέδιο εξόντωσής του
Σκοτεινό θρίλερ με πλοκή που μοιάζει να έχει ξεπηδήσει από τις σελίδες
του μυθιστορήματος «Το όνομα του Ρόδου» του Ουμπέρτο Εκο διαδραματίζεται στην Κόρινθο με τη μυστηριώδη εξαφάνιση του ιερέα Αθανασίου Αναγνωστόπουλου. Φάκελος «βόμβα» με καταγγελίες για οικονομικά σκάνδαλα σε εκκλησιαστικά ιδρύματα της Μητρόπολης Κορίνθου έφτασε στα γραφεία της «Espresso» με φερόμενο αποστολέα τον 61χρονο εξαφανισμένο ιερέα!
ΑΠΟ ΤΗ ΓΙΟΥΛΗ ΣΤΑΡΙΔΑ
Ο μέχρι πρότινος υπεύθυνος του Εκκλησιαστικού Γηροκομείου Ανδρών Κορίνθου «Το έργον του Αποστόλου Παύλου» εξαφανίστηκε στις 18 Ιουλίου και έως χθες εξακολουθούσε να θεωρείται αγνοούμενος, όπως επιβεβαίωσαν αστυνομικές πηγές. Ομως, χθες το πρωί έφτασε στα γραφεία της εφημερίδας επιστολή-σοκ (με ημερομηνία αποστολής την 27η Ιουλίου), υπογεγραμμένη από τον ιερέα.
alt
Ο παπα-Θανάσης, όπως είναι γνωστός στην περιοχή, καταγγέλλει υπόγειες διαδρομές χρημάτων και κατονομάζει, μεταξύ άλλων, υψηλόβαθμο κληρικό αλλά και τον «αόρατο ανιψιό» που κινεί τα νήματα για το σχέδιο εξόντωσής του. Ανάλογη επιστολή φέρεται ότι έχει αποστείλει στον εισαγγελέα: «Αυτοί είναι οι δολοφόνοι μου. Δεν είμαι τρελός, θέλουν να με κλείσουν στο ψυχιατρείο». Στις 10 Ιουλίου είχε προηγηθεί τηλεφώνημα στα γραφεία της εφημερίδας. Τότε ένας άνδρας που συστήθηκε ως «ιερέας Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος» είχε προαναγγείλει ότι θα αποστείλει τον εν λόγω φάκελο λέγοντας μόνο το εξής: «Δείτε τα έγγραφα. Τα εμπιστεύομαι σε σας, μήπως τα δουν αυτοί που πρέπει να τα δουν και τιμωρήσουν τους ενόχους». 

 «Είμαι απελπισμένος» 
Η πολυσέλιδη επιστολή αρχίζει με τον 61χρονο να αναφέρει: «Θα πάω να βρω τη γυναίκα μου και την κόρη μου» (σ.σ.: έχουν πεθάνει)! Και συνεχίζει: «Δεν έχω τάσεις αυτοκτονίας, θέλω να ζήσω μια ήρεμη ζωή. Ομως ο... (σ.σ.: υψηλόβαθμος κληρικός) δεν θα με αφήσει σε ησυχία. Είμαι απελπισμένος (...) Υπεύθυνοι θα είναι, κατά σειρά ευθύνης, αν ενδεχομένως πραγματοποιήσω αυτό που σκέφτονται ως τελευταία επιλογή οι κάτωθι..
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ