[Με αφορμή τις αποκαλύψεις από το ιερό κατάβρεγμα μιας ανήλικης ζητιάνας, ώρα να ρωτήσουμε και για μια ιερή παιδεραστία]
Του Αναγνώστη Λασκαράτου
Ζητώ συγνώμη από τους αναγνώστες μας, αλλά ο ανάρμοστος χαρακτηρισμός του «βόθρου», δεν είναι της δικής μας αισθητικής. Τον χρησιμοποίησε ο δεσπότης Κοζάνης, ενώ ο αυτόκλητος
συνήγορος του Θανάσης Λενής (Aμβρόσιος) μητροπολίτης του Ντερτιλή, της Χ.Α. κλπ, συνθαλαμίτης, ως έφηβος, του Ιερώνυμου Λιάπη στη διαβόητη «Ζωή», χρησιμοποίησε έμμεσα για τη Βουλή τον όρο «καμπινέ», όπως μπορεί να δει όποιος διαβάσει το προηγούμενο σχετικό δημοσίευμά μας, στο οποίο παραπέμπω, με σύνδεσμο, αμέσως παρακάτω και όπου σημειώνω για αυτό το λεκτικό: «…ανάξιο Επισκόπου αντιαισθητικό όρο, που αναδεικνύει μαζί με το «βόθρο» του συναδέλφου του μια υποβόσκουσα λεκτική δεσποτική κοπροφιλία», σε μητροπολίτες που έχουν προκαλέσει πάρα πολλές φορές. Η «Εφημερίδα των Συντακτών», επισήμανε έναν προφανή συσχετισμό: «Δεν είναι μόνο η Χρυσή Αυγή που ασχημονεί χωρίς ντροπή κατά της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Τη «δόξα» της ζηλεύουν και ορισμένοι μητροπολίτες, όπως π.χ. ο Σερβίων και Κοζάνης, Παύλος» («Φονταμενταλιστής»-Χ.Ιωάννου, 7.8.2017).
Πέρασε πάνω από μισός μήνας και ο δεσπότης Κοζάνης Παπαλεξίου, δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να ζητήσει συγνώμη από τη Βουλή των Ελλήνων, την οποία απεκάλεσε «βόθρο» κατά τη διάρκεια της Παράκλησης στην Μονή Ζιδανίου στις 1 Αυγούστου 2017, κατά την υποδοχή του ξύλινου ειδώλου της Ζιδανιώτισσας. Όπως επισημάναμε αναλυτικά στις 11.8. («Αν η Βουλή των Ελλήνων είναι «βόθρος», τότε τι είναι η Ιεραρχία του δεσπότη της Κοζάνης;»): Ο Παπαλεξίου είναι επικεφαλής μιας Μητρόπολης που ‘άγιασε’ στις 28 Σεπτεμβρίου 2012 τα τοπικά γραφεία των Ταγμάτων Εφόδου του Φύρερ της «φορολογικής φωλίτσας» του ροζ New Dream Hotel, ενώ δυόμιση μήνες μετά, ο ‘αγιασμένος’ τότε Χρυσαυγίτης Θανάσης Καρπούζας, καταδικάστηκε στην Κοζάνη (Αυτόφωρο), για απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης με σουγιά, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία, σε ποινή φυλάκισης 14 μηνών. Είχαμε αναφερθεί επίσης στο ερώτημα που εγείρεται από τρία, αναπάντητα από τον δεσπότη, διαδοχικά παλιότερα δημοσιεύματα (‘City Press’ του Γ.Κύρτσου-4.2.2005, ‘Ελευθεροτυπία’-5.2.): «.. νέες κασέτες εμπλέκουν τους μητροπολίτες Σύρου Δωρόθεο, Σερρών Θεολόγο και Κοζάνης Παύλο…το περιεχόμενο των κασετών έχει να κάνει με δικαστικές παρεμβάσεις, ‘ροζ’ υποθέσεις και αμφιλεγόμενη διαχείριση σημαντικών ποσών». ‘ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής’ (6.2, «Οι «Ιφιγένειες» της Εκκλησίας»).. είχε προσθέσει: «..Όλοι οι στενοί συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου (σημ. Λ.: Χριστόδουλου) φοβούνται ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα βγουν νέα στοιχεία τα οποία θα εμπλέκουν και άλλους Ιεράρχες σε υποθέσεις σκανδάλων. Δύο Μητροπολίτες της Βορείου Ελλάδος και ένας της νησιωτικής χώρας βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Καταγγελίες μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει επισήμως σε βάρος τους όμως οι ίδιοι δεν κρύβουν την ανησυχία τους…».
Τέσσερις όμως μέρες μετά το χυδαίο κήρυγμα του ,,,περισσότερα στην αρχική πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html