Από την παρουσίαση του βιβλίου: στο Φιλοσοφικό Αθήναιο Εκατηβόλος, στις 8 Νοεμβρίου ''2014''.
Από την παρουσίαση του βιβλίου: «ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ. Η ΕΠΑΦΗ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ - ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΩΣ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ» στο Φιλοσοφικό Αθήναιο Εκατηβόλος, στις 8 Νοεμβρίου 2014
H συγγραφή του ανά χείρας βιβλίου κρίθηκε
αναγκαία από τον συγγραφέα , όταν στην διάρκεια των διαλέξεων
του αναφερόταν στον Ελληνισμό ως κυρίαρχο πολιτισμικό μέγεθος επί 6 περίπου αιώνες, και από τα βλέμματα πολλών ακροατών διαπίστωνε ότι μάλλον κανείς μέχρι τότε δεν τους είχε αναφέρει κάτι τέτοιο.
αναγκαία από τον συγγραφέα , όταν στην διάρκεια των διαλέξεων
του αναφερόταν στον Ελληνισμό ως κυρίαρχο πολιτισμικό μέγεθος επί 6 περίπου αιώνες, και από τα βλέμματα πολλών ακροατών διαπίστωνε ότι μάλλον κανείς μέχρι τότε δεν τους είχε αναφέρει κάτι τέτοιο.
Ποιος
να τους το ανέφερε άλλωστε; Τα σχολεία του βυζαντινού, απολύτως
υποδουλωμένου στην Εκκλησία και επιθετικά ορθόδοξου κράτους,
που καπηλευτικά εδώ και 2 περίπου αιώνες παριστάνει το «ελληνικό»; Η
μονοθεϊστική ή δουλική διεθνής βιβλιογραφία, ή μήπως η βυζαντινόδουλη
εντόπια «διανόηση», που περισσότερο σταυροκοπιέται παρά σκέπτεται;
Μετά
από 4 χρόνια δύσκολης έρευνας, αποφεύγοντας «φάκες» και παραπλανητικά
κείμενα, και κοσκινίζοντας συνεχώς την επί αιώνες διαχυθείσα παντού
εξαπάτηση, ο συγγραφέας παρουσιάζει εδώ, ένα ακόμη έργο του σε
υπεράσπιση αδικηθέντων πραγμάτων.
Ο
«Ελληνισμός» «ζυγίζεται» στην ζυγαριά της κανονικής και όχι
διατεταγμένης Ιστορίας με τον πολιτισμικό του αντίπαλο, τον λεγόμενο
«Μονοθεϊσμό», ή, με άλλα λόγια, με την σκοτεινή αντίληψη περί θεού και
Κόσμου, την αυτοπεριφρόνηση του ανθρώπου και τον φθόνο, που με το
προσωπείο του διαφορισμού χώρισε μια υγιή έως τότε ανθρωπότητα σε
περιούσιο λαό και «γκογίμ» και, αργότερα, σε «πιστούς» και «άπιστους» ή
«ειδωλολάτρες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html